
Фармопіка під обстрілами: як Подорожник підтримує країну у часи великої війни


Новий Brocard в ТРЦ River Mall, плани по розширенню EVA, поштова доставка товарів від Космо, збір упаковки від Yves Rocher та інше
Цей матеріал доступний російською мовою
Найбільший оператор парфюмерно-косметичного ринку України в преміальному сегменті Brocard відкриває магазин в Blockbuster Mall. Магазин площею 565 кв. м буде розміщений на першому поверсі мега-молу.
Також новий магазин Brocard відкрився 8 серпня в київському ТРЦ River Mall (вул. Дніпровська Набережна, 12). Як повідомили в самій компанії, 98-й магазин мережі має всі шанси стати новим столичним фаворитом. Це перший масштабний Brocard на Лівому березі Дніпра. Магазин займає площу в 347 кв. м. Також найближчим часом на території магазину відкриється корнер британського нішевого парфумерного будинку Jo Malone London.
Раніше в липні компанія відкрила свій перший магазин в Краматорську площею 287 кв. м в СТРЦ Амстор на вул. Маяковського, 1іМ. У тому ж місяці відкрився також оновлений Brocard в харківському ТРЦ Караван. Детальніше про це тут.
В кінці липня, бренд М.А.С відкрив перший в Харкові корнер в Brocard.
На першому поверсі ТРЦ Blockbuster Mall відкриється торгова точка популярної мережі сім’ї аптек Farmacia. Про це повідомляє NAIUkraine. В асортименті аптеки – понад 12 000 позицій, в тому числі лікарські засоби, лікувальна і органічна косметика, продукція для гігієни догляду, медтехніка та багато іншого. Всі фармацевти проходять унікальну систему навчання «Експерт-фармацевт». Покупці зможуть отримати професійну консультацію з будь-якого питання, що стосується фармакології, косметики, новинок в асортименті аптеки.
Мережа магазинів косметики Eva може взяти під своє управління розташовані в східній частині України об’єкти локальної торговельної мережі Лотос. Про це повідомляє галузеве видання All Retail з посиланням на кілька джерел на ринку.
За даними видання, Лотос буде поетапно закривати свої об’єкти, а на їх місці відкриється Eva. Але поки залишається невідомо, чи відкриються нові магазини Eva на всіх колишніх майданчиках Лотоса або ж будуть запущені вибірково, як це було з мережею Чистий дім в першому півріччі 2019 го.
На кінець червня 2019 року Лотос об’єднував більше 50-ти торгових об’єктів, розташованих в Запорізькій і Дніпропетровській областях, а також в Маріуполі Донецької області.
Як повідомляється на сайті компанії, мережа магазинів Eva тільки за липень і першу половину серпня відкрила два десятки магазинів. Серед них торгові точки в Києві, Чернівцях, Житомирі, Бориславі, Рівне, Кривому Розі та інших містах.
Станом на 18 березня 2019 року мережа магазинів EVA налічувала 800 торгових точок, розташованих в усі регіонах країни. Очікується, що до кінця поточного року кількість магазинів рітейлера перевищить показник в 900 об’єктів.
Активно відкривала нові магазини і мережа корейської косметики Isei. Згідно з повідомленням компанії, в липні нові магазини Isei відкрилися в ТЦ Oasis і ТРЦ Аладдін (обидва Київ). У серпні відкрили двері ще два: магазин Isei на вул. С. Русової (Чавдар), 3 і в ТЦ Silver Breeze.
У них представлений великий асортимент косметичної продукції для догляду за обличчям, тілом та волоссям від корейських і японських виробників – таких брендів, як Missha, A’pieu, LG. На полицях магазину також представлений широкий вибір побутової хімії від бренду Lion- бренд побутової хімії з Кореї – товари для прання, миття посуду, зубні щітки, пасти. На даний момент мережа налічує 81 торгову точку.
Компанія Космо розглядає співпрацю з компанією Meest як важливий перспективний напрямок розвитку послуг, що надаються компанією клієнтам своєї мережі. Про це повідомила операційний директор мережі Космо Галина Добровольська.
Директор Космо звернула увагу на те, що в роботу торгових мереж привноситься ідея дрогері-магазинів, які знаходяться на маршруті клієнта, і де люди можуть придбати необхідні товари. Клієнти хочуть закривати в одному місці свої різні потреби, іноді зовсім не пов’язані між собою. При цьому основна вимога клієнта – зробити все без втрати часу.
Президент міжнародної групи компаній Meest Ростислав Кисіль повідомив, що в мережі Космо вже працює 76 міні-відділень як найдоступніша форма отримання або відправки посилок насамперед з інтернет-магазинів.
Нагадаємо, крім мережі Космо компанія Meest вже відкрила свої міні-відділення та поставила почтомати в торгових мережах АТБ, Екомаркет, Подорожник, Мобіжук, ПлюсМаркет, KF.UA, АЗС ОККО і інших
Також недавно мережу Космо перезапустила програму лояльності. Про те, що і чому змінили в програмі лояльності, який результат перезавантаження очікують, і як компанія стає ще ближче для споживача, маркетинг-директор Космо Надія Ганулич-Манукян розповідає в матеріалі
Нещодавно в новому ТЦ River Mall був відкритий магазин Yves Rocher. У той же час бренд Yves Rocher Ukraine за підтримки громадської організації «Україна без сміття» ініціював збір скляних і пластикових флаконів, паперових упаковок і ємностей з-під продукції для макіяжу Yves Rocher для утилізації або вторинної переробки по всій Україні. Проект буде тривати у всіх 96-ти магазинах компанії до 31 серпня 2019 року. Всі зібрані упаковки будуть відсортовані і відправлені на вторинну переробку або високотемпературну утилізацію. Правда, в компанії нагадують, що в мережі бутиків приймається тільки упаковка бренду.
Як повідомляється на ФБ сторінці проекту б’юті-бару G.Bar, ще один куточок краси відкривається в Миколаєві. До сих пір мережа налічувала 6 власних точок і 24, відкритих по франшизі. З 2015 року, коли в Києві був заснований G.Bar, його географія розширилася на 22 міста і дев’ять країн.
G.Bar, – це нове трактування (концепція) класичного салону краси, новий модний простір – beauty bar. Тут роблять макіяж, укладку, плетіння, манікюр і педикюр, фарбування і стрижку клієнтів.
Читайте також –
Огляд новин drogerie&beauty: EVA, Brocard, LUSH, ISEI, Watsons та інші