Олексій Зозуля, Фокстрот: Ціни на техніку поки що не зростають, але подорожчання валюти несе ризики

Олексій Зозуля, Фокстрот: Ціни на техніку поки що не зростають, але подорожчання валюти несе ризики

16.03.2022 12:35
  8393
Володимир Тиравський

Багато брендів зберігають закупівельні ціни, але не всі постачальники будуть дотримуватися цієї політики надалі.

Олексій Зозуля, СЕО мережі електроніки та побутової техніки Фокстрот у своїй колонці на Інтерфакс Україна розповів про головні напрямки роботи магазинів у воєнний час, поділився власним економічним оптимізмом та подякував партнерам за співпрацю. RAU пропонує ознайомитись з текстом цієї колонки.

На фронті тисячі захисників, серед яких близько сотні наших «фокстротівців», самовіддано працюють на перемогу. Але щойно лінія фронту посувається, а ЗСУ женуть орків з міст та сіл – першою у місто повертається торгівля. Робота ритейлерів у тилу – це передусім рутина, самоорганізація на рівні мурашника за принципом «кожен на своєму місці». Таким чином, ритейл сьогодні закриває тил бойових дій та живить енергію торгівлі.

Цю енергію відчуваєш, коли втрата магазинів та центрального складу у місцях бойових дій принесла колосальні збитки, але команда все одно щовечора сідає планувати, які магазини та в яких містах відкриються завтра. Так, зі 170 магазинів Фокстрот сьогодні працює близько ста. Працюють за себе та тих, що зруйновані, законсервовані чи пограбовані.

Ми виходимо на роботу не через генерацію прибутку – ми розуміємо необхідність українців в якісній електроніці, адже наші товари мають соціальний зміст. Наші магазини відкриваються на півгодини навіть в «гарячих» точках, аби видати волонтерам допомогу, бо українцям потрібні павербанки, кнопкові телефони, тепловентилятори, подовжувачі, дрібна побутова техніка. Наш гугл-док із погодженими запитами від військових частин, волонтерських організацій, лікарень, шкіл-інтернатів, розподільчих центрів при міських та районних радах вже містить не одну сотню рядків, а сума допомоги обчислюється мільйонами гривень.

Принагідно я хочу подякувати брендам, які розділяють з нами справжні цінності та цінове навантаження під час благодійної передачі техніки захисникам України – Philips, Tefal, Moulinex, Rowenta, Krups, Gorienie, Bosh, Indesit, BEKO, Altus, Hisense, Kivi, Sony, Indesit, Whirpool, Delonghi, Huawei і багато інших. Ці бренди зберегли умови постачання своєї техніки, тримають закупівельні ціни.

Наша синергія з вендорами поки що забезпечує дотримання мораторію на зростання цін від цих брендів. Але ріст вартості валюти несе ризики, що не всі постачальники будуть дотримуватися цієї політики надалі.

Маємо нагоду сказати, що разом ми забезпечуємо право українців на покупку життєво необхідних товарів. Право чути голос коханої людини в смартфоні, мати відеозв’язок з батьками, навіть прокласти шлях в евакуацію, рятуючи близьких. Ми разом генеримо енергію української торгівлі. А вона живить незалежну Україну.

Перемога буде за нами!

Читайте також –

Фокстрот відновлює послугу з доставки товарів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку