Огляд новин drogerie&beauty: поглинання Космо, перемога EVA і закриття LUSH

Огляд новин drogerie&beauty: поглинання Космо, перемога EVA і закриття LUSH

04.10.2019 08:10
  718
Виктор Нагорский

АМКУ дозволив мережі Ptostor придбати Космо, Brocard відкрив оновлений магазин в ТРЦ Dream Town, EVA та Yves Rocher стали кращими рітейлерами року та інші новини українського рітейлу в сегменті drogerie&beauty.

Цей матеріал доступний російською мовою

Поглинання Космо

Антимонопольний комітет України надав дозвіл власнику мережі магазинів ProStor Вадиму Тугаю придбати опосередкований контроль над drogerie-рітейлером Космо. Як повідомив БізнесЦензор з посиланням на Інтерфакс-Україна, про це йдеться в рішенні АМКУ від 19 вересня.

Згідно з документом, розглянувши заяву уповноважених представників Вадима Тугая та низки кіпрських компаній, регулятор прийняв рішення дозволити опосередковане придбання бізнесменом контролю над компанією Giancintoco Holdings Limited. Остання, за даними Єдиного держреєстру, є учасником з часткою 100% в статутному капіталі компанії Суматра-Лтд, яка розвиває мережу парфумерно-косметичних магазинів Космо.

Відзначимо, що Суматра-Лтд працює на ринку роздрібної торгівлі парфумерії та косметики України з 1994 року, у 2000 році вона створила національну торговельну мережу товарів для краси, здоров’я і сім’ї Космо. Станом на вересень 2019 року вона налічувала 104 торгових точки в 27 містах країни зі складом в Броварах Київської області.

Раніше повідомлялося, що власники мережі Prostor почали переговори про покупку конкурента – мережі Космо – в 2018 році, сума угоди оцінювалася в $15 млн. Якщо угоду буде підписано, Prostor вийде на друге місце за кількістю торговельних точок в Україні в сегменті магазинів з продажу парфюмерно-косметичної продукції після мережі EVA.

Переїзд Brocard

Brocard відкрив оновлений магазин у київському ТРЦ Dream Town. Як уточнили RAU в прес-службі мережі, торговельна точка площею більш ніж 570 кв. м розпочала роботу 15 вересня. Оновлений магазин відрізняє стильний інноваційний дизайн, а яскраві led-панелі привертають увагу і допомагають клієнтам мережі краще орієнтуватися в світі косметики й парфумерії.

Також тут працює мейкап-станція, де проходять тематичні сесії візажу, клієнтські дні за участю експертів б’юті-сфери та спеціальними пропозиціями, презентації новинок і уроки макіяжу від провідних візажистів мережі. Окремої уваги заслуговує зал нішевої парфумерії –  його відрізняє новий дизайн. Незмінними ж залишаються індивідуальні консультації експертів та портфоліо з 70-ти кращих нішевих домів. Відзначимо, що наразі мережа Brocard об’єднує 98 магазинів у 26-ти містах України.

Кращі в drogerie та beauty

У вересні в Києві пройшла церемонія нагородження кращих рітейлерів і девелоперів країни — Retail&Development Business Awards 2019. На заході у тому числі були названі переможці в номінаціях Рітейлер року в drogerie та Бутіковий рітейлер року в косметиці та парфумерії. Першу нагороду здобула найбільша українська мережа drogerie-магазинів EVA. Вона обійшла головних конкурентів по ринку – компанії Watsons та Космо, що посіли друге та третє місця відповідно.

Що стосується другої номінації, то кращим бутіковим рітейлером року в косметиці та парфумерії (торгові точки площею до 100 кв. м), була визнана мережа магазинів Yves Rocher. Друге місце в номінації здобув beaty market ISEI, а третє дісталося бренду MAC. Переможців інших номінацій цьогорічного RDB Awards можна переглянути за посиланням.

EVA продовжує масштабування

Незважаючи на чергову перемогу, рітейлер EVA і не думає спочивати на лаврах і продовжує активне масштабування торговельної мережі. Як повідомляється на сайті компанії, у вересні EVA відкрила десять нових торгових точок.

Зокрема, нові магазини компанії розпочали роботу в Києві (вул. Сурікова, 3), Харкові (пр. Стадіонний, 5 А5 та вул. Китаєнко, 5 В), Дніпрі (вул. Кам’янська, 40 та вул. Маршала Малиновського, 14 А), Одесі (вул. Преображенська, 59-61), Маріуполі (вул. Кронштадтська, 4), Слов’янську (вул. Свободи, 13), Луцьку (вул. Ковельська, 2) та Білій Церкві (пл. Соборна, 11 А).

LUSH пішов з ТРЦ Проспект

Мережа магазинів свіжої косметики ручної роботи LUSH закрила торговельну точку в столичному торгово-розважальному комплексі Проспект. Як повідомила компанія на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook, магазин в ТРК Проспект припинив роботу з початку вересня.

«Ми зачиняємо наш магазин LUSH у ТРК Проспект (м. Київ) для того, щоб скоро відкритися у більш зручній для всіх наших шанувальників локації. Для відвідувачів ТРК Проспект – найближчі магазини LUSH знаходяться у ТРЦ Sky Mall та ТРЦ Комод», – уточнили в компанії. Відзначимо, що зараз українська мережа британського бренду LUSH об’єднує 14 магазинів, 7 з яких працюють у Києві. Також торгові точки мережі представлені у Львові, Одесі, Харкові, Дніпрі та Запоріжжі.

Топ-5 drogerie-мереж

Дослідницька компанія GT Partners Ukraine представила черговий звіт, присвячений ключовим тенденціям розвитку вітчизняного сегмента товарів для краси та здоров’я за перші шість місяців 2019 року. Як свідчить проведений компанією аналіз ринку, з кожним місяцем мережа EVA все далі відривається від інших гравців цього сегменту за кількістю торговельних точок. Так, за підсумками півріччя під брендом EVA працювало вже 854 магазини.

При цьому за перше півріччя 2019 року компанія відкрила 88 магазинів – в два з гаком рази більше, ніж п’ять найближчих переслідувачів разом узяті. При збереженні темпів зростання мережі, вже в наступному році цілком може подолати психологічну позначку в 1000 працюючих магазинів.

Missha йде в Ocean Plaza

Популярний корейський бренд декоративної косметики Missha 5 жовтня відкриє магазин у київському торгово-розважальному центрі Ocean Plaza. Як повідомляє брокер ТРЦ – компанія UTG – бутік Missha розташується на першому поверсі торгового центру. Він займе площу в 27 кв. м та запропонує покупцям понад 600 SKU продукції. В тому числі, великий асортимент засобів очищення та догляду за шкірою обличчя, волоссям і тілом, декоративної косметики, засобів догляду для чоловіків.

Нагадаємо, корейський бренд Missha було засновано у 2000 році шляхом запуску інтернет-магазину, який розпочав продаж продукції онлайн. Вже через два роки після цього був відкритий перший роздрібний магазин бренду на центральній торговій вулиці Сеула. А у 2007-му мережа магазинів Missha об’єднувала 1500 об’єктів в різних країнах світу. Що стосується України, то новий бутік в ТРЦ Ocean Plaza стане лише другим для Missha в країні.

Читайте також попередній огляд – 

Огляд новин drogerie & beauty: багато EVA, відразу три Brocard, нова програма лояльності Космо і інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку