Останні призначення в ритейлі і не тільки: МХП, Київстар, ТРЦ Respublika Park, Sinsay, Родинна ковбаска, Будинок іграшок

Останні призначення в ритейлі і не тільки: МХП, Київстар, ТРЦ Respublika Park, Sinsay, Родинна ковбаска, Будинок іграшок

21.08.2024 09:00
  2388
Дарія Осіїк

Які зміни відбулися за останній місяць на топ-посадах українських і світових компаній сфер ритейлу та суміжних галузей: хто змінив посаду, залишив компанію чи пішов на підвищення.

МХП

У липні цього року Валерій Бондарь був призначений на посаду заступника CEO зі стратегічних маркетингових проєктів компанії МХП, в якій він почав працювати у червні минулого року на посаді радника голови правління з питань маркетингу. 

До МХП Валерій 3,5 роки працював на посаді маркетинг-директора мережі магазинів АТБ, де разом з командою він запустив інтернет-магазин АТБ, проєкти з Таблеточками, вигадав “кіндер для дорослих”, мобільні ігри мережі та багато іншого.

Ще раніше Валерій працював в мережах супермаркетів Клас, Varus і Брусничка. А до приходу в роздрібну торгівлю він працював аналітиком CRM в футбольному клубі Шахтар (Донецьк).

Київстар

Тетяна Лукинюк залишила посаду B2C-директорки компанії Київстар. Про це вона повідомила у на своїй сторінці у Facebook 26 липня. «Три роки тому, коли я приходила в компанію, я постійно чула “Нудно не буде”. Це 100% правда: нудно не було жодної секунди», — написала Лукинюк.

Раніше Forbes дізнався, що вона очолить український офіс Google.

Нагадаємо, що Тетяна Лукинюк є випускницею британського Інституту маркетингу CIM та власницею двох сертифікатів престижної бізнес-школи INSEAD. У 2020 році вона увійшла до списку Forbes, у який потрапили українки, які «зробили себе самі».

Раніше Тетяна працювала бренд-менеджеркою в Coca-Cola і директоркою з маркетингу Oriflame Cosmetics. У 2015–21 роках керувала українським офісом Red Bull. Після цього стала B2C-директоркою компанії Київстар, у її зоні відповідальності було близько 90% обороту.

ТРЦ Respublika Park

Новим директором департаменту оренди ТРЦ Respublika Park призначено Світлану Горюнову. До своїх нових посадових обов’язків Світлана Горюнова приступила 1 серпня.

Її призначення на посаду директора департаменту оренди є частиною стратегії розвитку ТРЦ, спрямованої на посилення позицій на ринку комерційної нерухомості та знаменує наступний етап у розвитку ТРЦ, який досяг значних результатів під керівництвом команди на чолі з Оленою Яценко.

Олена працювала в Respublika Park понад чотири роки, останні два роки очолюючи комерційний напрямок ТРЦ та досягла на цій посаді вагомих результатів. За час її керівництва заповнюваність ТРЦ сягнула 85%. Навіть у складний воєнний час ТРЦ продовжував активно розвиватися, відкриваючи нові магазини та заклади, багато з яких є унікальними флагманами для українського ринку. Наразі у ТРЦ представлені всі ключові українські та міжнародні бренди, загальна кількість орендарів перевищила 340, а сам Respublika Park став одним з найвідвідуваніших торгових центрів столиці.

Світлана Горюнова, яка тепер очолить комерційний напрямок, має 12-річний досвід роботи у сфері розвитку та роздрібної торгівлі. До свого нового призначення вона обіймала посаду провідного менеджера комерційного відділу ТРЦ Respublika Park з серпня 2019 року. На цій посаді Світлана відповідала за розробку концепції торгового центру, координацію процесу оренди та оптимізацію планування простору.

СЕО ТРЦ Respublika Park Юлія Щаслива коментує призначення: “Світлана продемонструвала виняткові лідерські якості та глибоке розуміння ринку комерційної нерухомості. Її досвід та інноваційний підхід будуть визначальними у подальшому розвитку нашого ТРЦ”.

