Рітейл переходить від омніканальності до метаканалів: які процеси зміняться назавжди
Незважаючи на глобальні зрушення у торгівлі, досі стратегії бізнесу в рамках рітейлу, e-commerce і навіть омніканальності рідко виходять за межі звичних сценаріїв взаємодії зі споживачем. Проте нові підходи потрібні. Операційний контроль, формати рітейлу, робота з персоналом, логістика і навіть початок роботи в новому незвичному середовищі метавсесвітів – все це активно змінюватиметься і розвиватиметься в наступні … Читати далі Рітейл переходить від омніканальності до метаканалів: які процеси зміняться назавжди
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити