15 років трасформації: детальний огляд ТЦ Gorodok Gallery

15 років трасформації: детальний огляд ТЦ Gorodok Gallery

14.12.2018 08:15
  2082
Дарья Златьева

Найдокладніший огляд Gorodok Gallery: всі орендарі, особливості архітектури, переваги ТЦ, оригінальні рішення і подальші плани розвитку.

Київський ринок торговельної нерухомості – найнасиченіший в Україні. Це змушує девелоперів і керуючі компанії диференціюватися і змінюватися, намагаючись виділитися серед конкурентів. ТЦ Gorodok Gallery розташований в одній з найбільш зручних локацій в Києві: хороша транспортна розв’язка, великий пасажиропотік, прилеглі густонаселені райони – все це забезпечує торговому центру високу відвідуваність.

Однак в безпосередній близькості знаходяться універсальний ринок Петрівка, аутлет-центр Макрос, Епіцентр, Retail Park Petrivka, торгово-розважальний центр Плазма, в межах 5-10-ти хвилинної транспортної доступності знаходяться ТРЦ Караван і Блокбастер.

І тому останні роки Gorodok Gallery кардинально змінюється: його площа збільшилася майже в чотири рази і досягла 45 000 кв. м, повністю змінився формат торгового центру, зовнішній і внутрішній дизайн, проведений ребрендинг. RAU підготувала детальний огляд об’єкту і його ключових орендарів.

Довідка.

  • Класифікація: Регіональний
  • Адреса: Київ, проспект Степана Бандери, 23
  • Дата відкриття: 28 серпня 2003 року
  • Загальна площа, кв. м: 45 000 кв. м
  • Орендна площа, кв. м: 33 000 кв. м
  • Event Hall Pochayna: 3650
  • Парковка, місць: 1000
  • Рівень вакантності: 0,2%
  • Відвідуваність на місяць: від 600 000
  • Охоплення аудиторії: цільовий трафік складає більше 1 млн осіб, які проживають в 15-ти хвилинах автомобільної доступності
  • Цільова аудиторія: для сімейного відпочинку і шопінгу, любителі техніки і гаджетів

Секрети – в деталях: орендарі, дизайн і архітектурні рішення

Якірні орендарі:

  • Fozzy — 10 000 кв. м
  • Цитрус — 1900 кв. м
  • Фокстрот — 1340 кв. м
  • Comfy — 950 кв. м
  • Ювелірний квартал — 600 кв. м
  • Brocard — 250 кв. м

Основними напрямками розвитку ТЦ стали категорії техніки і електроніки, ювелірних виробів, унікальних брендів одягу і взуття. Керуюча команда переглянула пул орендарів, залишивши як добре знайомих операторів, так і привернула нових.

Реконструкція в Gorodok Gallery була кардинальною, торговий центр змінився повністю. Весь комплекс змін привів до підвищення рентабельності роботи орендарів, і в кінцевому рахунку – до збільшення відвідуваності більше ніж в чотири рази і підвищенню ефективності роботи торгового центру. Gorodok Gallery став практичним торговим центром, максимально зручним для відвідувачів, які цінують свій час і хочуть, заїхавши в один торговий центр, закрити всі свої потреби.

Однією з основних була задача створити стильний, сучасний дизайн, тому було віддано перевагу чорно-білій гамі, широким коридорам і мінімізації фонового інформаційного шуму з метою зміщення акценту на пропозиції орендарів. Зміна схеми розташування магазинів і руху відвідувачів по торговому центру суттєво покращила візуальну доступність магазинів.

В наступ: Беспрограшний якір №1

  

Ключовим орендарем ТЦ є гіпермаркет Fazzy Cash & Carry площею 10 000 кв. м. У прикасовій зоні рітейлера працюють fashion-оператори, такі як G-outlet і магазин сумок Luche Rino, представники ювелірного сегменту – Золотий вік і Столична ювелірна фабрика, магазин техніки та електроніки МТІ, зоомаркет Майстер ZOO, присутні аптека, кав’ярня, туристичний оператор , магазини операторів телефонного зв’язку lifecell і Kievstar, поштовий оператор Justin.

