Підсумки workshop «У битві за покупця. Нові бізнес-моделі в рітейлі» – у партнерстві RAU і Frisbee

Підсумки workshop «У битві за покупця. Нові бізнес-моделі в рітейлі» – у партнерстві RAU і Frisbee

01.09.2021 08:30
  960
rau

Асоціації рітейлерів України у партнерстві з інноваційним платіжним сервісом Frisbee провели спільний workshop, присвячений новим бізнес-моделям в рітейлі. Розповідаємо, як це було.

Цей текст доступний також російською мовою

Подія відбулася 31 серпня в Park Inn By Radisson Troitska (вул. Велика Васильківська, 55). Партнером workshop виступив Frisbee – новий платіжний метод, завдяки якому ваші клієнти зможуть купувати товари в розстрочку або відкладеним платежем на 45 днів. Це абсолютно новий спосіб оплати, який спрямований на розвиток онлайн-комерції та підвищення довіри до онлайн-магазинів з боку покупців. Підключайте Frisbee до свого бізнесу, і ваші клієнти зможуть купувати те, що вони дійсно хочуть, а не просто відкладати товар в корзину.

Учасниками події стали представники таких компаній як Епіцентр К, Sport Life, Фокстрот, Usupso, Фора, Food & wines of Spain, Bizerba Ukraine, Велопланета, Butlers, Nhood, MustHave, Synergy Construction, Flagman, Love You та інших.

Першим спікером ділової програми став директор з операцій і розвитку Антошка Іван Чивкін. Ключовою темою його виступу був сервіс, як основна конкурентна перевага. Він розповів, які саме трансформувався сервіс мережі Антошка за період карантинних обмежень та чому сервіс – це не завжди про гроші.

Після нього слово взяла Анна Буряковська, Senior business development manager Frisbee. Вона поділилася рішеннями для зростання онлайн-продажів, які пропонує сервіс Frisbee, та розказала про зміни споживчих переваг. За її словами, осяг ринку електронної торгівлі в Україні в 2020 році досяг 391,5 млрд грн. І все вказує на те, що сервіс Frisbee стане доречним в e-commerce-трендах наступного року, адже він збільшує продажі та лояльність клієнтів.

Наступною з презентацією “Наслідки локдауну. Що допомогло залучити нових клієнтів” виступила CMO Люксоптика Віолета Титаренко. Вона говорила про те, чи можливо змінювали все, не змінюючи стратегії, що сталося з онлайн-продажами після локдауну, які плани в компанії на осінь та чому Люксоптика раптово зробила ставку на сонцезахисні окуляри.

Після кава-брейку розмова зайшла про діджиталізацію, як який єдиний шлях розвитку для українських брендів. Своєю експертною думкою поділився CDO Arber Fashion Group та CEO Arber Marketplace Нікіта Шпірт. Він розповів про  трансформацію fashion-ринку України за 30 років незалежності та стратегію розвитку маркетплейсу Arber.

Останньою слово взяла CEO Kacho Group, співзасновниця бренду Kachorovska Аліна Качоровська. Вона говорила про пошук нових ніш і форматів рітейлу, орієнтацію на локальність та Kacho Post, як нову модель продажів, що може працювати в локдауни.

Асоціація рітейлерів України дякує партнерам, учасникам та гостям заходу, і запрошує 9 вересня в КВЦ Парковий на RAU Investment Forum 2021. Детальніше про подію – за посиланням.

Ще більше фото з події – дивіться у фотоогляді RAU.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  122
Усі новини ринку