Осінній жартопад: кращі меми та жарти від українських рітейлерів в соцмережах за першу половину осені
“Гра в кальмара”, падіння Facebook, реакція на новий iPhone 13 і фільм “Дюна” та інші меми і жарти від Kasta, Eldorado, Епіцентр К, MOYO, Комп’ютерний Всесвіт та інших компаній.
Цей текст доступний також російською мовою
Увечері 4 жовтня стався масштабний збій в роботі Facebook, а також Instagram, WhatsApp й Oculus, які належать корпорації. Соцмережі не працювали кілька годин по всьому світу. За цей час користувачі й окремі бренди встигли саркастично відреагувати на подію. “Щось лягає, щось минає, а Kasta — завжди з вами”, – відреагували, наприклад, на ситуацію в Kasta. І, здається, на щось натякають…
Чимало користувачів і брендів перемістилося в Twitter, де із задоволенням нагадали про себе. Там, наприклад, відмітився McDonald’s і (у тій же стрічці коментарів) Театр на Подолі, який скористався можливістю замовити хеппі-міл.
“Ідеальний час для перерви на каву”, – відреагував Starbucks.
Perfect time for a coffee break.
— Starbucks (@Starbucks) October 4, 2021
“Сумною новиною” назвала подію в Twitter Укрпошта.
Інстаграм і Фейсбук: *падають*
смм Укрпошти: pic.twitter.com/XwsEVg3ou5— Укрпошта (@ukrposhta) October 4, 2021
А от в Eldorado обійшлися без іронії – не на жарт перелякалися.
В інтернет-маркетплейсі Kasta відреагували також на новинку від adidas. “Мода, що ти робиш, припини”, – написали в Facebook.
Фора зайшла цього місяця по класиці – котикам. “Коли не пустив кота на розпакування пакетів із Фори”, – відреагував на вираз морди сіро-білого красеня рітейлер.
MOYO запропонував фоловерам зіграти у гру… в кальмара! Сподіваємося, виживуть усі учасники.
В Укрпошта настільки зацінили нашумілий серіал “Гра в кальмара” від Netflix, що навіть тимчасово поставили відсилку на нього собі на заставку. 1,5 тисяч лайків і коментарі в стилі “вогонь ситуативка” говорять про те, що логістичний оператор потрапив у ціль із цим ситуативним проявом.
На початку вересня в центрі Києва біля станції метро “Арсенальна” під вантажним автомобілем просіла й обвалилася плитка біля фонтану. Здавалося б, про що тут жартувати рітейлерам. Але в Епіцентр знайшли рішення та запропонували водію червоної газелі замовити в них плитку для відновлення пошкоджень.
Цього року новий iPhone не визвав такого мем-ажіотажу, як в минулі роки. Але й тут Eldorado знайшов як іронізувати – рітейлер запропонував порівняти його з минулими версіями, згадавши відомий мем із дівчатами й котом.
Про схожість останніх iPhone віджартувалися також у мережі Комп’ютерний Всесвіт.
Далі у мережі Комп’ютерний Всесвіт закінчилися жарти на тему техніки й електроніки, тож вони жартували на ресторанну тему.
Пирятин всюди вбачає бажання скуштувати їх сири, навіть у фільмі “Дюна”.
А от robota.ua побачили у зустрічі із Шай-Хулудом з “Дюни” алегорію на типову співбесіду з роботодавцем.
В ЕКО маркет, схоже, тільки почали розбиратися в мемах і зі швидкістю трипалого лінивця опублікували до 1 вересня мабуть один з найдревніших мемів інтернету. Хоча можливо рітейлер просто застряг в 2011 році.
Тим часом японський дизайнер Такаюкі Фукудзава створив шкарпетки з діркою для великого пальця.
Мережа гіпермаркетів Ашан запустила власний веб-серіал і тепер постить жарти із нього. От, як у цьому випадку, такий собі гороскоп.
Мережа супермаркетів Сільпо вийшла зі своїм інтерактивним контентом за межі соцмереж і розмістила в Києві на просп. Перемоги, 94/1 зашифрований білборд. Але розв’язати його все одно запропонували у Facebook.
Читайте також
Найкращі жарти та розіграші на 1 квітня від українських рітейлерів і брендів