Професійний шлях Світлани включає роботу в таких відомих торгових центрах, як Sky Mall у Києві та Donetsk City у Донецьку. Її експертиза охоплює широкий спектр питань: від пошуку орендарів та ведення переговорів до управління фінансовою звітністю та розробки маркетингових стратегій.

Призначення Світлани Горюнової на посаду директора департаменту оренди має сприяти подальшому розвитку та зміцненню позицій Respublika Park на ринку комерційної нерухомості України, продовжуючи курс, закладений командою. 

“Я надзвичайно рада можливості очолити департамент оренди ТРЦ Respublika Park. Наш центр вже є лідером ринку, і я бачу величезний потенціал для подальшого зростання. Мій пріоритет – створення унікального середовища для наших відвідувачів та партнерів, яке поєднує інноваційні рітейл-концепції з захоплюючими розважальними можливостями. Разом з нашою командою ми працюватимемо над тим, щоб Respublika Park був місцем, де люди із задоволенням проводять час, роблять покупки та відпочивають”, – прокоментувала своє призначення Світлана Горюнова.

Sinsay

1 серпня Ольга Приходько приєдналася до української команди польського ритейлера Sinsay, де вона займатиметься розвитком мережі. Перед нею стоїть завдання з відкриття нових магазинів у різних регіонах України. 

До цього Ольга з квітня минулого року працювала в комерційному департаменті БФЦ Gulliver. А ще раніше – з листопада 2018 року – Ольга Приходько працювала на посаді керівника проєктів в будівельній компанії Synergy Construction, де відповідала за пошук потенційних замовників та популяризацію компанії на ринку рітейлу.

Родинна ковбаска

На початку серпня Володимир Поліщук пішов з компанії Родинна ковбаска, де з вересня минулого року обіймав посаду Chief Brand Officer. Про це він повідомив на своїй сторінці у Facebook: “Сьогодні офіційно закінчився непростий, але захоплюючий рік в Родинна ковбаска. Лишаюся амбасадором бренду і впевнений, що будемо ще перетинатися проєктно неодноразово. Дякую всім колегам, які йшли поруч і ставали кращими та сильнішими разом”.

До роботи в компанії Родинна ковбаска Володимир очолював відділ маркетингу медичної лабораторії Медіс. 

З грудня 2020 року до листопаду 2021 року Володимир працював маркетинг-директором мережі магазинів Територія мінімальних цін. Також він шість років пропрацював у мережі магазинів гаджетів ЖЖУК, де очолював відділ маркетингу. До цього він працював в ГК Амстор та комп’ютерній академії ШАГ.

Також Володимир є співзасновником львівської студії маркетингу та дизайну Must, яка працює на ринку вже понад 10 років.

Будинок іграшок

Операційною директоркою мережі магазинів Будинок іграшок призначено Євгенію Олєнікову. Основними завданнями для топ-менеджерки в першу чергу стануть підвищення операційної ефективності магазинів та оптимізація бізнес-процесів мережі.

«Для мене Будинок іграшок – це не просто магазин, а справжній амбасадор wow-атмосфери дитинства, де кожна деталь має своє значення і створює справжню магію для наших маленьких клієнтів! Плануємо з командою не просто підтримувати цей рівень, а підняти його на нову висоту. Ми хочемо, щоб кожна дитина відчувала себе в центрі уваги, і кожна іграшка приносила справжню радість. Моя мета – зробити так, щоб кожен відвідувач, незалежно від віку, відчував тут магію дитинства і повертався знову і знову”, – поділилась планами Євгенія Олєнікова.

Загалом Євгенія має більше десяти років управлінського досвіду в міжнародному ритейлі. Раніше два з половиною роки Євгенія керувала операційним напрямком міжнародного бренду English Home, та більше п’яти років керувала мережею U.S. POLO ASSN. та Cacharel Україна на посаді Country Manager.

 

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку