Головна > Досвід > Маркетинг > Овостар Юніон: мода на суперфуд і здоровий спосіб життя призводить до появи нових продуктів
Овостар Юніон: мода на суперфуд і здоровий спосіб життя призводить до появи нових продуктів

Овостар Юніон: мода на суперфуд і здоровий спосіб життя призводить до появи нових продуктів

Як компанія Овостар Юніон відповідає на виклики часу, підлаштовуючи свою лінійку продуктів під вимоги сучасних споживачів.

Цей матеріал доступний російською мовою

Група компаній Овостар Юніон – вертикально інтегрована публічна холдингова компанія, один з провідних виробників курячого яйця і яєчних продуктів в Україні та Європі. У 2019-му на птахофабриках Овостар Юніон зібрано 1,57 млрд яєць, станом на 31 грудня 2019 року поголів’я курей склало 6,7 млн ​​голів.

Продукція компанії затребувана у споживачів більше 50-ти країн світу. Обсяг експорту яєць в 2019 році склав 46% від загального обсягу реалізації, сухих яєчних продуктів – 74%, а рідких – 47%. На підприємстві впроваджені такі прогресивні стандарти утримання птиці, як barn і free range. З 2011 року акції Овостар Юніон торгуються на Варшавській фондовій біржі. Представники компанії розповіли RAU як прискорення ритму життя і мода на здорове харчування змінюють уявлення про виробництво звичних продуктів харчування. Таких, наприклад, як яєчні.

Світові тренди

Здавалося б, що може бути простіше, ніж куряче яйце? Цей корисний і легкозасвоюваний продукт міцно увійшов в раціон більшості людей на планеті. Існує навіть Всесвітній день яйця, який святкується в другу п’ятницю жовтня, в цьому році – 9 жовтня.

Проте життя не стоїть на місці, і в споживанні навіть звичних продуктів відбуваються зміни, які слід враховувати виробникам і торговим мережам.

Так, сучасні покупці ставлять в основу зручність, корисність і екологічність продуктів. Важливу роль відіграє також швидкість їх приготування. Досить згадати, як швидко і міцно увійшли в наше життя різного роду мюслі, гранола і різного роду суперфуди замість звичної каші на сніданок.

У великих містах в супермаркетах продається все більше готових і напівготових продуктів. Як зазначає засновник агентства споживчого досвіду Lanka CX Олег Косс, зараз все більшого поширення набувають підготовлені продукти навіть дуже традиційних категорій (вже помита морква, вже зварений та очищений буряк, натертий сир, ядра насіння і горіхів, салати, які потрібно тільки заправити). Яскравою ілюстрацією сервісного тренду в продуктовому рітейлі є голландська мережа магазинів Jumbo supermarkten, в якій продаються не овочі, фрукти, крупи і м’ясо, а набори продуктів для приготування конкретних страв.

Свою роль зіграла мода на здорове харчування. І тут яйце – це “скромний герой”. У ньому найякісніший природний протеїн при мінімумі жиру і вуглеводів. Також в ньому містяться вітаміни A, B і E, фолієва кислота та інші. За оцінками, у приблизно 1 мільярда людей на планеті низький рівень вітаміну D, і яйце – один з небагатьох продуктів, що живлять організм цим вітаміном.

Існує також тренд свідомого споживання, який стосується питання екології. І тут виявляється, що яєчний протеїн чинить найменший вплив на навколишнє середовище в порівнянні з іншими тваринними білками. Для виробництва яєць потрібно дуже мало води, і за останні 50 років значно скоротилася площа, яку займають господарства з виробництва яєць.

Яєчні інновації

Відповідаючи на зростаючий попит на готові і напівготові продукти, виробник яйця і яєчних продуктів Овостар Юніон першим в Україні почав випуск рідких яєчних продуктів, а тепер першим пропонує рідке яйце (а також білок і жовток окремо) в картонній упаковці малої місткості. Як відзначають в компанії, стратегія розвитку Овостар Юніон передбачає створення продуктів з високою доданою вартістю і розширення споживчого попиту.

Тим самим компанія відповідає відразу на чотири сучасних запити споживача: зручність, швидкість, безпека продукту і екологічність його упаковки.

“Коли кілька років тому, ми запропонували ринку рідкий яєчний продукт, багато галузевих експертів прогнозували, що попита у кінцевого споживача на нього не буде, адже розбити і перемішати яйце не складно. Але ось уже три роки ми розвиваємо цей напрямок і бачимо, що люди не тільки звикли, але і проактивно шукають і вимагають рідкі яєчні продукти у адміністрацій супермаркетів. Це – зручно, швидко, смачно, а для спортсменів білок виступає ключовим джерелом протеїну”, – говорить Юлія Флерова, заступник генерального директора Овостар Юніон.

Щоб переконатися в цьому, досить почитати книгу скарг і пропозицій однієї відомої торгової мережі

Спортсмени, прихильники білкових дієт, зайняті люди хочуть мінімум часу витрачати на готування. До того ж таке приготування їжі – без зайвого сміття і бруду на кухні – підвищує безпеку використання сирих яєць і продуктів з них. Як відомо, на серйозних хлібопекарських або кондитерських виробництвах давно не використовують яйця в шкаралупі з міркувань безпеки і гігієни. Тепер цього ж хочуть і звичайні споживачі.

Мало того, спортсмени, які купують яйця тільки заради білка, часто викидають жовтки. Тепер же вони можуть купити тільки те, що їм потрібно.

Так само і на виробництві при використанні рідких яєчних монопродуктов – білка або жовтка, зникає необхідність переробляти залишки яйця. Відповідно, підвищується ефективність виробництва. У холодильній камері рідкі яєчні продукти займають набагато менше місця, ніж яйця. Можливість заморозки або використання спеціальної лінійки продуктів LONG LIFE дозволяють істотно продовжити термін зберігання яєчних продуктів

Новому продукту – нова упаковка

Як уже зазначалося, раніше в асортименті Овостар Юніон були представлені рідкі яєчні продукти в пластиковій пляшці для індивідуального споживання: білок, яйце і омлетна суміш.

Споживачами продукції виступали заклади громадського харчування, невеликі пекарні і кондитерські, а також кінцеві покупці.

Цієї осені Овостар Юніон випускає ще одну інновацію: рідкі яєчні продукти в картонній упаковці Pure Pak. Упаковка нової лінійки виготовлена ​​з комбінованого картону, виробленого з сертифікованих джерел деревини і піддається вторинній переробці.

«Картонна упаковка для рідких продуктів вже багато років популярна у всьому світі для різних продуктів, з самого моменту її розробки. В ЄС цей вид упаковки для яєчних продуктів вже існує, першопрохідцями тут стали країни Західної і Південної Європи. У країнах Балтії цей формат пропонують місцеві виробники, і в рітейлі і в HoReCa, трохи більше року», – коментує Едгарс Леснієкс, комерційний директор Ovostar Europe, дистрибутора яєць і яєчних продуктів Овостар Юніон в країни ЄС.

Для В2С сегмента інноваційна лінійка вийде під брендом “ЯСЕНСВІТ”, який вже добре знають покупці в Україні. Компактна упаковка по 500 г розрахована на одну або кілька страв. На полицях магазинів з’являться «Білок яєчний рідкий», «Яйце куряче рідке», «Яєчна суміш “Омлет фірмовий”». Для широкого споживача основна перевага нового продукту – у зручності зберігання і застосування.

Для сегмента B2B нова лінійка представлена ​​двома позиціями з фасуванням по 1000 г під ТМ OVOSTAR: «Білок яєчний рідкий» і «Яйце куряче рідке».

Популярність рідких яєчних продуктів зростає завдяки зручності використання та безпеки харчових продуктів, до якої на підприємствах висуваються дедалі жорсткіші вимоги.

Новий формат відкриває нові можливості для входу в сектор роздрібної торгівлі з продуктами з яєць, дозволяє розширити бізнес на різних експортних ринках. Також він добре підходить для перевезення водним транспортом, де рішення в упаковці дуже важливі, підвищують безпеку продукту і його термін придатності і т.д.

Обидві лінійки з жовтня 2020 будуть представлені на полицях рітейл-мереж Metro, Aшан, Novus, Сільпо, Таврія В, в деяких магазинах АТБ, а також на ринку «Столичний» (Київ), в роздрібній точці «ЯСЕНСВІТ».

Новий продукт планується поставляти і на експорт. Одним з цільових регіонів для компанії є Близький Схід, який вже активно купує рідку яєчну продукцію в замороженому вигляді. Повний спектр продукції можна подивитися тут: www.ovostar.global/ru/.

 Читайте також –

Час змін: як інновації змінюють звичні формати торгівлі

Про автора