З боку вул. Богатирська розташований сервіс «Чистка та шиття», завдяки якому відвідувач центру може вирішити дрібні побутові питання. Втім, цей сервіс не єдиний, який полегшує життя користувача центру – адже в торговому центрі роблять упор на практичність.

Ультра вибір техніки та електроніки

Петрівка, а тепер Почайна, давно була місцем концентрації рітейлерів техніки і електроніки. Після перегляду торговим центром концепції було вирішено зібрати не тільки всіх національних і монобрендових операторів, а й спеціалізовані магазини та сервісні центри, об’єднавши техніку, обслуговування і сервіс в єдиній локації. Пул орендарів значно розширився, причому рітейлери відкривали найбільші магазини своєї мережі саме в Gorodok Gallery, створюючи для них нові, сміливі концепції. Тепер відвідувачам пропонується величезний вибір техніки та електроніки, тестові, сервісні та зони видачі інтернет-замовлень, майстер-класи – і багато іншого.

Сегмент техніки та електроніки:

  • Цитрус — 1900 кв. м
  • Фокстрот — 1340 кв. м
  • Comfy — 950 кв. м
  • City.сom — 220 кв. м
  • Алло — 631 кв. м
  • ТТТ — 321 кв. м
  • Brain, Delonghi, Kenwood, Braun, Siemens Bosch та інші.

Вибір стандартних товарів розширюється завдяки спеціалізованим магазинам, наприклад, для геймерів – магазин Funduk. У I Doctor великий вибір унікальних гаджетів. Для зручності відвідувачів представлені всі оператори послуг – Vodafone, Київстар, Lifecell. Особливістю пулу Gorodok Gallery є монобрендові магазини виробників, таких як Franke, Neff, Huawei, Kenwood Delonghi Braun, Bosch Siemens.

Варто відзначити оригінальну навігацію – підсвічування стелі в форматі мікросхем.

 

Ювелірний квартал

В процесі реконцепції ювелірного кварталу повністю замінили застаріле обладнання на нове, яке дозволило зробити локацію повітряною, світлою, з акцентом на товар. У галереї площею 600 кв. м представлено понад 10 брендів, таких як Imperia Zolota, Diamant 13, Aurum, CAVAcool, КЮЗ, Злата, Ювелірна карта, Столична ювелірна фабрика, Zarina та інші.

Сегмент Ювелірні прикраси:

  • Ювелірний квартал – 600 кв. м
  • Золотий вік – 66 кв. м
  • Столична ювелірна фабрика – 45 кв. м

Оригінальне підсвічування і акцентування на зонах відокремлюють простір ювелірного кварталу, що має кілька входів, і створюють неповторну атмосферу свята, щоб відвідувач зміг, не відволікаючись, вибрати кільця, сережки, оригінальну підвіску або будь-яку іншу прикрасу.

Створюючи єдиний простір, керуюча команда намагалася не акцентувати увагу відвідувача на бренд, але при бажанні він легко міг знайти свої улюблені прикраси.

Крім того, в торговому центрі працюють магазини Золотий вік і Столична ювелірна фабрика, а також безліч корнерів інших ювелірних брендів. Ось лише деякі з них.

Fashion

Галерея fashion розташувалася на другому поверсі, там представлені магазини чоловічого, жіночого, дитячого одягу і аксесуарів, аутлет-центри з брендовим одягом.

Сегмент Fashion:

  • G-outlet — 1185 кв. м
  • Будинок шкіри — 737 кв. м
  • Orange Club outlet — 454 кв. м
  • Monton — 161 кв. м
  • Carlo Pazolini — 119 кв. м
  • Rica Mare — 81 кв. м
  • Voronin — 76 кв. м
  • Anabel Arto— 48 кв. м
  • Milavitsa— 47 кв. м
  • Галерея льна — 34 кв. м
  • Rich — 30 кв. м

Після всіх змін галереї стали просторими, оснащені комфортним підсвічуванням і зручними місцями відпочинку.

У компанії прагнуть залучати унікальних орендарів, яких не знайти в стандартному торговому центрі. Такі ритейлери можуть мати лише 2-3 магазини і пропонувати асортимент, нетиповий для мас-маркет.

Присутні і мережеві орендарі, такі як Monton, Voronin, Pazolini, Mosaic, Будинок шкіри та інші.

У аутлетах G-outlet, Orange club представлений широкий вибір світових брендів, а асортимент постійно оновлюється.

В основному пулі варто виділити такі магазини, як Галерея льону, Potis & Verso, Clan, Ellen Style, Mama Club, Marco Pini, Oblique, Birelin та інші.

Широкий вибір нижньої білизни представлений брендами Esotiq, Balconette, Milavitsa, Viva Belle, Anabel Arto. Найвимогливіші покупці залишаться задоволеними і знайдуть білизну на свій смак.

Крім магазину для мам Мамa club, представлені і товари для дітей відразу в декількох магазинах – Будинок іграшок, BabyHit і Reima. Товари для творчості завжди можна знайти в Art republic – Akvarel – магазині, де представлені унікальні європейські бренди.

Товари для краси і здоров’я представлені в магазинах Аптека TAS, Bielita ВІТЕКС, Brocard.

   Фуд-корт

Фуд-корт ТЦ представлений кафе і ресторанами, сукупна площа яких склала понад 797 кв. м.

Для того, щоб потрапити на фудкорт, необхідно обійти всі основні «вулиці» торгового центру: він розташований на другому поверсі і частково межує з галереєю fashion, магазинами іграшок, товарами для дітей, документ-центром і турагентством Аеропорт Тревел Хаб.

Фуд-корт (тематичні ресторани)

  • Пузата хата — 472 кв. м
  • Carbonella — 59 кв. м
  • Крила — 44 кв. м
  • Суши-мастер — 39 кв. м
  • Французька здоба — 39 кв. м
  • Василеві пироги — 36 кв. м

Фуд-корт практично ніколи не буває порожнім, навіть в будні, завдяки безлічі офісів в безпосередній близькості від торгового центру.

Найбільшу площу і окрему локацію займає Пузата хата. Цей орендар працює з моменту заснування торгового центру і в новій концепції зайняв велику площу і відкрився в оновленому форматі.

Решта орендарів представляють кухні, на будь-який смак – і італійську, і витончену французьку випічку, і східну, і українську:

Сімейна аудиторія з дітьми тепер теж оцінить можливість неквапливого шопінгу і широкого вибору торгового центру: зовсім недавно в зоні фуд-корту відкрився дитячий клуб «Мурашник».

Послуги

Оскільки компанія вибрала нішу практичності, в пулі орендарів з’явилися і оператори сфери послуг.

  • Паспортний Сервіс 
  • Аеропорт Тревел Хаб
  • Digital Фото
  • Anex Tour
  • Print Studio
  • Залізничні каси
  • Unitrade Express
  • Justin

Відвідувачі зможуть заощадити час, оскільки завдяки тревел-орендарям, на одному майданчику легко запланують і організовують відпустку, а також вирішать побутові питання. У турагенції Аеропорт Тревел Хаб крім продажу путівок компанія проводить майстер-класи від операторів готелів, мандрівників, лідерів думок. Там же є власний невеликий фудкорт, з меню, типовим для аеропортів: сендвічі та напої.

У Print Studio можна роздрукувати будь-який документ, а також при необхідності скористатися послугами дизайнера, який може розробити макети сувенірної продукції.

Реконцепція Gorodok Gallery завершена, торговий центр повністю змінився на краще, пул орендарів в усіх напрямках сформований.

Масштабні зміни відвідувачам торгового центру презентують 15 грудня – в цей день відбудеться офіційне відкриття оновленого Gorodok Gallery. З 13.00 гостей чекатимуть атракціони, де можна буде виграти призи, б’юті-зони, фото-зони, відкриється унікальна Дзеркальна кімната. Всі гості можуть взяти участь і в розіграші трьох поїздок: однієї – в Єгипет і двох турів у Буковель.

Читайте також –

Керуючий Gorodok Gallery: Після всіх змін ТЦ став практичним “містом в мініатюрі”


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку