Огляд новин логістики та e-commerce за червень: банк від EVO та Rozetka, FaceID від Kasta та інше

Огляд новин логістики та e-commerce за червень: банк від EVO та Rozetka, FaceID від Kasta та інше

08.07.2019 08:05
  628
Костянтин Симоненко

Плани EVO і Rozetka стати банками, біометрична оплата від Kasta, інноваційні термінали Нова пошта, інтернет-магазину путівок Цитрус, роботи Amazon – ці та інші новини логістики та e-commerce.

Цей матеріал доступний російською мовою

EVO і Rozetka можуть стати банками

У групі компаній EVO, яка в минулому році об’єдналася з інтернет-супермаркетом Rozetka, розглядають варіанти виходу на український ринок фінансових послуг. Як повідомив порталу НВ Бізнес CEO і співзасновник EVO Микола Палієнко, розглядаються різні варіанти: або співпрацювати з банками, або стати банком. Група також розглядає можливість надання страхових послуг та реєстрації своєї платіжної системи. Поки робиться внутрішнє рішення для транзакцій на Prom, Rozetka та інших маркетплейсах. Воно з’явиться вже в цьому році.

Компанія Rozetka також продовжує розвивати новий формат – мобільні точки видачі. Четвертий брендований автомобіль розмістився на парковці магазину WineTime за адресою вул. Регенераторна, 4. Клієнти можуть отримати своє замовлення прямо з автомобіля з 10 до 21, як при доставці, але з умовою, що їм доведеться самим прийти до цієї точки видачі. Детальніше про це тут.

SEO та контекст досі найпопулярніші інструменти

В топі найбільш використовуваних інструментів інтернет-маркетингу – пошукова оптимізація та контекстна реклама. Найменш затребуваним виявився мобільний маркетинг, незважаючи на те, що кількість мобільних пристроїв зросла на 44% за минулий рік і продовжує рости. Такі результати опитування топ-менеджерів 25 найбільших вітчизняних інтернет-магазинів оприлюднила компанія Promodo. Більше інформації про результати дослідження в матеріалі.

Онлайн-рітейлер Kasta запускає біометричну оплату покупок

Портал Kasta спільно з компаніями Visa і ПриватБанк запустив в Україні KastaID – рішення, що дозволяє оплачувати покупки з використанням біометрії – системи розпізнавання обличчя на базі технології AmazonRekognition.

Прив’язка банківської картки клієнта до його профілю дозволить оплачувати тільки ті речі з отриманого замовлення, які йому підійшли. Система в відділеннях KastaPost в Україні автоматично розпізнає обличчя клієнта і дозволить відразу скоригувати суму замовлення, а не як зараз – спочатку треба платити за все, а потім оформляти повернення товару. Детальніше читайте в матеріалі RAU.

Укрпошта відмовляється від поштамтів

Укрпошта планує відмовитися від будівель поштамтів і центрів обробки пошти як морально застарілої нерухомості. Як повідомляє propertytimes.com.ua, замість існуючих 35 логістичних центрів буде запропоновано побудувати нові 7-8. Поки готуються розрахунки: де будуть знаходитися нові термінали, скільки коштує їх створення. Першими будуть побудовані нові термінали у Львові і Києві. Аналогічне ставлення – до всіх поштамтів в обласних центрах, включаючи Головпоштамт на Майдані Незалежності.

У той же час Окружний адміністративний суд Києва вирішив скасувати передбачену планом розвитку АТ “Укрпошта” до 2021 року заміну стаціонарних відділень мобільними пунктами в сільській місцевості. Для запуску цього експерименту в Чернігівській області було закуплено 130 нових автомобілів загальною вартістю 80 млн грн.

Нова пошта побудує ще шість інноваційних терміналів

Перші термінали по сортуванню посилок, оснащені за останнім словом техніки, вже відкриті в Києві та Хмельницькому. Хмельницький термінал площею в 7700 кв. м обійшовся в 10 млн євро. Він дозволяє обробляти до 8500 посилок в годину за рахунок автоматичного сортувального і конвеєрного обладнання. За словами директора Нова пошта Олександра Бульби, за найближчі п’ять років планується відкрити ще 6 таких терміналів в різних містах країни. Більше читайте в матеріалі.

Цитрус запустив інтернет-магазин турпутівок

На сторінці citrus.ua/travel клієнтам пропонують самостійно вибрати тур по заданих параметрах серед всіх доступних на ринку пропозицій (всього близько 36 млн турів від всіх найбільших туроператорів України). Окремо є каталог гарячих пропозицій і календар цін, що показує в які дати ціна на тур буде найнижчою. Після бронювання з клієнтом зв’язується співробітник, відповідає на питання і підтверджує оплату. Всі документи видаються в електронному вигляді. Як повідомляє trademaster.ua в майбутньому тур можна буде оплатити готівкою в будь-якому магазині Цитрус.

Ашан запустив доставку продуктів в Одесі

Одеса стала четвертим містом після Києва, Львова і Дніпра, де через сервіс Zakaz.ua можна замовити доставку не тільки продуктів, але і non-food групу. Загальна кількість SKU для замовлення онлайн в Одесі склало більше 20 000 найменувань. Стандартна доставка замовлення вагою до 30 кг по місту коштує 49 грн, в передмістя – 69 грн. Детальніше в матеріалі RAU.

Сервіс доставки їжі Glovo запрацював в Запоріжжі

Як повідомляє AIN з посиланням на повідомлення компанії, сервіс почав роботу з 3 червня поки що тільки на правому березі міста. Місцевим кур’єрам компанія обіцяє заробіток до 18 000 грн без урахування бонусів. Це вже сьоме українське місто, в якому працює іспанська компанія. Раніше Glovo запустився в Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Львові та Вінниці. У планах – охопити всі великі українські міста.

Міні-відділення Meest Express запрацювали в торгових мережах Космо, ЕКО маркет, АТБ та інших

Тільки в травні було відкрито 133 відділення і встановлено 33 поштомати. Географія покриття мережі продовжує розширюватися. Meest в даному проекті також співпрацює з відомими споживчими мережами Подорожник, ЖЖУК, ПлюсМаркет, KF.UA, центрами обслуговування Укртелекому, а також з АЗС ОККО. Це зручно для постійних клієнтів інтернет-магазинів, які хочуть отримувати і відправляти посилки в близьких до роботи або вдома місцях, без черг, без додаткового контакту з співробітниками поштово-логістичних компаній, а також в будь-який час. Тому значна частина поштоматів працює цілодобово, наприклад в мережах ОККО і АТБ. Детальніше читайте в матеріалі RAU.

Lamoda проведе IPO щоб залучити 300 млн євро для розвитку бізнесу

Компанія Global Fashion Group, що контролює онлайн-рітейлера Lamoda, планує провести первинне публічне розміщення на Франкфуртській фондовій біржі з метою залучення 300 млн євро на розвиток компанії, передає RNS, посилаючись на прес-службу Global Fashion Group.

Amazon замінить пакувальників на складах роботами

Кожна машина-пакувальник товарів вартістю $1 млн може замінити мінімум 24 людини. Італійський робот CartonWrap сканує товар на конвеєрі, а потім збирає з картону коробку відповідного розміру і упаковує замовлення.

За рахунок автоматизації в Amazon планують збільшити прибуток, зменшуючи витрати на ручну працю, повідомляють Investory News, посилаючись на Reuters. Окупити витрати на обладнання Amazon сподівається менш ніж за два роки. Amazon – не єдина компанія, яка зараз активно впроваджує роботів-пакувальників. Машини використовують також в Walmart, JD.com і Shutterfly.

Логістичний оператор Zammler Group відкрив офіс в аеропорту “Бориспіль”

Компанія переконана, що цей крок дозволить здійснювати більш гнучке і оперативне управління вантажоперевезеннями для своїх клієнтів.

Як повідомляє БІЗНЕС, це новий етап реалізації стратегії міжнародного логістичного оператора з розвитку та активізації вантажних авіаперевезень, в усі країни світу, і перш за все, в США, Китай, ОАЕ, Індію, Німеччину. Тепер компанія може швидко обробляти додаткові запити клієнтів, самостійно готувати вантажі до відправлення і оперативно реагувати на різні незаплановані ситуації.

У планах компанії на цей рік відкриття офісу в Німеччині. Цей проект вже реалізується і виходить на завершальну стадію

Читайте також-

Огляд новин логістики та e-commerce за березень: інтернет-магазин Decathlon, маркетплейс от MD-Fashion, продаж OLX, підсумки Kasta і інше


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку