«Миронівський хлібопродукт» (МХП) Юрія Косюка повертає бренд «Наша Ряба» на пакування зі своєю курятиною. Місяць її продавали під брендом «Та сама курочка». У компанії заявили, що відмовилися від логотипа, щоб звернути увагу не на пакування, а на якість продукту. Цей матеріал також доступний російською мовою Водночас компанія продала на криптобіржі Binance 20 NFT унікальних логотипів «Наша Ряба» на … Читати далі Олександр Смирнов, TABASCO: Навіщо МХП “відмовлявся” від бренду “Наша Ряба” та чи можна це вважати вдалим рішенням
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити