Корисні оновлення для бізнесу в соцмережах і месенджерах в жовтні

Корисні оновлення для бізнесу в соцмережах і месенджерах в жовтні

28.10.2019 08:10
  443
Микола Маранчак

Віртуальна примірка товарів в Instagram, месенджер Threads, зміна підрахунку органічних показів в Facebook та інші важливі і корисні зміни для бізнесу в соцмережах і месенджерах для тих, хто не стежить «що там у Цукербергів».

Цей текст доступний також російською мовою

Згідно з дослідженням журналу Experimental Economics, відмова від соціальних мереж покращує самопочуття і настрій. Може для користувачів воно і так, а ось для маркетологам ніщо не покращує так настрій, як нові рекламні можливості в соцмережах. RAU зібрала все найактуальніше з останнього.

Віртуальна примірка товарів в Instagram

По мірі того, як Instagram переходить в електронну комерцію, він також прагне надати більш просунуті варіанти реклами, щоб допомогти роздрібним торговцям підвищити взаємодію і відгук. На цей раз Instagram випробовує новий вид реклами з функцією доповненої реальності (AR). Деякі бренди, серед яких продавці окуляр Warby Parker і Ray-Ban, а також косметики Mac і Nars, отримали можливість додати на сторінки товару функцію доповненої реальності. З її допомогою користувачі можуть віртуально приміряти рекламований продукт перед його придбанням. Результатами такої примірки можна поділитися в Instagram Stories.

Категорії підписок в Instagram

Instagram тестує можливість класифікувати акаунти, на які підписаний користувач. Категорії засновані на інформації, яку надають бізнес-сторінки Instagram: «Мистецтво», «Подорожі» та інше. Також класифікувати акаунти можна буде на основі взаємодії з ними – Least interacted with і Most shown in feed («Найменша кількість взаємодій» і «Часто з’являються у стрічці»). Останнє дозволить відписуватися від тих, за ким користувач не стежить. У свою чергу бренди зможуть відстежувати активність своїх найбільш лояльних фоловерів.

Зміна підрахунку органічних показів у Facebook

Вже до кінця жовтня адміністратори бізнес-сторінок в Facebook помітять зниження органічних показів у статистиці. Пов’язано це з тим, що соцмережа змінює спосіб підрахунку органічних показів – повторні покази офіційної сторінки або публікації одному і тому ж користувачу враховуватися не будуть. Хороша новина в тому, що статистика стане більш точною. Геть ілюзію успіху!

При цьому правила ранжування сторінок поки змінюватися не будуть, видача в стрічках новин користувачів Facebook залишається незмінною.

Нові шаблони для рекламних Stories в Facebook

Немає ідей для нової “історії” – Facebook люб’язно пропонує вирішити цю проблему. Нові шаблони Stories можна використовувати не тільки в Facebook, але також в Instagram і Messenger. Для використання функції досить завантажити креатив в Ads Manager, вибрати стиль і кольори, додати текст і обрізати зайве.

Новий офіційний Instagram-месенджер: Threads

Instagram запустив власний додаток для обміну повідомленнями, відео та фото зі списком “кращих друзів” Threads. Серед особливостей месенджера: можливість створювати групові чати і тимчасові статуси, ділитися контентом з близькими друзями з Instagram в два кліка, зберігати посилання на профілі та інші дрібниці. Як пише компанія, повідомлення від «кращих друзів» будуть відображатися також в Instagram Direct. Навіщо взагалі знадобилося новий додаток – в компанії не уточнюють.

Оновлені можливості камери в Instagram Stories

В Instagram Stories оновили режим створення фото, який спрощує доступ до креативних інструментів: GIF, опитувань, стікерів зворотного відліку тощо. Головною новинкою стала поява вкладки «Створити», в якій можна знайти різноманітні інструменти для створення креативу. Функції частково скопійовані з TikTok.

Кнопка спілкування з брендом

Facebook запустил можливість прямо з реклами в Stories перейти до спілкування з компанією. Для цього достатньо зробити свайп вгору і користувач автоматично перейде в Messenger. У Instagram також доступна функція (з переходом в Instagram Direct, відповідно).

За даними Facebook, в месенджері активно працюють 40 мільйонів компаній, користувацька база яких становить понад 1,3 мільярда людей. І цей потенціал, на думку розробників соцмережі, компаніям слід нарощувати.

Відмова від лічильника лайків у Facebook

Слідом за Instagram, відмову від лайків почав тестувати також Facebook. На даний момент лічильник відображення лайків і реакцій невидимий у частини користувачів з Австралії. Перегляд реакцій на пости доступний тільки їх авторам. Як пояснюють у Facebook, це дозволить користувачам позбутися від почуття заздрості і більше зосередитися на контенті.

Найближчим часом експеримент може поширитися і на інші країни.

Оптимізація Pages Manager

В офіційному додатку Facebook для управління бізнес-аккаунтом змінилися кнопки перемикання між Facebook і Instagram. Тепер відповідати на коментарі та повідомлення, не перемикаючись між соцмережами, стало значно простіше. Оновлення з’явилося без додаткових оголошень про нього.

І ще деякі оновлення одним реченням:

    • Запуск TON від Telegram відклали до 30 квітня 2020 року, інвесторам готові повернути 77% вкладень.
    • Facebook відкрив доступ до реклами в результатах пошуку
    • Реклама в соцмережах обійде друковану за витратами рекламодавців (дослідження Zenith)
    • У веб-версії Instagram з’явиться відправка повідомлень
    • Google планує купити TiKTok
    • WhatsApp тестує автоматичне видалення повідомлень
    • У Viber з’явиться можливість покупки товарі
    • Facebook розробляє AR-окуляри, які замінять смартфон
    • YouTube представив новий тип кампаній Video Reach з можливістю завантажувати три відеореклами в одну кампанію з оплатою за тисячу показів
    • Facebook запустив сервіс з підбору одягу
    • Instagram і Facebook впроваджують «інститут фактчекінгу» і перевірки інформації (контент в стрічці буде перевірятися і блокуватися).

*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU

Читайте також

Корисні оновлення для бізнесу в соцмережах і месенджерах в червні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Ключові гравці українського ринку продовжують розширюватись і шукають для цього інноваційні підходи та нестандартні...
time icon  
  24
Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Чому мережа аптек Бажаємо здоров’я відкриває нові аптеки в селах навіть попри те, що це не завжди економічно вигідно,...
time icon  
  63
Усі новини ринку