
Varus підпише договір з ЄБРР щодо фінансування розширення мережі


Нові послуги від Watsons, розширення мережі Копійочка, робота EVA в карантин і після, прогнози від CEO Yves Rocher Бріса Роше та інші новини рітейлу сегмента drogerie.
Цей матеріал доступний російською мовою
Міжнародний рітейлер Watsons запустив мобільний додаток в Україні. Він доступний для всіх користувачів смартфонів на іOS й Android. Новий додаток повторює функціонал сайту і дозволяє купувати товари онлайн, переглядати актуальні пропозиції та знижки, а також реальні відгуки покупців і рейтинги товарів. Крім того, з’явилася можливість пошуку найближчого магазину Watsons по геолокації телефону. При замовленні через мобільний додаток, клієнт може вибрати зручну доставку до відділення перевізників або в магазини. Більш докладно про це тут.
Нагадаємо, нещодавно компанія Watsons запустила технологію Click & Collect, яка дозволяє отримати замовлення в магазинах Watsons. Така технологія значно спрощує процес покупки за рахунок швидкого і безпечного отримання замовлення й економії часу. Для доставки доступні 36 магазинів в 27 містах України, але незабаром компанія обіцяє реалізувати сервіс майже у всіх магазинах мережі.
Довідка. Watsons Україна – провідна роздрібна мережа торгівлі товарами для краси і здоров’я. У мережу Watsons Україна входить понад 400 магазинів і 16 аптек у більш ніж 100 містах. Понад 4500 працівників обслуговують майже 3 млн покупців щомісяця.
На час карантину EVA закрила лише близько 20-ти магазинів, які були розташовані в торгових центрах. Всього мережа нараховує більше 1000 магазинів. Про це в колонці для видання НВ розповіла виконавчий директор лінії магазинів EVA Ольга Шевченко. Однак, за її словами, після скасування карантинних обмежень бізнес вже до початку осені може зіткнутися з серйозною економічною кризою. Тому компанія готується до нових викликів вже зараз: веде переговори про зниження орендної плати і переглядає план розвитку.
Запасів обладнання та будматеріалів вистачить на два місяці роботи по відкриттю нових магазинів. За цей термін плани розширення мережі можуть бути скорочені. Але за ключовими напрямами – інвестиціям в e-commerce, логістику і IT-продукти, кошти будуть витрачати в повному обсязі.
Крім того, в рамках соціальних проектів, спрямованих на допомогу медикам, які протистоять коронавирусній пандемії, лінія магазинів EVA спільно з партнерами мережі, передали медичним закладам України допомогу на 1,5 млн грн. Детальніше про це можна прочитати тут.
Довідка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я. За 17 років компанія виросла до 1000 магазинів по всій території України, представила більше 30 000 асортиментних позицій, а також створила 40 власних торгових марок. Зараз штат співробітників мережі налічує більше 11 000 людей.
Івано-Франківська мережа Копійочка відкрила за травень відразу чотири магазини. Так, 26 травня було відкрито магазин в Луцьку на проспекті Грушевського, 33. В той же день відчинила двері ще одна торгова точка на Закарпатті – в смт Дубове (вул. Гагаріна, 43). Приблизно на тиждень раніше почали роботу магазини в Міжгір’ї (Закарпатська область) та Почаєві (Тернопільська область).
Мережа потрібних речей, як називають себе в Копійочка, традиційно протягом місяця після відкриття пропонує всім бажаючим отримати дисконтну карту лояльності за символічні 10 копійок. Тут можна купити необхідні товари для дому, посуд, текстиль а також товари для краси і здоров’я.
Нагадаємо, станом на грудень 2019 року мережа налічувала 183 магазина на території Західної України.
Магазини Brocard поступово виходять із карантину, під час якого торгівля була можлива тільки через інтернет-магазини letu.ua (запущений в 2013 році) і brocard.ua (запущений в жовтні 2019 року, офіційний запуск – січень 2020-го). Так, з 11 травня відкрилися не всі 98 магазинів, а лише ті, що знаходяться за межами торгових центрів або мають окремий вхід. Зокрема, в Києві відкрилися точки Brocard в ТРЦ Аладін, Arena City, Ашан Rive Gauche та інших. А також монобрендові магазини M.A.C і Kiehl’s в Дніпрі, Харкові та Одесі. Повний список працюючих магазинів можна знайти тут.
Крім того, як повідомила на своєму сайті компанія Elcore UA (Elcore Cloud), офіційний дистриб’ютор IT-рішень і хмарних сервісів Amazon Web Services, вона уклала контракт з компанією Брокард-Україна на міграцію онлайн-магазину компанії на платформу AWS. У повідомленні цитується Дмитро Юшин, IT-директор Брокард-Україна: за його словами, на розгортання необхідних сервісів пішло не більше тижня.
У своєму інтерв’ю порталу Liga.net Ігор Мазепа, генеральний директор Concorde Capital, зізнався, що інвесткомпанія володіє часткою в інтернет-магазині Makeup.ua, виручка якого під час карантину зросла на 25-30%.
Пізніше стало відомо також про те, що американський фонд прямих інвестицій Horizon Capital (EEGF III) купив міноритарну частку в компанії MAKEUP Group – найбільшому інтернет-рітейлері в б’юті-сфері в Україні. Деталі угоди не розголошуються, однак на сайті EEGF III йдеться що середній чек фонду становить $5-20 млн в компанію. Це перша подібна інвестиція в компанію.
Довідка. MAKEUP – заснований в 2009 році, один з найбільших інтернет-магазинів косметики та парфумерії в Україні. На сайтах MAKEUP Group представлено більше 200 000 товарних позицій від більш ніж 2000 постачальників.
CEO Yves Rocher Бріс Роше в інтерв’ю журналу Marie Claire Ukraine поділився своїм баченням майбутнього розвитку сегмента товарів для краси і здоров’я. За його словами, незважаючи на велику ступінь невизначеності в оцінці результатів світової пандемії, компанії вже зараз шукають способи зробити свої бізнес-моделі більш стійкими.
Поки ринок дуже роздроблений між великими брендами й Amazon, який стає помітним гравцем у сфері товарів для краси. Водночас останніми роками з’явилася безліч нішевих брендів, що мають сильний емоційний вплив на споживачів, як гіпертехнологічних, так і в основі яких – природність. Але головний тренд – на екологічність – лише посилюватиметься.
Тим часом в українських магазинах Yves Rocher (список відкритих точок можна подивитися тут) просять споживачів поки зберігати у себе всі упаковки фірмової косметики, зібрані для переробки, до закінчення карантину.
Під час карантину, коли далеко не у всіх була можливість відвідати офтальмолога, компанія Люксоптика запустила консультації по телефону. Зокрема, без відвідування салону можна поставити питання телефоном і отримати кваліфіковану відповідь офтальмолога Люксоптики – про контактні лінзи і окуляри, про корекцію і захист зору, втому очей, вправах, вітамінах та іншому.
Для цього достатньо залишити заявку в онлайн-формі – і лікар Люксоптики подзвонить. Послуга доступна щодня з 10:00 до 18:00, можна вибрати день і час зворотного дзвінка і відразу сформулювати питання в коментарі.
Читайте також –
Огляд новин drogerie&beauty: EVA, Watsons, Космо, Епіцентр та інші