
Михайло Миколюк, Київстар: Ми орієнтуємось на ефективне розширення мережі


Плани EVO і Rozetka стати банками, біометрична оплата від Kasta, інноваційні термінали Нова пошта, інтернет-магазину путівок Цитрус, роботи Amazon – ці та інші новини логістики та e-commerce.
Цей матеріал доступний російською мовою
У групі компаній EVO, яка в минулому році об’єдналася з інтернет-супермаркетом Rozetka, розглядають варіанти виходу на український ринок фінансових послуг. Як повідомив порталу НВ Бізнес CEO і співзасновник EVO Микола Палієнко, розглядаються різні варіанти: або співпрацювати з банками, або стати банком. Група також розглядає можливість надання страхових послуг та реєстрації своєї платіжної системи. Поки робиться внутрішнє рішення для транзакцій на Prom, Rozetka та інших маркетплейсах. Воно з’явиться вже в цьому році.
Компанія Rozetka також продовжує розвивати новий формат – мобільні точки видачі. Четвертий брендований автомобіль розмістився на парковці магазину WineTime за адресою вул. Регенераторна, 4. Клієнти можуть отримати своє замовлення прямо з автомобіля з 10 до 21, як при доставці, але з умовою, що їм доведеться самим прийти до цієї точки видачі. Детальніше про це тут.
В топі найбільш використовуваних інструментів інтернет-маркетингу – пошукова оптимізація та контекстна реклама. Найменш затребуваним виявився мобільний маркетинг, незважаючи на те, що кількість мобільних пристроїв зросла на 44% за минулий рік і продовжує рости. Такі результати опитування топ-менеджерів 25 найбільших вітчизняних інтернет-магазинів оприлюднила компанія Promodo. Більше інформації про результати дослідження в матеріалі.
Портал Kasta спільно з компаніями Visa і ПриватБанк запустив в Україні KastaID – рішення, що дозволяє оплачувати покупки з використанням біометрії – системи розпізнавання обличчя на базі технології AmazonRekognition.
Прив’язка банківської картки клієнта до його профілю дозволить оплачувати тільки ті речі з отриманого замовлення, які йому підійшли. Система в відділеннях KastaPost в Україні автоматично розпізнає обличчя клієнта і дозволить відразу скоригувати суму замовлення, а не як зараз – спочатку треба платити за все, а потім оформляти повернення товару. Детальніше читайте в матеріалі RAU.
Укрпошта планує відмовитися від будівель поштамтів і центрів обробки пошти як морально застарілої нерухомості. Як повідомляє propertytimes.com.ua, замість існуючих 35 логістичних центрів буде запропоновано побудувати нові 7-8. Поки готуються розрахунки: де будуть знаходитися нові термінали, скільки коштує їх створення. Першими будуть побудовані нові термінали у Львові і Києві. Аналогічне ставлення – до всіх поштамтів в обласних центрах, включаючи Головпоштамт на Майдані Незалежності.
У той же час Окружний адміністративний суд Києва вирішив скасувати передбачену планом розвитку АТ “Укрпошта” до 2021 року заміну стаціонарних відділень мобільними пунктами в сільській місцевості. Для запуску цього експерименту в Чернігівській області було закуплено 130 нових автомобілів загальною вартістю 80 млн грн.
Перші термінали по сортуванню посилок, оснащені за останнім словом техніки, вже відкриті в Києві та Хмельницькому. Хмельницький термінал площею в 7700 кв. м обійшовся в 10 млн євро. Він дозволяє обробляти до 8500 посилок в годину за рахунок автоматичного сортувального і конвеєрного обладнання. За словами директора Нова пошта Олександра Бульби, за найближчі п’ять років планується відкрити ще 6 таких терміналів в різних містах країни. Більше читайте в матеріалі.
На сторінці citrus.ua/travel клієнтам пропонують самостійно вибрати тур по заданих параметрах серед всіх доступних на ринку пропозицій (всього близько 36 млн турів від всіх найбільших туроператорів України). Окремо є каталог гарячих пропозицій і календар цін, що показує в які дати ціна на тур буде найнижчою. Після бронювання з клієнтом зв’язується співробітник, відповідає на питання і підтверджує оплату. Всі документи видаються в електронному вигляді. Як повідомляє trademaster.ua в майбутньому тур можна буде оплатити готівкою в будь-якому магазині Цитрус.
Одеса стала четвертим містом після Києва, Львова і Дніпра, де через сервіс Zakaz.ua можна замовити доставку не тільки продуктів, але і non-food групу. Загальна кількість SKU для замовлення онлайн в Одесі склало більше 20 000 найменувань. Стандартна доставка замовлення вагою до 30 кг по місту коштує 49 грн, в передмістя – 69 грн. Детальніше в матеріалі RAU.
Як повідомляє AIN з посиланням на повідомлення компанії, сервіс почав роботу з 3 червня поки що тільки на правому березі міста. Місцевим кур’єрам компанія обіцяє заробіток до 18 000 грн без урахування бонусів. Це вже сьоме українське місто, в якому працює іспанська компанія. Раніше Glovo запустився в Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Львові та Вінниці. У планах – охопити всі великі українські міста.
Тільки в травні було відкрито 133 відділення і встановлено 33 поштомати. Географія покриття мережі продовжує розширюватися. Meest в даному проекті також співпрацює з відомими споживчими мережами Подорожник, ЖЖУК, ПлюсМаркет, KF.UA, центрами обслуговування Укртелекому, а також з АЗС ОККО. Це зручно для постійних клієнтів інтернет-магазинів, які хочуть отримувати і відправляти посилки в близьких до роботи або вдома місцях, без черг, без додаткового контакту з співробітниками поштово-логістичних компаній, а також в будь-який час. Тому значна частина поштоматів працює цілодобово, наприклад в мережах ОККО і АТБ. Детальніше читайте в матеріалі RAU.
Компанія Global Fashion Group, що контролює онлайн-рітейлера Lamoda, планує провести первинне публічне розміщення на Франкфуртській фондовій біржі з метою залучення 300 млн євро на розвиток компанії, передає RNS, посилаючись на прес-службу Global Fashion Group.
Кожна машина-пакувальник товарів вартістю $1 млн може замінити мінімум 24 людини. Італійський робот CartonWrap сканує товар на конвеєрі, а потім збирає з картону коробку відповідного розміру і упаковує замовлення.
За рахунок автоматизації в Amazon планують збільшити прибуток, зменшуючи витрати на ручну працю, повідомляють Investory News, посилаючись на Reuters. Окупити витрати на обладнання Amazon сподівається менш ніж за два роки. Amazon – не єдина компанія, яка зараз активно впроваджує роботів-пакувальників. Машини використовують також в Walmart, JD.com і Shutterfly.
Компанія переконана, що цей крок дозволить здійснювати більш гнучке і оперативне управління вантажоперевезеннями для своїх клієнтів.
Як повідомляє БІЗНЕС, це новий етап реалізації стратегії міжнародного логістичного оператора з розвитку та активізації вантажних авіаперевезень, в усі країни світу, і перш за все, в США, Китай, ОАЕ, Індію, Німеччину. Тепер компанія може швидко обробляти додаткові запити клієнтів, самостійно готувати вантажі до відправлення і оперативно реагувати на різні незаплановані ситуації.
У планах компанії на цей рік відкриття офісу в Німеччині. Цей проект вже реалізується і виходить на завершальну стадію
Читайте також-