Перші у Threads: з чого рітейлери почали свій розвиток в новій соцмережі

Перші у Threads: з чого рітейлери почали свій розвиток в новій соцмережі

08.07.2023 09:00
  1851
Микола Маранчак

Меми, жарти про Threads, загравання з аудиторією і перші лідери за кількістю читачів – хто з рітейлерів вже вийшов у нову соцмережу Цукерберга та чим там займається.

7 липня засновник компанії Meta Марк Цукерберг представив світу нову соціальну мережу Threads. Метою компанії став запуск конкурента Twitter. Менш ніж за добу з моменту запуску Threads до платформи приєдналося понад 30 млн користувачів, серед яких чимало виявилося українців. Це не могло пройти повз увагу рітейлерів, тож багато хто здійснив спробу миттєвої експансії “молодшого брата” Instagram і Facebook. Як вони це робили – в огляді RAU.

Лінія магазинів EVA за одну добу набрала понад 7000 читачів. Почали з опитування, яку інформації користувачі хотіли б отримувати в новій соцмережі та жартів про SMM і котиків.

Intertop затвердили останні моделі нової колекції, і теж швиденько в Threads. Спочатку раділи першій сотні читачів, а там 6000 користувачів набігло.

Цитрус з перших “тредів” почали видавати базу – меми і натяки на те, що брендинг Threads аж занадто нагадує фірмовий стиль Цитруса. На момент виходу статті у них вже 5778 читачів. І це не дивно, здається, їх СММ-ник взагалі не спить.

Мережа мультимаркетів Аврора фактично стартувала з 5500 читачів. Першими публікаціями стали жартівлива gif та “привітики” від Аврора з хитрим меседжем і нетривіальним лайфхаком, як розігнати органіку за допомогою мемчиків.

В мережі магазинів Comfy почали вести сторінку з невимушених балачок, адже “все одно робочий день вже неробочий”. Рітейлер запропонував робити ставки, скільки протягне мережа, і обговорювати актуальні пропозиції в магазинах. Підхід компанії вже оцінило понад 4000 користувачів, які вже підписалися на сторінку Comfy.

В Алло за одну добу зібрали понад 3000 читачів. В компанії жартують, що “головне, щоб не повторилася історія, як з Clubhouse”, а також намагаються зрозуміти, як називати “threads” в Україні: тредс, нитки, лантюжки, чи, можливо, нетвітер.

ТРЦ Gulliver стартував з прогноза погоди і запрошення на терасу, що знаходиться на п’ятому поверсі комплексу. Короткі повідомлення, чіткі меседжі – за лічені години це привернуло увагу майже 1000 користувачів.

В Епіцентр почали розмову з користувачами з того, що запитали: “Як тут атмосфера, любі?”. А далі виклали милого песика, яким бачать свого SMM.

Мас-маркет жіночого одягу MustHave також одразу почала жаліти усіх SMM країни, яким тепер треба вести ще одну соцмережу.

Eldorado звітували, що воно тут. І запропонувало поміркувати, чого чекати від Threads.

Серед аптечних мереж до Threads вже приєдналися Подорожник і Аптека Доброго Дня. Обидві мережі зробили поки по одній вітальній публікації.

Першим ланцюжком ТРЦ ПортCity  стало запрошення до себе.

Національний мультибрендовий рітейлер одягу, взуття та аксесуарів для активного відпочинку та спорту Sport City запросив читачів на відкриття нового магазину в ТРЦ Riviera в Одесі. Відкриття заплановане на 8 та 9 липня.

З вітальними публікаціями сторінки запустили Meest і Robota.ua.

Серед мереж супермаркетів ймовірно першим в Threads завітав ЕКО маркет. “Поки наш SMMник шукає інформацію, як тут вести акаунт, напишіть з якого ви міста та що у вас на вечерю”. І додав, що “картопля + капуста = радість на тарілці”.

“Друзів-рибацюг” привітав Flagman – мережа магазинів товарів для риболовлі та туризму. І одразу запропонував “підсікати знижки”.

Ювелірний дім SOVA почали вести сторінку зі знижок та вітання з Днем народження медичного батальону “Госпітальєри”. Це сподобалося майже 7000 користувачів.

Територія мінімальних цін – з вітання та промокода до свята Івана Купала.

“Окей, Інстаграм, ми зареєструвались, що робити далі”? – уточнили в мережі магазинів Еstro.

Представилися “тредерам” в Impero Group.

Мережа магазинів MOYO миттєво адаптувалася до нової платформи і запустила кілька рекламних публікацій.

Техно Їжак видав за добу більше 10 публікацій, серед яких меми, жарти про Threads та розіграш тематичних чохлів на iPhone. 

В ТРЦ Район пообіцяли ділитися з користувачаи тут корисною інформацією, анонсами заходів, новинками та акціями від магазинів та закладів торгово-розважального центру. Почали з представлення одного зі своїх орендарів – ювелірного магазину Love You, який також в короткий термін доєднався до Threads.

В Love You, в свою чергу, почали вести сторінку з додаткової знижки 5% для всіх захисників та захисниць України.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку