Один для всіх країн: Нова пошта запустила новий мобільний застосунок

Один для всіх країн: Нова пошта запустила новий мобільний застосунок

Сьогодні
  48
rau

20 вересня Нова пошта презентувала новий мобільний додаток, над яким працювала рік. Інвестиції склали $1,7 млн.

Наприкінці 2022 року Нова пошта почала експансію за кордон. І як каже генеральний директор Олександр Бульба, наявність мобільного додатку – ключова необхідність на закордонному ринку. Тоді створили базовий застосунок для європейських країн, де були стандартні функції. Про цей йдеться в матеріалі Liga.net.

“Без мобільного застосунку ми не можемо працювати, адже Нова пошта – це інноваційна компанія. Найсучасніший, найкращий мобільний застосунок – це один з факторів успіху будь-якої компанії, яка сьогодні працює. Здивувати іноземні ринки важко, але ми змогли, і це одне з найголовніших ноу-хау, що ми туди принесли і за рахунок чого будемо укріплюватися. Мобільний застосунок та його можливості стали нашою найсильнішою конкурентною перевагою”, – зазначив СЕО компанії.

Що є в новому застосунку Нова пошта

Тож новий застосунок є єдиним для всіх країн, де є всі відділення Нова пошта. Трекінг оновлюється постійно і можна бачити точне місце перебування чи пересування посилки в реальному часі. До слова, у європейських логістичних компаній не настільки поширена ця послуга.

Також новинкою для європейського ринку стала можливість управління посилками онлайн, наприклад, створити накладну для відправлення вдома без необхідності іти у відділення.

Ще удосконалили функцію відстеження посилок, тобто можна в реальному часі спостерігати її пересування, можна сортувати посилки на «мені», «від мене», «всі», спростили отримання посилки у поштоматі та додали можливість отримати її у ньому офлайн.

Швидше можна буде змінити отримувача посилки у відділенні або внести зміни у накладну, вказавши іншу людину. І тепер викликати кур’єра можна через дані геолокації замість того, щоб вводити адресу вручну та крім того, став доступним чат з кур’єром, можливість залишити йому чи іншим співробітникам чайові.

Також у новому застосунку з’явився цифровий помічник Сенді, який може допомогти користувачу у всіх функціях, як-то: відкрити поштомат, відстежити посилку тощо.

Фото: Facebook Нова пошта

Джерело: Liga.net


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку