Інфографіка: хто, що і як купував в Україні в інтернеті 2018 році

Інфографіка: хто, що і як купував в Україні в інтернеті 2018 році

20.03.2019 12:15
  612
Ukrainian Retail Association

З яких пристроїв найчастіше відбувалися покупки, як змінювався середній чек протягом року і на який час припав пік купівельної активності.

Цей текст доступний російською мовою

Аналітики Picodi.com вирішили проаналізувати транзакції, здійснені користувачами інтернету в 2018 році. RAU наводить звіт і інфографіку Picodi.com про особливості онлайн-шопінгу в минулому році.

Тенденції зберігаються

Незважаючи на те, що по загальносвітовим тенденціям і показниками найбільше інтернет-трафіку генерують користувачі смартфонів, переважна кількість онлайн-покупок в Україні все ще відбувається з ПК (62%).

Майже в два рази менше покупок відбувається зі смартфонів (34%), а на частку планшетів в цьому рейтингу припадає лише 4% транзакцій.

При цьому саме у користувачів планшетів середній чек найвищий – майже 2200 гривень проти усереднених 2000 грн з комп’ютерів і смартфонів.

Через те, що мобільних пристроїв на платформі Android значно більше, ніж на iOS, середній чек покупок зі смартфона в цілому вийшов наближеним до середнього чеку користувачів саме цієї операційної системи.

Як і раніше найбільше покупок в інтернеті роблять жінки (61%), частка чоловіків становить 39%.

Аудиторія

6% всіх покупок в інтернеті відбувається людьми старше 55 років. Чимало й інших вікових груп:

  • 10% транзакцій припадає на вікову групу 45-54 роки,
  • 15% – на «платоспроможну» молодь 18-24 років,
  • 23% – на людей середнього віку (35-44 роки).

Найчастіше в інтернеті купують люди у віці від 25 до 34 років, в минулому році на них припало 46% всіх транзакцій в українських інтернет-магазинах.

Купівельна активність

Найбільший середній чек припадає на грудень (1873 гривень), при тому, що сама по собі купівельна активність (тобто кількість покупок, зроблених онлайн) в останній місяць року різко впала в порівнянні з листопадом. Близько 17% всіх річних транзакцій припадає саме на листопад, оскільки популярність акції Black Friday з кожним роком тільки збільшується.

Найменший середній чек припадає на червень (1431 грн), тут же спостерігається річний спад споживчої активності. Значний спад активності в онлайн-шопінгу зафіксований в січні. Найактивнішим днем ​​тижня серед українських шопоголіків є п’ятниця (з комп’ютерів), а також середа і неділя (з мобільних пристроїв).

Майже 9% всіх покупок припадає на обідній час (близько 12:00), ввечері споживча активність утримується на рівні 5% -6% від усього добового показника.

Що українці замовляють в інтернеті

Найпопулярніші категорії товарів, що замовляються через інтернет – побутова техніка і електроніка, одяг і взуття, косметика, а також все, що пов’язано з подорожами (путівки і квитки).

Також до першої десятки увійшли товари для дітей, товари для дому та саду, спорттовари та прикраси.

Читайте також –

Інфографіка Zakaz.ua: як мінялася ціна на продукти у супермаркетах Києва


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку