Огляд sport & outdoor: TAF, Sportmaster, Decathlon, Sport Life, Under Armor та інші
Перший в Україні магазин The Athlete`s foot (TAF), нові Under Armour і Decathlon, продаж Reebok, перший Sport Life у Вишневому та інші новини спортивних рітейлерів.
Цей текст доступний також російською мовою
Епіцентр вивів в Україну бренд спортивного одягу TAF
Перший в країні магазин світового бренду The Athlete`s foot (TAF) розпочав роботу 26 грудня в столичному ТРЦ Blockbuster Mall. Як уточнили RAU в прес-службі групи Епіцентр, магазин зайняв 340 кв. м. В його асортименті зібрані товари від всесвітньо відомих виробників спорттоварів: Nike, Puma, Vans, Converse, Adidas, Reebok, New Balance, Asics, Jordan, Stance.
The Athlete’s foot (TAF) — дочірній проект компанії Intersport International Corporation. В Україні його розвитком на правах франшизи займатиметься група компаній Епіцентр К, яка в цьому році уклала відповідну угоду з власником бренду. Таким чином Україна стала однією з 30-ти країн світу, де представлений TAF.
В компанії зазначають, що магазини TAF в першу чергу планується відкривати в містах-мільйонниках країни – Київ, Дніпро, Одеса. Проте, через пандемію конкретні дати з відкриття наступних магазинів у компанії поки що не називають.
Under Armour, Nike і Puma в харківському ТРЦ Nikolsky
Група MD Fashion планує відкрити в ТРЦ Nikolsky магазин спортивного бренду Under Armour площею 310 кв. м. Про це RAU повідомила прес-служба компанії Budhouse Group, яка виступає девелопером об’єкту. Торгова точка розташується на третьому поверсі торгово-розважального центру. В спортивній галереї будуть представлені нові і базові лінійки спортивного одягу, взуття та аксесуарів для чоловіків, жінок і дітей від американського бренду.
Також на третьому поверсi харківського ТРЦ відкриються спортивні магазини Nike і Puma. Загальна площа магазину Nike складе 366 кв. м, Puma – 320 кв. м.
Нагадаємо, відкриття ТРЦ Nikolsky заплановано на травень 2021 року. Девелопер проекту – Budhouse Group.
Sportmaster у столичному ТРЦ Blockbuster Mall
25 січня найбільший рітейлер спорттоварів України відкрив магазин Sportmaster на другому поверсі ТРЦ Blockbuster Mall. Як повідомила RAU прес-служба компанії, загальна площа торгової точки склала 1518 кв. м. В асортименті представлені товари для занять різними видами спорту, одяг, взуття й аксесуари для чоловіків, жінок і дітей, тренажери й обладнання для фітнесу, туристичне спорядження та багато інших товарів від брендів, дистриб’ютором яких виступає Sportmaster: Columbia, CAT, Merrell, Molten, O’Neill, Protest, Roces, Speedo, UVEX, Volkl.
Перший Sport Life у Вишневому
В ТРЦ Cherry Mall у Вишневому відкрився фітнес-клуб Sport Life розміром 3500 кв. м. Як повідомляє компанія UTG, в ньому представлено кілька студій для групових занять, 25-метровий басейн на чотири доріжки, басейн для дітей і немовлят, комплекс з трьома куполами і дитяча фітнес-академія Спортлайфік.
Новий клуб розташувався на четвертому поверсі ТРЦ, а його головною особливістю є ультрасучасний дизайн з тренажерами від провідних світових виробників, дизайнерська аква-зона зі спортивним і єдиним на все місто 25-ти метровим басейном.
Перший Decathlon за межами столиці відкриється в Одесі
Французька мережа спортивних товарів Decathlon відкриє магазин площею 3000 кв. м в одеському ТРЦ Riviera. Відкриття заплановане на травень-червень 2021 року. Про це RAU повідомила прес-служба спортивного рітейлера. “Ми дуже раді відкрити наш перший магазин в регіонах України. Одеса – ідеальне місце для спорту з чудовою погодою, узбережжям та розвиненим туризмом. Ми знаємо, що нас також очікують в інших регіонах, і ми працюємо над подальшим розвитком магазинів в інших великих містах, переслідуючи свою головну мету – зробити спорт доступним для багатьох”, – заявив СEO Decathlon Ukraine Флоран Гійє.
Площа нового магазину становитиме 3000 кв. м, таким чином він стане найбільшим спортивним магазином на Півдні України. На вибір покупців традиційно будуть представлені товари для фізичної активності, туризму, відпочинку – загалом товари для понад 70-ти видів спорту. В магазині планують зробити акцент на шоу-румах та зонах для тестування товарів, на які буде виділено понад 250 кв. м.
Megasport в ТРЦ Злата Плаза
Мультибрендова спортивна мережа Megasport відкрила в рівненському ТРЦ Злата Плаза новий магазин нового формату. Як повідомляє прес-служба торгово-розважального центру, площа торгової точки склала 570 кв. м. В асортименті можна знайти одяг, взуття, аксесуари для спорту і відпочинку брендів Nike, Puma, Anta, New Balance, Champion, Converse, Helly Hansen, ANTA тощо.
Мережа Megasport – один з лідерів українського ринку рітейлу в сегменті спортивних товарів. За роки роботи на ринку оператор відкрив 46 торгових точки по всій Україні. Асортимент товарів рітейлера складається з продукції 27-ми міжнародних брендів.
Sportcenter в Тернополі
В тернопільському ТРЦ Подоляни відкрився магазин спортивного одягу, взуття та аксесуарів Sportcenter. Як повідомляє торгово-розважальний центр на своїй офіційній сторінці, магазин розмістився на другому поверсі. Його ключова особливість – в ньому продаються лише товари ТМ PUMA.
Adidas продає бренд Reebok
Німецька група з виробництва спортивного одягу, взуття та аксесуарів Adidas повідомила про продаж свого дочірнього підрозділу Reebok. “В рамках розробки нової п’ятирічної стратегії Adidas завершив оцінку стратегічних альтернатив для Reebok. У результаті компанія вирішила почати формальний процес, спрямований на продаж Reebok. У перспективі компанія має намір зосередити зусилля на зміцненні лідируючих позицій бренду Adidas на світовому ринку спортивних товарів», — йдеться в повідомленні Adidas.
В компанії зазначають, що починаючи з першого кварталу у фінансовій звітності Adidas, підрозділ Reebok буде позначатися як актив, призначений для продажу. “Після ретельного розгляду ми прийшли до висновку, що Reebok і Аdidas зможуть значно краще реалізувати свій потенціал зростання незалежно один від одного”, – заявив генеральний директор Аdidas Каспер Рорстед.
Adidas купив Reebok за $3,8 млрд у 2006 році, щоб розширити свою присутність на американському ринку. На думку аналітиків, план не виправдав очікувань. Серед потенційних покупців бренду – компанія VF Corp, яка володіє брендами Timberland і North Face, і китайська компанія Anta International Group Holdings.
Читайте також
Огляд sport & outdoor: Sportmaster, Adidas, Columbia, Under Armor та інші