Корисні оновлення для бізнесу в Facebook, Instagram і Telegram

Корисні оновлення для бізнесу в Facebook, Instagram і Telegram

28.12.2018 08:05
  1308
Микола Маранчак

Шопінг в один клік в Live Video і розділ “Натхнення” у Facebook, голосові повідомлення і оновлений дизайн тільки для блогерів в Instagram, оновлення Telegram та інші цікаві зміни в соцмережах для тих, хто не стежить «що там у Цукерберга».  

Цей текст доступний також російською мовою

Марк Цукерберг очолив список мільярдерів-невдах в 2018 році, складений виданням Forbes. Причиною стала низка витоків даних і скандалів, пов’язаних з соцмережею. За рік Марк втратив $18,7 млрд, що по-своєму вплинуло на Facebook-спільноту. Тільки за 2018 рік був повністю змінений алгоритм формування постів, з’явилося безліч правил з забороною “натяків” при створенні контенту, а повідомленнями про зміни в “Політиці конфіденційності” Facebook не дістав хіба що тих, хто досі сидить Вконтакте (там-то про конфіденційність взагалі немає сенсу говорити). Втім було чимало і приємних нововведень: бурхливий розвиток Stories, можливість запуску реклами в Messenger, цілий ряд нововведень в Ads Manager і багато іншого. Але на цьому рік не закінчився. Розглянемо, чим же ще в останні два місяці 2018-го Facebook та інші соцмережі порадували адміністраторів соцмереж.

Live shopping у Facebook

Facebook тестує можливість продавати товари в прямих трансляціях. Як повідомляє TechCrunch, продавець зможе демонструвати товар у прямому ефірі, в той час, як глядачеві досить буде в один клік зробити скріншот бажаного товару і той буде відправлений повідомленням продавцю. Другий адміністратор сторінки зможе прямо під час ефіру продати товар потенційному покупцеві.

Цікаво, що новинку тестують не в США, а в Таїланді. Саме там Facebook live активніше, ніж в інших країнах, використовується для продажу товарів.

Розділ “Натхнення” на Facebook

Втомилися? Зажурилися? Креатив покинув вас? Facebook запустив розділ «Натхнення» для рекламодавців. В ньому можна знайти приклади кращої реклами місяця компаній в обраній галузі. Реклама визначається спеціальним алгоритмом, який враховує такі критерії, як залученість, окупність інвестицій та креатив. У ще одній вкладці можна знайти рекламу, обрану безпосередньо експертами Facebook Creative Shop.

Розділ вже русифікований (української мови поки немає) і містить безліч корисних рекомендацій і посилань на корисні сервіси від розробників Facebook. А найголовніше – швидкий і прямий шлях до техпідтримки. Для переходу в розділ досить клікнути тут.

Реклама в результатах пошуку Facebook

Пошук у Facebook досі залишався одним з небагатьох місць у цій соцмережі, куди досі не дісталася реклама. Втім, це ненадовго, як заявила менеджер по продуктам Facebook Зоеб Гаджияні, зараз компанія проводить “невеликий тест”.

Примітно, що в первинному тестуванні оголошень в результатах пошуку беруть участь виключно автомобільні бренди і рітейлери. Що з цього вийде і чи можна буде свій тег пропонувати користувачам у результаті пошуку, стане відомо вже в 2019 році.

Instagram тестує оновлений дизайн

Про це повідомляє Info Center соцмережі. В профілі користувачів зміняться кнопки, значки і навігація між вкладками. Аватарка переміститься вправо, буде знятий акцент з числа підписників, дані про кількість постів в акаунті приберуть. Опис облікового запису і його ім’я буде винесено на перший план, з’являться кнопки Messege і Call. Кожну зміна планують протестувати поетапно, тому ті чи інші оновлення рандомно можна зустріти на своїй сторінці вже зараз. Рішення про запуск буде прийматися на підставі відгуків від користувачів, щось з цього можуть і не прийняти.

 

Також кілька оновлень для бізнесу в Instagram зробили доступними вже зараз, щоб фоловери напередодні свят змогли зручніше і швидше здійснювати покупки:

  • Користувачі тепер можуть зберігати вподобані товари в спеціальній папці «Колекції».  Досить клікнути на Shopping Tag товару в “історіях” або стрічці і натиснути на значок “Зберегти” в правому нижньому кутку.

