
43,5 млн грн на ЗСУ і підтримка економіки: три роки повномасштабної війни у цифрах від Фокстрот


Brocard в Харкові, LUSH в Одесі, ISEI в Херсоні та Києві, шість нових Шик і Блиск, перемога Watsons, фінансові підсумки EVA та інше.
Цей текст доступний також російською мовою
Оновлений магазин Brocard відкрився за адресою вул. Героїв Праці, 7, в харківському ТРЦ Караван. Дизайн об’єкта виконаний у футуристичному дизайні c сучасними led-панелями, на яких крутяться іміджеві ролики світових брендів, новини та акції мережі. В асортименті торгової точки представлено близько 200 брендів: догляд за обличчям, тілом і волоссям, мейкап, люксова парфумерія, б’юті-аксесуари та інше. В окремому залі представлена нішева парфумерія з авторськими ароматами, також встановлено новий makeup-бар в стилі лофт.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в 2019 році Брокард-Україна планує відкрити 5-7 магазинів у Києві, Львові та Запоріжжі. Один з найбільших об’єктів мережі повинен відкритися в споруджуваному в столиці ТРЦ Blockbuster Mall.
Чистий прибуток ТОВ” РУШ”, що розвиває мережу парфюмерно-косметичних магазинів EVA, в минулому році, в порівнянні з 2017-м, збільшився на 41,5% (101 млн грн) до 553,9 млн грн. Чистий дохід компанії збільшився на 52,5% (3,5 млрд грн) до 10,1 млрд грн, повідомляє Investory News з посиланням на Українські Новини.
Згідно зі звітом компанії, в грудні 2018 року РУШ придбала 100% компанії Латтер, що управляє складськими приміщеннями у Львові. “Цього року РУШ має намір відкрити в цьому місті логістичний центр”, – зазначає видання.
Британський бренд косметики ручної роботи LUSH відкрив новий магазин в Одесі. Об’єкт знаходиться на вул. Катерининська, 21. Дизайн виконаний в новому стилі, який, серед іншого, буде включати в себе меблі з дерева, що був у вжитку. Однією з особливостей магазину також став квітковий бар, а якому можна придбати ароматні свіжі квіти і креативні букети.
LUSH – це бренд свіжої косметики ручної роботи з Великобританії. Мережа представлена в 50-ти країнах світу, де працює більше 940-ка магазинів. На ринку України LUSH почала працювати з 2007 року і управляє 15-ма магазинами, розташованими в Києві, Львові, Одесі, Харкові, Дніпрі та Запоріжжі.
Мережа бутиків корейської косметики ISEI поповнилася двома торговими точками. Перша з них відкрилася 23 червня в херсонському ТРЦ Fabrika, друга – в київському ТРЦ Оазис. Крім лінійок по догляду та товарів побутової хімії, асортимент бутиків розбавлений різноманітними засобами декоративних лінійок від корейських брендів світової величини – Missha і A’pieu.
За три роки роботи в Україні мережа ISEI зросла до більш ніж 70-ти магазинів по всій країні. Раніше в 2018 році бренд ISEI запустив новий формат магазинів — Beauty Market Isei, і планує поступово масштабувати бутіки в такому концепті. Саме вони прийдуть на зміну Beyond. У концептуальних магазинах Beauty Market Isei представлена тільки косметика для декору і відходу від інноваційних корейських брендів зі світовими іменами.
Компанія перемогла в номінації «Найбільш конкурентні закупівлі», категорії Digital.Кращі “експертний вибір”. Премія Zakupki.Кращі – нагорода, яка була заснована в 2016 році. Вона вручається замовникам і постачальникам, що використовують можливості електронних закупівель найбільш ефективно. Нагородами відзначаються учасники в трьох категоріях:” експертний вибір”, “найкращі результати”,”громадський вибір: закупівлі”. Засновник премії-торговельний майданчик Zakupki.Prom.ua.
Роздрібна мережа магазинів аксесуарів, косметики, парфумерії, засобів особистої гігієни, побутової хімії та товарів для дому Шик і Блиск розширилася на дві нових торгових точки:
Ще три об’єкти мережі були оновлені в таких містах, як Вінниця (вул. Юності, 22), Гайворон (вул. Кірова, 24) і Тульчин (вул. Леонтовича, 49).
Шик і Блиск об’єднує понад 150 магазинів в Україні. Торгові об’єкти мережі представлені у восьми областях країни-Київській, Житомирській, Хмельницькій, Вінницькій, Кіровоградській, Одеській, Рівненській та Чернівецькій.
Французька L’oreal SA, один з найбільших в світі виробників косметики, вступила в ексклюзивні переговори з Clarins Group з метою придбання брендів Mugler і Azzaro. Про це повідомляє ІА “Інтерфакс-Україна”. Фінансових подробиць планованої покупки компанія не стала розкривати, але повідомила, що операцію передбачається закрити протягом 2019 року.
L’oreal виробляє косметику, парфуми, засоби по догляду за шкірою і волоссям, володіє такими брендами, як Lancome, Garnier, Vichy, Maybelline і Kiehl’s. З початку 2019 року капіталізація зросла на 24,5%, до 139,1 млрд євро.
*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU
Читайте також наш попередній огляд
Огляд новин drogerie&beauty: EVA, Watsons, Космо, Blauri, Kiehl’s та інші