Огляд новин drogerie&beauty: EVA, Brocard, LUSH, ISEI, Watsons та інші

Огляд новин drogerie&beauty: EVA, Brocard, LUSH, ISEI, Watsons та інші

19.07.2019 08:07
  2264
Микола Маранчак

Brocard в Харкові, LUSH в Одесі, ISEI в Херсоні та Києві, шість нових Шик і Блиск, перемога Watsons, фінансові підсумки EVA та інше.

Цей текст доступний також російською мовою

Оновлений магазин Brocard відкрився за адресою вул. Героїв Праці, 7, в харківському ТРЦ Караван. Дизайн об’єкта виконаний у футуристичному дизайні c сучасними led-панелями, на яких крутяться іміджеві ролики світових брендів, новини та акції мережі. В асортименті торгової точки представлено близько 200 брендів: догляд за обличчям, тілом і волоссям, мейкап, люксова парфумерія, б’юті-аксесуари та інше. В окремому залі представлена нішева парфумерія з авторськими ароматами, також встановлено новий makeup-бар в стилі лофт.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в 2019 році Брокард-Україна планує відкрити 5-7 магазинів у Києві, Львові та Запоріжжі. Один з найбільших об’єктів мережі повинен відкритися в споруджуваному в столиці ТРЦ Blockbuster Mall.

Виручка drogerie-мережі EVA досягла 10,1 млрд грн

Чистий прибуток ТОВ” РУШ”, що розвиває мережу парфюмерно-косметичних магазинів EVA, в минулому році, в порівнянні з 2017-м, збільшився на 41,5% (101 млн грн) до 553,9 млн грн. Чистий дохід компанії збільшився на 52,5% (3,5 млрд грн) до 10,1 млрд грн, повідомляє Investory News з посиланням на Українські Новини.

Згідно зі звітом компанії, в грудні 2018 року РУШ придбала 100% компанії Латтер, що управляє складськими приміщеннями у Львові. “Цього року РУШ має намір відкрити в цьому місті логістичний центр”, – зазначає видання.

LUSH в Одесі

Британський бренд косметики ручної роботи LUSH відкрив новий магазин в Одесі. Об’єкт знаходиться на вул. Катерининська, 21. Дизайн виконаний в новому стилі, який, серед іншого, буде включати в себе меблі з дерева, що був у вжитку. Однією з особливостей магазину також став квітковий бар, а якому можна придбати ароматні свіжі квіти і креативні букети.

LUSH – це бренд свіжої косметики ручної роботи з Великобританії. Мережа представлена в 50-ти країнах світу, де працює більше 940-ка магазинів. На ринку України LUSH почала працювати з 2007 року і управляє 15-ма магазинами, розташованими в Києві, Львові, Одесі, Харкові, Дніпрі та Запоріжжі.

ISEI у Херсоні та Києві

Мережа бутиків корейської косметики ISEI поповнилася двома торговими точками. Перша з них відкрилася 23 червня в херсонському ТРЦ Fabrika, друга – в київському ТРЦ Оазис. Крім лінійок по догляду та товарів побутової хімії, асортимент бутиків розбавлений різноманітними засобами декоративних лінійок від корейських брендів світової величини – Missha і A’pieu.

За три роки роботи в Україні мережа ISEI зросла до більш ніж 70-ти магазинів по всій країні. Раніше в 2018 році бренд ISEI запустив новий формат магазинів — Beauty Market Isei, і планує поступово масштабувати бутіки в такому концепті. Саме вони прийдуть на зміну Beyond. У концептуальних магазинах Beauty Market Isei представлена тільки косметика для декору і відходу від інноваційних корейських брендів зі світовими іменами.

Watsons Україна – серед переможців премії Zakupki.Кращі

Компанія перемогла в номінації «Найбільш конкурентні закупівлі», категорії Digital.Кращі “експертний вибір”. Премія Zakupki.Кращі – нагорода, яка була заснована в 2016 році. Вона вручається замовникам і постачальникам, що використовують можливості електронних закупівель найбільш ефективно. Нагородами відзначаються учасники в трьох категоріях:” експертний вибір”, “найкращі результати”,”громадський вибір: закупівлі”. Засновник премії-торговельний майданчик Zakupki.Prom.ua.

Шість нових Шик і Блиск

Роздрібна мережа магазинів аксесуарів, косметики, парфумерії, засобів особистої гігієни, побутової хімії та товарів для дому Шик і Блиск розширилася на дві нових торгових точки:

  • Христинівка, вул. Флорештська, 5
  • Хмельницький, вул. Кам’янецька, 50/1 та вул. Подільська, 93

Ще три об’єкти мережі були оновлені в таких містах, як Вінниця (вул. Юності, 22), Гайворон (вул. Кірова, 24) і Тульчин (вул. Леонтовича, 49).

Шик і Блиск об’єднує понад 150 магазинів в Україні. Торгові об’єкти мережі представлені у восьми областях країни-Київській, Житомирській, Хмельницькій, Вінницькій, Кіровоградській, Одеській, Рівненській та Чернівецькій.

L’oreal може придбати два нових бренди

Французька L’oreal SA, один з найбільших в світі виробників косметики, вступила в ексклюзивні переговори з Clarins Group з метою придбання брендів Mugler і Azzaro. Про це повідомляє ІА “Інтерфакс-Україна”. Фінансових подробиць планованої покупки компанія не стала розкривати, але повідомила, що операцію передбачається закрити протягом 2019 року.

L’oreal виробляє косметику, парфуми, засоби по догляду за шкірою і волоссям, володіє такими брендами, як Lancome, Garnier, Vichy, Maybelline і Kiehl’s. З початку 2019 року капіталізація зросла на 24,5%, до 139,1 млрд євро.

*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU

Читайте також наш попередній огляд

Огляд новин drogerie&beauty: EVA, Watsons, Космо, Blauri, Kiehl’s та інші


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  15