Огляд новин fashion-рітейлу: Arber, VOVK, Zara, Marks & Spencer та EA7

Огляд новин fashion-рітейлу: Arber, VOVK, Zara, Marks & Spencer та EA7

24.01.2023 08:30
  1895
Дарія Осіїк

Нові магазини Arber та VOVK у Харкові, закриття триповерхового київського магазину Zara на Хрещатику, послуга віртуальної примірки від Marks & Spencer та перший в Україні магазин італійського спортивного бренду EA7.

Arber

6 січня український модний бренд Arber відкрив магазин в ТРЦ Nikolsky. Новий магазин розташувався на другому поверсі на правій стороні біля переходу між поверхами.

VOVK

10 грудня минулого року мережа українського жіночого одягу VOVK відкрила нову студію у харківському ТРЦ Французький бульвар. 

Zara

Іспанська компанія Inditex, яка володіє брендами Zara, Massimo Dutti, Pull&Bear та Bershka, вирішила закрити триповерховий київський магазин Zara на Хрещатику, 23. Це був перший магазин мережі в Україні.

Про закриття  повідомили у головному офісі Inditex. Магазин закривають «з комерційних причин», а не через безпеку. З помешкання магазину на Хрещатику, 23, вже зняли вивіску Zara. «Це окреме закриття, яке чітко відповідає комерційним причинам, як ми робимо на всіх ринках, де працюємо», — прокоментував представник Inditex.

Триповерховий магазин на Хрещатику площею 1000 кв. м був першим магазином Zara в Україні. Він відкрився у травні 2008 року. Інші магазини Inditex досі не працюють в Україні із 24 лютого. Незважаючи на це, за торговельними точками в українських ТРЦ досі зберігаються орендовані площі. До початку повномасштабної війни в Україні працювало 75 магазинів мережі.

Перший магазин італійського бренду EA7

Нещодавно у Києві відбулося відкриття першого в Україні офіційного магазину EA7 в ТРЦ Respublika Park. Спортивні речі від модного будинку Armani вже можна придбати в магазині та замовити онлайн на сайті intertop.ua.

ЕА7 – спортивна лінійка, що походить від преміум-бренду Emporio Armani та заснована на цінностях італійського модельєра Джорджіо Армані. В асортименті EA7 одяг та аксесуари для професіоналів та любителів спорту у семи напрямках: тренування, теніс, баскетбол, автоспорт, водні та гірські види спорту, гольф. Це універсальні та комфортні речі, що підходять і для активних занять спортом, і для прогулянок містом, подорожей та відпочинку. 

“Навіть у такі важкі для України часи ми намагаємося не зупинятися, розвивати ринок fashion-рітейлу та відкривати нові магазини. Цього разу це культовий італійський бренд, відомий в усьому світі своєю якістю, практичністю та традиційним для Армані дизайном у сучасному виконанні. Ми переконуємо наших європейських партнерів у тому, що незламність духу українців дозволяє вести бізнес та підтримувати країну всупереч нестабільності та невизначеності, що несе ця війна”, – коментує СМО Intertop Ukraine Марія Самплавська.

EA7 асоціюється зі стилем та інноваційністю, адже речі в колекціях поєднують у собі високоякісні технологічні матеріали, вишуканий крій та культові спортивні силуети. Наприклад, у новій весняно-літній колекції речі бренду оснащені особливими технологіями: Furor7 для тренувань на свіжому повітрі, а також Ventus7 та NaturalVentus7 для регуляції температури тіла під час занять спортом. Окрім широкого вибору спортивного взуття та одягу у EA7 представлені повсякденні речі й аксесуари, наприклад, сумки, рюкзаки, пов’язки, манжети та головні убори.

Marks & Spencer 

Marks & Spencer запускає послугу віртуальної примірки. Компанія оголосила про партнерство з постачальником рішень VTO Zyler і представила нову послугу в двох своїх магазинах.

В універмагах M&S Oxford Circus та Harrogate покупцям пропонують послугу віртуальної примірки одягу від бренду Jaeger. При цьому клієнти можуть отримати безкоштовну консультацію продавців-консультантів та експертів зі стилю.

Віртуальні послуги з примірки одягу стають все більш популярними як у фізичних, так і в інтернет-магазинах, надаючи покупцям нові можливості при виборі товарів. Серед брендів, які вже впровадили таке рішення у своїх магазинах, — Puma, H&M і Hugo Boss.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  131
Усі новини ринку