
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Віднедавна компанія Parfums.ua почала використовувати логістичні можливості свого конкурента — Makeup.
Цей текст доступний також російською мовою
Як повідомляє AIN.UA, за рахунок цього Parfums.ua намагається зменшити свої витрати на логістику та доставку, оскільки можливості MakeUp — в рази більші. Так, віднедавна, якщо зробити замовлення на сайті Parfums.ua, є велика ймовірність, що доставка буде здійснена у коробці Makeup.
«Ми перебуваємо в дружніх стосунках з командою Parfums.ua вже дуже довгий період часу. І хоча наші платформи мають частково різний фокус та пріоритезують різні категорії косметичного асортименту, загалом механіка логістичних процесів в нас подібна. Підтверджуємо факт про початок певної кооперації між нашими компаніями в сфері складських і логістичних операцій, метою якої є максимально ефективне використання сучасної логістичної інфраструктури, яку Makeup активно вибудовував протягом останніх 13 років», — розповів виданню керівник Makeup Сергій Волобуєв.
За його словами, інтеграція сервісу доставки між двома платформами почалась нещодавно, і зараз відбувається у тестовому режимі. Надання згаданих логістичних послуг платформі Parfums.ua відбувається лише в Україні, в той час як платформа Makeup доступна для користувачів більш ніж 20 країн Європи.
В той же час в компанії зауважили, що про повне об’єднання платформ Makeup та Parfums.ua та формування єдиної компанії в результаті поглинання – наразі мова не йде.
Довідка. Makeup — провідний онлайн б’юті-рітейлер України, що працює вже у більш ніж 20 країн Європи. Щорічно сайти компанії відвідують понад 280 млн користувачів, купуючи більш ніж 45 млн товарів. Асортимент компанії налічує понад 200 000 товарів і представляє більш ніж 4500 брендів косметики, парфумерії та аксесуарів для краси.
Читайте також
Вийшли з Павутини: як виглядає перший офлайн-магазин Makeup (фотоогляд)