Головна > Новини > Звіти > Підсумки I кварталу в зовнішній рекламі: рітейлери скоротили обсяг розміщень
Підсумки I кварталу в зовнішній рекламі: рітейлери скоротили обсяг розміщень

Підсумки I кварталу в зовнішній рекламі: рітейлери скоротили обсяг розміщень

З 30-ти найбільших рекламодавців України за перший квартал 2019 року більша половина – політичні партії та екс-кандидати в президенти країни. Сфера торгівлі в топ-30 представлена компаніями Епіцентр, Fozzy Group, Metro і Ашан.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Оператор зовнішньої реклами Prime Group підготував звіт по ринку за перший квартал поточного року, в основу якого лягли дані дослідницької компанії Doors Consulting.

За інформацією аналітиків, лідером за обсягом розміщення зовнішньої реклами стала політична реклама, яка зайняла більше 28% носіїв. Такий значний, але закономірний в період виборів, обсяг розміщення позначився на інших категоріях, обсяги реклами яких скоротилися в порівнянні з першим кварталом 2018 року.

Зокрема, обсяги розміщення в категоріях «Торгівля» і «Розваги», які за своєю часткою зайняли друге і третє місця відповідно, в січні-березні 2019 року скоротилися на 5% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Тоді як в цілому обсяг ринку зовнішньої реклами за звітний період збільшився на 24%.

Що стосується 30 найбільших рекламодавців першого кварталу, то 16 з них – політичні. Лідер серед комерційних рекламодавців, Vodafone, виявився лише на дев’ятому місці. При цьому найбільшим рекламодавцем сфери рітейлу в січні-березні поточного року став Епіцентр. Збільшивши обсяг розміщення зовнішньої реклами більш ніж на 11% компанія потрапила в топ-10 рейтингу.

Другу десятку найбільших рекламодавців відкриває мережа фітнес-центрів Sport Life, яка в поточному році суттєво скоротила обсяг розміщень в порівнянні з попереднім – на 53%.

Ще два великих гравці українського рітейл-ринку, компанії Fozzy Group (мережі Сільпо, Фора, Fozzy C&C та інші) і Metro Ukraine, в першому кварталі 2019-го скоротили обсяг розміщення зовнішньої реклами на 35% і 31% відповідно. У той же час Ашан, навпаки, збільшив кількість розміщень на 15%.

Читайте також – 

Двигун торгівлі: хто і як з рітейлерів рекламувався на ТБ в I кварталі 2019-го

Про автора