  • Вкладка “Магазин” в бізнес-профілях отримала редизайн. Тепер передплатники можуть швидко переглянути всі товари, представлені на сторінці, включаючи ціну і можливість перейти на публікацію.

  • Shopping Tags з товарами тепер можна прикріплювати до відео. Користувачеві досить торкнутись значка покупки в лівому нижньому кутку, щоб показати рекомендовані продукти і дізнатися про них більше.

Стікер зворотного відліку Coundown в Instagram Srories

Тепер до старту продажів або закінчення акції в Instagram Srories можна прикріплювати інтерактивний стікер зі зворотним відліком. При першому використанні стікера створюється шаблон, який можна буде прикріплювати надалі постійно, достатньо додати дату або час закінчення і налаштувати колір перш ніж поділитися свій “історією”.

“Creator account” в Instagram тільки для блогерів

Якщо раптом хтось вирішив, що робота з лідерами думок сьогодні майже зжила себе, то абсолютно марно. Тема тільки набирає обертів – розвиваються не тільки самі інфлюенсери, а й соцмережі викочують нові “фічі” тільки для них. Як повідомляє Hollywood Reporter, Instagram тестує зараз новий тип акаунтів, призначений виключно для популярних блогерів. З вже відомого, лідери думок отримають більш детальну статистику своєї сторінки. Крім того, вони зможуть фільтрувати повідомлення від брендів, партнерів і друзів. Нові функції тестуються з невеликою бета-групою, перш ніж вони будуть поширені на більш широке співтовариство в наступному році.

Оновлення в Telegram

В кінці листопада Telegram оновився до версії 5.0.0. З нового:

• Ще більше збільшена швидкість завантаження сторінок і файлів
• Оновлено дизайн програми в розділах Налаштування, Профіль, InstantView
* З’явилася можливість закріпити повідомлення в “обраному” і в звичайних групах
• Можливість прискорення аудіо та відеоповідомлень в два рази
• Оновлені іконки, emoji, розширені можливості налаштування профілю, відкориговані глюки та інше.

Після оновлення Telegram отримав також інструмент для створення анонімних опитувань. Їх можна закріплювати в бесіді або пересилати в інший чат для збільшення охоплення. Публічні опитування розробники обіцяють впровадити вже в найближчому майбутньому.

Нагадаємо, опитування працювали в Telegram і раніше, але їх функціонал розроблявся сторонніми розробниками. Найпопулярнішими ботами для створення опитувань були @PollBot і @QuanBot.

І ще деякі оновлення одним реченням:

    • Google Maps дозволить підписуватися на новини закладів
    • В меседжері WhatsApp теж може з’явитися реклама — у розділі «Статус»
    • Instagram дозволив прописувати атрибут alt до фото
    • Twitter планує відмовитися від лайків
    • Stories в YouTube стали доступні для всіх
    • Instagram тестують функцію “відправити коментар в direct”
    • Facebook дозволить створювати групові «історії»
    • Користувачі Instagram тепер можуть ділитися превью IGTV-Відео в Stories
    • IGTV змінив зовнішній вигляд і логіку інтерфейсу
    • Apple прибрав з Shazam всю рекламу
    • Facebook розробляє криптовалюту для WhatsApp
    • Як бонус – кладовище проектів Google. Тільки за 2018 рік були закриті поштовий сервіс Inbox, меседжери Allo і Hangouts, сервіс коротких посилань goo.gl, а також сумнозвісний Google+. Навіть дивно, як компанія намагається хапатися за різні напрямки і що в підсумку виходить. Втім у Google все добре – наприклад, в листопаді аудиторія Gmail досягла рекордної позначки 1,5 млрд користувачів.

      Повну версію закритих проектів Google можна подивитися в наступній Інфографіці. Слідкуйте за оновленнями RAU і ви завжди будете в курсі всього самого головного.

      Читайте також наш попередній огляд –

      https://rau.ua/news/facebook-instagram-dlya-biznesa-2/


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку