OK, зумер: як брендам завоювати наймолодших покупців

OK, зумер: як брендам завоювати наймолодших покупців

04.12.2020 08:00
  1291
Дарія Осіїк

Як покоління Z відноситься до шопінгу, які винагороди їх цікавлять, і як залучити їх в комунікацію з брендом.
Читати російською

Покоління Z (зумер) підростає і переходить в статус активних покупців. У 2020 році 40% всіх покупок здійснили саме вони. Незабаром зумери стануть ядром цільової аудиторії для багатьох брендів, і брендам час перелаштовуватися і адаптувати свої маркетингові стратегії під них. New Retail в своєму матеріалі розповів про купівельні звички зумерів, і як брендам завоювати їх увагу.

Нагадаємо, що покоління Z – це юне покоління покупців. McKinsey відносить до зумерів тих, хто народився з 1995-го по 2010 роки. Представники цієї групи зросли абсолютно в інших умовах – інтернет, соцмережі і технології вплетені в їхнє повсякденне життя з ранніх років. На відміну від батьків, вони знайомі з концепцією програм лояльності з ранніх років і, як правило, активно в них беруть участь. 62% зумерів визнають, що цей інструмент дійсно впливає на їх купівельну поведінку. Але в той же час у них вищі вимоги до механіки лояльності – тільки 41% з них задоволені програмами, в яких вони беруть участь.

Купівельні звички та інтереси зумерів

У трійку найулюбленіших американськими зумерами брендів входять Google, Netflix і YouTube.

Найцікавіші і характерні для покоління Z цифри і факти:

  • Люблять офлайн-магазини. 84% вважають за краще купувати засоби для догляду та товари для здоров’я в фізичних магазинах. 77% не будуть замовляти одяг і взуття в онлайні.
  • Дивляться на ціни, але цінують емоції. 89% звертають увагу на ціни товарів і послуг. 62% вважають за краще витрачати гроші на враження, а не на товари. Їм важливо отримати емоції від взаємодії з брендом і використання його продуктів, відчути почуття приналежності до спільноти і свою важливість.
  • Не прив’язуються до брендів. 81% готові поміняти улюблений бренд, якщо знайдуть схожий продукт в кращій якості у конкурентів. 72% виберуть інший бренд, якщо його товари будуть дешевшими.
  • Віддають перевагу їжі, а не одягу. В середньому, 24% свого бюджету зумери витрачають на їжу, і тільки 17% – на одяг.
  • Роблять імпульсивні покупки. Зумери частіше, ніж мілленіали, роблять покупки, керуючись миттєвими бажаннями. При цьому 58% готові доплатити за те, щоб товар доставили протягом години.
  • Не скупляться на зворотний зв’язок. Майже 70% зумерів писали відгуки на товари. А 40% зізнаються, що дуже часто дають фідбек.
  • Готові експериментувати. 73% зацікавлені в покупці одягу за передплатою. 71% готові підписатися на програму автоматичного поповнення товарів, коли вони закінчуються. 38% хочуть здійснювати покупки за допомогою голосового помічника.

Популярність програм лояльності у зумерів

Зумери більше залучені у програми лояльності, ніж представники інших поколінь. Також зумери лідирують за кількістю сегментів бізнесу, в програмах лояльності якого вони беруть участь активніше за інші покоління. Так, зумери – лідери відразу в шести сегментах, в той час як мілленіали – тільки в одному.

Зумери більш зацікавлені в отриманні повідомлень про їхню участь в програмах лояльності через смартфони, ніж старші покоління. Їм подобаються розсилки в месенджерах і sms, а ось їх інтерес до e-mail нижчий, ніж у представників інших поколінь. Зумери також лояльніше ставляться до повідомлень – push та in-app-повідомлень.

Винагороди в програмах лояльності, які цікаві зумерам

Всі люблять знижки, але клієнти у віці від 18 до 24 років зацікавлені в них менше. Зумери хочуть отримувати винагороди, які підвищать якість їх взаємодії з брендом.

Нагороди, якими зумери цікавляться більше, ніж представники інших поколінь:

  • Ексклюзивний доступ до розпродажів і нових продуктів;
  • Запрошення на заходи;
  • Пожертви на благодійність від їх імені;
  • Безкоштовні подарунки;
  • Безкоштовна доставка.

Очікування зумерів від програм лояльності

Представники покоління Z готові взаємодіяти з брендом в самих різних каналах і брати участь в нестандартних механіках, щоб отримати винагороди. Але бренди не використовують цю перевагу в повній мірі, очікування зумерів далеко не завжди збігаються з реальністю. І це може стати хорошою точкою зростання для багатьох брендів, які хочуть ефективно працювати з поколінням Z.

Переважно зумерам не вистачає діджитал-механік в програмах лояльності. Вони хотіли б отримувати винагороди за написання відгуків в інтернеті, репости публікацій брендів в свої акаунти в соцмережах, відвідування сайту. Але бренди рідко пропонують подібні формати.

Поколінню Z також не вистачає персоналізованих винагород, заснованих на їх досвіді взаємодії з брендом.

Як завоювати лояльність покоління Z

  • Нагороджуйте учасників в декількох каналах взаємодії.
  • Даруйте нагороди не тільки за покупки, але і за інші взаємодії з брендом: репости, відвідування сайту, відвідування заходів.
  • Пропонуйте не тільки фінансові нагороди – створюйте емоційний зв’язок.
  • Формуйте персоналізовані пропозиції на основі історії покупок і інтересів.
  • Дивуйте і радуйте елементами гейміфікації.

Джерело: New Retail

Читайте також – 

Майбутнє на порозі: топ-6 технологій, які змінять ринок логістичних послуг в найближчі 6 років


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  49
Усі новини ринку