
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Середній дохід інтернет-покупця в цьому році склав 5160 грн, а середній чек його покупок дорівнював 1 820 грн.
Цей текст доступний російською мовою
У OLX підвели підсумки роботи сервісу за 2018 рік: що українці купували в мережі і скільки витрачали. Як наголошується в релізі з посиланням результати опитування GfK, тільки три чверті онлайн-споживачів працюють.
За рік кількість українців, що регулярно користуються інтернетом, збільшилася більш, ніж на мільйон. А купувати щось в мережі стали ще приблизно 500 000 людей. Таким чином, зараз українська аудиторія онлайн-шопперов – це майже 7 мільйонів чоловік.
Серед товарів, які купували найбільше, є техніка й одяг – їх здобувають 47% інтернет-шопперов. Це підтверджують і дані OLX. Классифайд вже який рік стабільно залишається лідером у сегменті інтернет-аукціонів і сервісів оголошень. У трійці категорій-лідерів на платформі найбільше угод відбулося в розділі дитячих товарів, електроніки та одягу.
Аналітики онлайн-сервісу також повідомляють – у порівнянні з минулим роком в 2018 на 24% зросли продажі транспортних засобів. Всього ж за рік на OLX товари придбали у 7 000 000 продавців. А середній чек склав 1 820 грн. У 2017 сума становила майже на 200 грн менше – 1 627 грн.
Майданчик оприлюднив й інші цікаві дані. За 2018 рік відвідали 26 млн унікальних відвідувачів, тобто на OLX був майже кожен другий українець. А в цілому, з минулого року відвідуваність зросла на 13%.
При цьому 60% використовували телефон і тільки 40% заходили на ресурс з комп’ютера. Мобільна аудиторія магазинів продовжує зростати з кожним роком. Згідно GfK, в минулому жовтні смартфони використовували 84,5% інтернет-покупців, в цьому – вже майже 90%. На OLX тенденції ті ж самі – в 2018 з мобільних пристроїв заходило 15 млн осіб, що на 15% більше, ніж в 2017 році.
Переглядали товари на майданчику як з мобільної версії, так і за допомогою додатку olx.ua. У порівнянні з 2017 ним стали користуватися на 14% більше людей. Що в минулому, що в цьому році частіше заходили з пристроїв на Android. Співвідношення у грудні 2018 було наступним: Android 78% – iOS 22%.
За час існування опції для безпечних угод OLX Доставка було понад 2 000 000 відправлень – стверджує аналітична служба. А з початку існування послуги кожен день покупцям приходило більше 5 000 товарів по всій Україні. Найбільше замовлень приходило до Києва – 160 000 угод. Майже в три рази менше угод з доставкою прийшлося на харків’ян, одеситів і дніпрян.
Суми за рік теж досить значні. Якщо у 2017 вартість всіх угод дорівнювала майже 500 000 000 грн, у 2018 вона подвоїлася. Те ж відбулося і з середнім чеком на доставку, зараз це 850 грн.
Портрет інтернет-споживача майже не змінився. Нагадаємо, що активний клієнт торгових онлайн-майданчиків – це частіше людина з повною вищою освітою у віці 26 – 35 років. Що стосується гендерної приналежності, чоловіків і жінок все також рівна кількість: 53% і 47% відповідно. Чверть інтернет-покупців не працює. А середній дохід працевлаштованої більшості за рік збільшився на 30% і склав 5 160 грн.
Довідка. OLX — один з найбільших онлайн-бізнесів в Україні. База ресурсу налічує 11,6 млн оголошень і щомісяця поповнюється більш ніж на 3 млн нових пропозицій. За даними Gemius cервіс є найбільш відвідуваним в країні після Google, Youtube і Facebook. Кожен другий український онлайн-користувач заходить на OLX мінімум раз на місяць.
Сервіс входить в ТОП-10 найбільш відвідуваних торговельних майданчиків світу. А мобільний додаток OLX встановлений на кожному третьому українському смартфоні і займає першу позицію в категорії “Купівлі” для IOS і Android за даними SimilarWeb.
На OLX за рік продається товарів на більш ніж 1 млрд доларів, а це половина річного обороту ринку e-commerce в країні за даними компанії.
Читайте також –
Аналітика Nielsen: що буде важливим для споживачів в найближчі 5-10 років