Відразу три: оновлені магазини Фокстрот відкриваються в Харкові, Одесі та Херсоні

Відразу три: оновлені магазини Фокстрот відкриваються в Харкові, Одесі та Херсоні

28.08.2020 07:30
  363
rau

Омни-рітейлер Фокстрот продовжує втілювати в життя план з оновлення роздрібної мережі. На черзі офіційне відкриття оновлених магазинів електроніки та побутової техніки в трьох обласних центрах країни.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба компанії, 28-30 серпня оновлені магазини Фокстрот розпочнуть роботу в Харкові (ТРЦ «Україна», пр-т Тракторобудівників, 59/56), Одесі (вул. Пантелеймонівська, 88/1) та Херсоні (ТРЦ Fabrika, вул. Залаегерсег, 18).

Ці магазини спроектовані за принципом форматності мережі, в єдиному фірмовому стилі, з оптимальним зонуванням та «білим хабом», зрозумілою навігацією і зручною викладкою товару. Фактичні розміри загальної площі залишилися такими ж, але якісно змінено торговий простір. У Харкові – до 1000 кв. м, в херсонському Фокстроті – 985 кв. м, а в Одесі – перший поверх 570 кв. м, другий – 600 кв. м.

Наприклад, за рахунок оптимізації, але в існуючих межах збільшена торгова площа для товарів з асортименту IT-периферії на першому поверсі одеського магазину. Це дало можливість розширити викладку на полиці й істотно збільшити «посадочні місця» для ноутбуків, принтерів, моніторів та інших аксесуарів. Також тут представлений широкий вибір смартфонів, планшетів, телевізорів. На другому поверсі покупці можуть обрати й придбати товари з категорій дрібної, великої побутової, вбудованої техніки.

В оновлених магазинах розширено асортимент товарів, зокрема преміум-сегменту. Однак вибір в магазині не обмежується товаром на полицях. Якщо бажана позиція відсутня, її можна замовити онлайн на foxtrot.ua і забрати в магазині або з доставкою додому.

«Сьогодні бренд Фокстрот дійсно яскравий, стильний, креативний, сучасний і позитивний. І в такій же концепції трансформуються наші магазини, стають комфортними, привабливими, щоб покупці могли отримати емоційне задоволення від відвідування магазину, відчути зручність вибору і покупки техніки, – зазначила Наталія Ставраті, маркетинг директор Фокстрот. – Однак, не зупиняючись тільки на зовнішніх змінах, ми запустили нові стандарти обслуговування, на «низькому старті» – запуск оновлених сервісів. Також працюємо над розширенням товарних пропозицій, які будуть цікаві молодіжній аудиторії».

Нагадаємо, в минулому році всеукраїнська мережа Фокстрот оголосила про повне перезавантаження бренду, яке торкнулося всіх напрямків розвитку бізнесу, в тому числі поновлення магазинів і онлайн-каналу. Станом на сьогоднішній день компанія провела вже понад 30 реформатів і продовжує процес оновлення мережі.

Читайте також –

Олексій Зозуля, Фокстрот: Удвічі виросла кількість покупців, що міксують онлайн та офлайн-способи покупки


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку