Огляд sport & outdoor: Decathlon, Delta Sport, Megasport, Sport City, Puma та інші

Огляд sport & outdoor: Decathlon, Delta Sport, Megasport, Sport City, Puma та інші

30.07.2021 08:00
  1161
Микола Маранчак

Delta Sport і Megasport в Києві, Decathlon в Одесі, Sport City в Харкові, продажі Nike та інші останні новини українських рітейлерів, які продають товари для спорту, туризму та активного відпочинку

Цей текст доступний також російською мовою

Decathlon в Одесі

12 червня французька мережа спортивних товарів Decathlon відсвяткувала відкриття магазину в найбільшому в південному регіоні України ТРЦ Riviera за адресою Південна дорога, 101 А. Як повідомили RAU в компанії, це найбільший спортивний магазин на півдні країни. Його площа складає 3000 кв. м, де покупці можуть не тільки обирати, але й випробувати товари для фізичної активності в 70-ти видах спорту. Так, під шоу-руми та зони тестування товарів у магазині виділено 250 кв. м.

Нагадаємо, перший магазин мережі в Україні відкрили в березні 2019 року в столичному торговому центрі «Рітейл Парк Петрівка» (пр. Степана Бандери, 15 Г). Другий магазин був представлений в листопаді того ж року на Біличах (вул. Берковецька, 6). Нещодавно, 7 травня 2021 року, на лівому березі столиці – в ТРК Проспект за адресою вул. Гната Хоткевича, 1 В, з’явився третій магазин мережі Decathlon.

Delta Sport в Києві

Компанія Delta Sport представить в київському ТРЦ Respublika спортивні магазини Nike та All Stars. Як повідомила RAU прес-служба торгово-розважального центра, площа першого з них складає 397 кв. м, другого – 198 кв. м. В асортименті Nike можна буде знайти товари Nike Sportswear — повсякденний одяг спортивного стилю, Nike Running — для бігу, Nike Training — для тренінгу фітнесу та йоги, дитячі колекції та інше.

Нагадаємо, урочисте відкриття ТРЦ Respublika у Києві відбудеться в період з 26 жовтня по 15 листопада 2021 року.

Sport City в Харкові

Мережа спортивного одягу Sport City відкриє магазин в ТРЦ Planeta Mall. Торгова точка площею 500 кв. м запропонує відвідувачам широкий асортимент одягу, взуття та аксесуарів від провідних спортивних брендів: Adidas, Nike, Asics, Puma, Merrell, Columbia, Radder, Evoids, Reebok, Skechers, Under Armour, Jack Wolfskin, The North Face та ін.

Sport City – це національна мережа спортивних магазинів, яка представлена в 23-х містах України. Нагадаємо, відкриття харківського ТРЦ Planeta Mall заплановано на 2022 рік.

Megasport в Києві

В столичному ТРЦ Retroville відкрився спортивний супермаркет Megasport. Як повідомила RAU прес-служба RDA, яка була посередником при укладанні договору оренди, площа магазину складає 417 кв. м. Асортимент товарів рітейлера складається з продукції 27-ми міжнародних брендів.

Мережа Megasport – один з лідерів українського ринку рітейлу в сегменті спортивних товарів. За роки роботи на ринку оператор відкрив понад 40 торгових точки по всій Україні.

Зростання акцій Puma

Акції Puma рекордно зросли, оновивши історичний максимум. Це сталося через перемогу Італії у чемпіонаті Європи з футболу, німецький бренд поставляє одяг повідомляє РБК. На біржі Xetra акції виробника спортивного одягу Puma зросли на 3,2% до €104,7.

Щорічно німецька компанія продає більше ніж 64 млн пар взуття, 70 млн одиниць текстильних виробів і 55 млн аксесуарів. За підсумками 2020 року продажі Puma становили €5,23 млрд.

Nike зафіксував рекордні продажі

Різкий сплеск попиту після пандемійного затишшя і більш активне просування в цифровому середовищі стали причинами рекордних продажів бренду як в роздрібному, так і в оптовому секторі, – пише Andindex. У своєму звіті Nike повідомив, що продажі та прибутщк за IV квартал фінансового року (закінчився 31 травня) перевищили оцінки аналітиків. Виручка компанії склала $12,34 млрд очікуваних $11,01 млрд, акції зросли більш ніж на 12%. Чистий прибуток Nike за період, що закінчився 31 травня, виріс до $1,5 млрд доларів у порівнянні зі збитком в $790 млн роком раніше. Ринкова капіталізація становить $211 млрд.

Онлайн-продажі бренду зросли на 41% в порівнянні з попереднім роком і на 147% в порівнянні з тим же періодом 2019 року. Тут компанія працює за моделлю створення клубу, члени якого отримують доступ до пільг і ексклюзивних продуктів. Обсяг продажів в рамках клубу досяг $3 млрд.

Читайте також –

Огляд sport & outdoor: The Athlete`s Foot, Nike, Марафон, Decathlon та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку