Підсумки 2021 року у FMCG: поглинання, автоматизація, нові формати, відкриття у регіонах
Огляд головних подій року у FMCG: рітейлери продовжують купувати торгові мережі, запускають нові формати, інвестують у нові технології продажу, роблять ставку на магазини біля дому та розвиток у регіонах. Цей матеріал доступний російською мовою 2021 рік для українського продуктового рітейлу знову був пов’язаний із карантинними обмеженнями, проте цього разу торгові мережі були краще підготовлені. Великим … Читати далі Підсумки 2021 року у FMCG: поглинання, автоматизація, нові формати, відкриття у регіонах
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити