Огляд новин drogerie & beauty: багато EVA, відразу три Brocard, нова програма лояльності Космо і інші

Огляд новин drogerie & beauty: багато EVA, відразу три Brocard, нова програма лояльності Космо і інші

20.08.2019 08:05
  693
Костянтин Симоненко

Новий Brocard в ТРЦ River Mall, плани по розширенню EVA, поштова доставка товарів від Космо, збір упаковки від Yves Rocher та інше

Цей матеріал доступний російською мовою

Три відкриття Brocard за місяць

Найбільший оператор парфюмерно-косметичного ринку України в преміальному сегменті Brocard відкриває магазин в Blockbuster Mall. Магазин площею 565 кв. м буде розміщений на першому поверсі мега-молу.

Також новий магазин Brocard відкрився 8 серпня в київському ТРЦ River Mall (вул. Дніпровська Набережна, 12). Як повідомили в самій компанії, 98-й магазин мережі має всі шанси стати новим столичним фаворитом. Це перший масштабний Brocard на Лівому березі Дніпра. Магазин займає площу в 347 кв. м. Також найближчим часом на території магазину відкриється корнер британського нішевого парфумерного будинку Jo Malone London.

Раніше в липні компанія відкрила свій перший магазин в Краматорську площею 287 кв. м в СТРЦ Амстор на вул. Маяковського, 1іМ. У тому ж місяці відкрився також оновлений Brocard в харківському ТРЦ Караван. Детальніше про це тут.

В кінці липня, бренд М.А.С відкрив перший в Харкові корнер в Brocard.

Farmacia в Блокбастері

На першому поверсі ТРЦ Blockbuster Mall відкриється торгова точка популярної мережі сім’ї аптек Farmacia. Про це повідомляє NAIUkraine. В асортименті аптеки – понад 12 000 позицій, в тому числі лікарські засоби, лікувальна і органічна косметика, продукція для гігієни догляду, медтехніка та багато іншого. Всі фармацевти проходять унікальну систему навчання «Експерт-фармацевт». Покупці зможуть отримати професійну консультацію з будь-якого питання, що стосується фармакології, косметики, новинок в асортименті аптеки.

Eva витісняє Лотос

Мережа магазинів косметики Eva може взяти під своє управління розташовані в східній частині України об’єкти локальної торговельної мережі Лотос. Про це повідомляє галузеве видання All Retail з посиланням на кілька джерел на ринку.

За даними видання, Лотос буде поетапно закривати свої об’єкти, а на їх місці відкриється Eva. Але поки залишається невідомо, чи відкриються нові магазини Eva на всіх колишніх майданчиках Лотоса або ж будуть запущені вибірково, як це було з мережею Чистий дім в першому півріччі 2019 го.

На кінець червня 2019 року Лотос об’єднував більше 50-ти торгових об’єктів, розташованих в Запорізькій і Дніпропетровській областях, а також в Маріуполі Донецької області.

Хвиля відкриттів Eva і ISEI

Як повідомляється на сайті компанії, мережа магазинів Eva тільки за липень і першу половину серпня відкрила два десятки магазинів. Серед них торгові точки в Києві, Чернівцях, Житомирі, Бориславі, Рівне, Кривому Розі та інших містах.

Станом на 18 березня 2019 року мережа магазинів EVA налічувала 800 торгових точок, розташованих в усі регіонах країни. Очікується, що до кінця поточного року кількість магазинів рітейлера перевищить показник в 900 об’єктів.

Активно відкривала нові магазини і мережа корейської косметики Isei. Згідно з повідомленням компанії, в липні нові магазини Isei відкрилися в ТЦ Oasis і ТРЦ Аладдін (обидва Київ). У серпні відкрили двері ще два: магазин Isei на вул. С. Русової (Чавдар), 3 і в ТЦ Silver Breeze.

У них представлений великий асортимент косметичної продукції для догляду за обличчям, тілом та волоссям від корейських і японських виробників – таких брендів, як Missha, A’pieu, LG. На полицях магазину також представлений широкий вибір побутової хімії від бренду Lion- бренд побутової хімії з Кореї – товари для прання, миття посуду, зубні щітки, пасти. На даний момент мережа налічує 81 торгову точку.

isei

Космо збирається зайнятися доставкою товарів

Компанія Космо розглядає співпрацю з компанією Meest як важливий перспективний напрямок розвитку послуг, що надаються компанією клієнтам своєї мережі. Про це повідомила операційний директор мережі Космо Галина Добровольська.

Директор Космо звернула увагу на те, що в роботу торгових мереж привноситься ідея дрогері-магазинів, які знаходяться на маршруті клієнта, і де люди можуть придбати необхідні товари. Клієнти хочуть закривати в одному місці свої різні потреби, іноді зовсім не пов’язані між собою. При цьому основна вимога клієнта – зробити все без втрати часу.

Президент міжнародної групи компаній Meest Ростислав Кисіль повідомив, що в мережі Космо вже працює 76 міні-відділень як найдоступніша форма отримання або відправки посилок насамперед з інтернет-магазинів.

Нагадаємо, крім мережі Космо компанія Meest вже відкрила свої міні-відділення та поставила почтомати в торгових мережах АТБ, Екомаркет, Подорожник, Мобіжук, ПлюсМаркет, KF.UA, АЗС ОККО і інших

Також недавно мережу Космо перезапустила програму лояльності. Про те, що і чому змінили в програмі лояльності, який результат перезавантаження очікують, і як компанія стає ще ближче для споживача, маркетинг-директор Космо Надія Ганулич-Манукян розповідає в матеріалі

Yves Rocher Ukraine збирає тару

Нещодавно в новому ТЦ River Mall був відкритий магазин Yves Rocher. У той же час бренд Yves Rocher Ukraine за підтримки громадської організації «Україна без сміття» ініціював збір скляних і пластикових флаконів, паперових упаковок і ємностей з-під продукції для макіяжу Yves Rocher для утилізації або вторинної переробки по всій Україні. Проект буде тривати у всіх 96-ти магазинах компанії до 31 серпня 2019 року. Всі зібрані упаковки будуть відсортовані і відправлені на вторинну переробку або високотемпературну утилізацію. Правда, в компанії нагадують, що в мережі бутиків приймається тільки упаковка бренду.

G.Bar тепер є і в Миколаєві

Як повідомляється на ФБ сторінці проекту б’юті-бару G.Bar, ще один куточок краси відкривається в Миколаєві. До сих пір мережа налічувала 6 власних точок і 24, відкритих по франшизі. З 2015 року, коли в Києві був заснований G.Bar, його географія розширилася на 22 міста і дев’ять країн.

G.Bar, – це нове трактування (концепція) класичного салону краси, новий модний простір – beauty bar. Тут роблять макіяж, укладку, плетіння, манікюр і педикюр, фарбування і стрижку клієнтів.

Читайте також –

Огляд новин drogerie&beauty: EVA, Brocard, LUSH, ISEI, Watsons та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку