Київський шоу-рум Okno vo Dvor закривається після восьми років роботи
Проект Okno Vo Dvor спеціалізувався на товарах українських виробників і популяризував продукцію made in Ukraine.
Цей текст доступний також російською мовою
Про закриття проекту повідомила співзасновниця Okno Vo Dvor Анна Шепілова. “Я створила цей проект з нуля і власних заощаджень. Я вигадала і структурувала цю нішу ринку зі своєї потреби купувати українське просто і зручно в одному місці.
Моя концепція єдиних цін під одним дахом досі працює, швидко вмирає (занадто низькомаржинальна), але десь працює. Я вклала в цей бізнес мільйон гривень і мільярд свого ресурсу, а моя команда викладалася на 200%, але, це все! Мрійники померли, людям потрібно щось їсти”, – написала в своєму Facebook вона.
Концепт-стор Okno vo Dvor існував з 2013 року та був одним з перших магазинів, який акцентував увагу на просуванні локальних брендів та популяризації товарів made in Ukraine. У 2017 році запустили кампанію зі збору коштів на новий простір в оригінальній концепції, а вже в 2018-му відкрився Okno vo Dvor trends з новим магазином і кава-корнером.
“Я трималася до кінця, як справжній капітан! І, як капітан, потонула разом з цим криголамом, який прорубав шлях для десятків локальних і не дуже виробників і дистриб’юторів. Пишаюся собою і командою!”, – додала вона.
Читайте також –
Жертви 2020-го: які відомі ресторани припинили своє існування цього року