
Ідеальний баланс: історія компанії New Balance


Реновація найбільшого ТЦ Епіцентр у Києві, фуд-холи в гіпермаркетах IKEA, три нових салони Дубок у Львові, магазин JYSK в Івано-Франківську, та інші новини рітейлерів, які продають товари для дому та затишку.
Реновація двоповерхового ТЦ Епіцентр по вул. Полярна, 20 Д, у столиці відбувається у кілька черг. Відкриття першої черги з новими сучасними концептами відбулося 17 грудня 2022 року. Вперше торгівельний центр відкрив свої двері для відвідувачів у 2014 році, та став не лише найбільшим об’єктом мережі, але й увійшов до Книги рекордів України. Загальна площа ТЦ після повної перебудови не зміниться та становитиме 105 000 кв. м.
З відкриттям першої черги (1 поверх) став доступний новий великий та сучасний Food Market загальною площею майже 3700 кв. м. Власний продуктовий супермаркет Епіцентр оформлений в яскравому іспанському колоніальному стилі та має велику зону фуд-корту з різними кухнями світу та майже 250 посадкових місць. Також у новому форматі запрацювали інноваційний та оновлений центр техніки ЦеТе (3200 кв. м), Lapki (670 кв. м), Expert (950 кв. м) та інші традиційні для компанії концепти – “Пиши Малюй”, All4Rest, MonCheri, Intersport, Садовий центр тощо.
Під час проектування оновленого ТЦ Епіцентр акцент було зроблено на створенні великого торгового майданчика на вході для проведення сезонних ярмарок. Крім того, у новому концепті представлено магазин Samsung Home, у якому зібрано найширший вибір побутової техніки, електроніки, а також зон демонстрації продукції Samsung площею 560 кв. м.
За останні чотири місяці один з провідних меблевих рітейлерів України закрив три старі салони у Львові й відкрив магазини у нових локаціях за наступними адресами:
Для зручності клієнтів салони Дубок змінили свої адреси, проте залишилися у тих самих житлових районах, в яких працювали раніше. Крім адреси, змінилося й оформлення салонів. Рітейлер повністю оновив стиль, айдентику та оформлення виставки згідно нової концепції ребрендингу компанії. Клієнти впізнають брендові жолуді на вікнах, а також звернуть увагу на нові вивіски та вказівники.
Данська мережа магазинів для дому JYSK відкрила новий магазин в Івано-Франківську в ТЦ Менс по вул. Галицькій 201 Г. Як повідомила RAU прес-служба мережі, його площа – 1241 кв. м. Це другий магазин мережі у місті та 83-й магазин в Україні. Він побудований відповідно до сучасної концепції мережі, із відповідним освітленням та просторим дизайном, зональним розміщенням товарних категорій для більш комфортних покупок. Торговий центр оснащений генератором, тож магазин працює навіть під час відключень електроенергії.
Крім того, в мережі повідомили, що перебудова магазинів JYSK у нову концепцію триває. Так, свої двері покупцям відкрив оновлений магазин у ТРЦ Lavina Mall в Києві. Нове освітлення, касова зона, нова матрацна студія, збільшена торгова та складська площа – усе це додали до магазину, площа якого складає 1244 кв. м.
Про в інтерв’ю RAU розповіла співвласниця та CEO Usupso та O!Some Маріанна Самсонова. “Коли ми відчули, що фінансова подушка сформована, то почали розвиток. Відкрили по новому магазину в Чернігові та Одесі, ще три – у Києві. На початку війни в нас було 30 магазинів, потім ми втратили два і закрили ще три, але 2022 рік ми завершили знову з 30 магазинами, адже відкрили нові торгові об’єкти”, – сказала вона.
Наразі мережа магазинів Usupso перебуває в процесі ребрендингу в O!Some. В планах компанії – продаж франшизи і розширення мережі до 50-60 магазинів.
Шведський рітейлер позиціонує проект як “гастрономічний простір у скандинавському стилі з фокусом на органічну їжу та дбайливе ставлення до навколишнього середовища”. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls. Для Ingka запуск нового проекту Saluhall є новим кроком у створення гастрономічних просторів в гіпермаркетах. Тематичні проекти в IKEA були раніше запущені в Китаї, Індії та Сан-Франциско. Наразі Ingka Centres керує 45 фуд-холами у різних концепціях і країнах.
У компанії зазначають, що з новим форматом фуд-холів вони зможуть надихати споживачів вибирати більш екологічні страви. На першому етапі меню рестораторів складатиметься з рослинних продуктів на 80%, надалі цей показник збільшать до 100%. “Від морозива з вівсяного молока до рослинних бургерів, простір працюватиме як окремий ринок вуличної їжі у кожному місці зустрічі, пропонуючи сезонні, етичні, стійкі та високоякісні продукти за доступними повсякденними цінами”, – прокоментували в компанії.