Підсумки 2020 року в FMCG: поглинання, нові формати, відкриття, злети і падіння
Огляд головних подій року в FMCG: рітейлери купують торгівельні мережі, запускають нові формати, інвестують в нові сервіси, впроваджують власну доставку і змінюють підхід до продажів. Цей текст доступний також російською мовою 2020-й знаменувався для українського продуктового рітейлу значними обмеженнями, облаштуванням магазинів засобами захисту і боротьбою з наслідками двох карантинів. Але не тільки цим. RAU зібрала … Читати далі Підсумки 2020 року в FMCG: поглинання, нові формати, відкриття, злети і падіння
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити