
Подвійна турбота: Подорожник приєднався до програми Fishka


Триповерховий флагман LC Waikiki в Києві, в ТРЦ Nikolsky відкриються магазини New Yorker, H&M, Furla, Roy Robson і Betty Barclay, перший аутлет CCC почне роботу біля Південного вокзалу в Києві та інші новини за лютий 2021 року.
Цей матеріал доступний російською мовою
Загальна площа нового флагманського магазина, який буде розташований за адресою, вул. Хрещатик, 50, складе 1200 кв. м. У цілому об’єкт займе чотири поверхи, три з яких будуть доступні для відвідувачів. Про це RAU повідомила прес-служба LC Waikiki. Як уточнюють в компанії, магазин буде відкритий в новому й ексклюзивному форматі, де буде представлений широкий асортимент товарів для всієї родини. «Це перший магазин LC Waikiki в Україні, який матиме три поверхи, по-третє, це магазин street- формату, поза ТРЦ з його трафіком, але з трафіком центральної вулиці Києва», – додають в мережі. Відкриття торгової точки орієнтовно заплановано на середину квітня.
Крім того, магазин LC Waikiki в ТРЦ Ocean Plaza пройде реновацію для поновлення концепту і дизайну магазина. «Це перший магазин мережі в Україні, який був відкритий в 2013 році. Саме тому для нас дуже важливо, щоб він відповідав останнім дизайнерським рішенням і був в одному стилі з новими магазинами мережі», – коментують подальші зміни в компанії. Вже 12 березня покупці зможуть оцінити оновлений магазин в ТРЦ Ocean Plaza. У магазині буде ще більше світла, реалістичних манекенів, і цікавих деталей в інтер’єрі.
Відкриттям флагманського магазина хороші новини від LC Waikiki не обмежуються. Паралельно компанія відкриває shop-in-shop формати, і в кінці лютого відкрила два таких, а саме – найбільший і перший в Україні LCW Family Dream в ТРЦ Проспект, де представлений домашній одяг, білизна та піжами для всієї родини і LCW Home в ТРЦ River Mall з асортиментом для дому. Найближчим часом відбудеться відкриття цих монобрендів як окремих магазинів по всій території України.
Також 1 березня мережа LC Waikiki відкрила свій перший монобрендовий магазин одягу та аксесуарів для дітей LCW kids в Одесі в ТРЦ City Center на Таїрово. Детальніше ознайомитися з оздобленням магазину можна в фотоогляді. У магазині LCW kids площею 450 кв. м представлений тільки дитячий асортимент: колекції для дітей від 0 до 14 років.
У ТРЦ City Center вже два роки як відкритий магазин звичайного формату LC Waikiki, а тепер позиції посилюються ще і окремим LCW kids, що за словами представників компанії, повинно позитивно вплинути на продажі й на трафік.
Одеський регіон посилиться ще й першим аутлет-магазином, який відкрився 3 березня в ТРЦ Котовський. Восени цього року рітейлер так само планує відкрити найбільший магазин в місті в ТРЦ Остров біля ринку Привоз.
Пул орендарів харківського ТРЦ Nikolsky поповнився відомим міжнародним рітейлером. Консалтингова компанія Retail&Development Advisor (RDA) виступила брокером при підписанні договору оренди з німецьким брендом молодіжного одягу New Yorker. Загальна площа нового магазина складе близько 1550 кв. м. Велика частина асортименту New Yorker відведена під молодіжний спортивний та повсякденний одяг. Також покупцям пропонується нижня білизна і безліч аксесуарів. Компанія управляє понад 1100 магазинів в 46-ти країнах світу.
Крім того, в травні 2021 року тут очікується відкриття першого за межами Києва магазину шведського бренду H&M. Як повідомила RAU прес-служба рітейлера, магазин буде вже шостим в українській мережі H&M та займе площу 2100 кв. м, з яких близько 1700 кв. м – торгова зона. Простір торгової точки буде відрізнятися від інших магазинів H&M в Україні оновленою інтер’єрною концепцією.
Як повідомляється на сайті ТРЦ Nikolsky, в травні також очікується відкриття магазину італійського бренду Furla. Загальна площа нового магазина складе 75 кв. м. Сумки, взуття та аксесуари Furla для чоловіків і жінок втілюють ідеальну якість і оригінальний творчий підхід сучасного італійського стилю життя.
Також харківський ТРЦ Nikolsky посилив пул операторів fashion-сегмента, підписавши договір про відкриття магазинів відомих міжнародних брендів Roy Robson і Betty Barclay. Консалтингова компанія Retail&Development Advisor (RDA) виступила брокером при підписанні договорів оренди. Загальна площа Roy Robson складе 163 кв. м, а Betty Barclay – 176 кв. м. Обидва магазини будуть розташовані на другому поверсі ТРЦ. Roy Robson – німецький бренд ділового чоловічого одягу, заснований в 1922 році. В Україні відкрито 12 основних магазинів бренду і чотири торгові точки аутлет-формату. Betty Barclay – популярний німецький бренд жіночого одягу, взуття, аксесуарів і парфумерії з більш ніж 80-річною історією. В Україні бренд представлений в 10-ти основних магазинах і двох торгових точках аутлет-формату.
Нагадаємо, в ТРЦ Nikolsky також будуть представлені магазини групи Inditex, Argo, MD Fashion, MTI, Ultragroup, Сільпо, Multiplex, Sport Life та інші.
В кінці лютого 2021 року в Victoria Gardens, найбільшому торгово-розважальному комплексі Західної України, відкрився магазин міжнародного fashion-бренда COLIN’S. Як повідомили RAU в ТРЦ Victoria Gardens, магазин площею 368 кв. м буде розташований на першому поверсі біля центрального входу в ТРЦ замість магазину Бомонд. Він стане 68-м в Україні та третім у Львові.
Дизайн магазину для COLIN’S розроблений архітектурним бюро з Великобританії, а фахівці зі Стамбула адаптували проект саме для магазину в ТРЦ Victoria Gardens. Особливістю бренду завжди виступають окремі денім-зони, де представлено більше 20-ти різних чоловічих і жіночих моделей від класичного крою до трендових варіантів, актуальних в поточному сезоні.
14 лютого мережа магазинів одягу, взуття та аксесуарів всесвітньо відомих брендів ARGO відкрила магазин нового формату JeanssS в Києві в ТРЦ Lavina Mall. Як повідомила RAU прес-служба компанії, ключова ідея магазину – на невеликій площі (всього 85 кв. м) розмістити мультибрендову експозицію з колекціями для чоловіків і жінок. Це товари відомих європейських брендів, зібрані в стилі Denim з додатками ноток Casual і Casual Sport. З огляду на зміщення смаків в нинішній New Normal, компанія ARGO постаралася сформувати максимально цікаву пропозицію для клієнтів – сім найпопулярніших брендів (Lee Cooper, Kenvelo, Jack & Jones, Skotch & Soda, Benetton, Only, Equilibri) в одному просторі. Детальніше розглянути магазин можна у фотоогляді.
Нагадаємо, ARGO – мережа магазинів одягу, взуття та аксесуарів всесвітньо відомих брендів: Mango, Benetton, Scotch & Soda, Liu Jo, Orsay, Lee Cooper, OVS Kids, Parfois, Sisley, Jack & Jones, Desigual, Only, Only & Sons Vero Moda, Penti, KVL.
На даний момент в мережу ARGO входять близько 50-ти магазинів в Києві, Одесі, Харкові, Львові та Борисполі.
Як повідомляє компания NAI Ukraine, яка приймала участь у підготовці, в ТРЦ Blockbuster Mall відкриються магазин турецького бренду DeFacto і магазин OfficeMan. У магазині DeFacto представлені як дитячі колекції, так і одяг для категорії покупців середнього віку. Асортимент продукції DeFacto забезпечує комплексний аутфіт – від нижньої білизни до верхнього одягу. Магазин бренду OfficeMan орієнтований на сучасних ділових чоловіків, які хочуть виглядати стильно і респектабельно. Широкий асортимент одягу: від курток, плащів, костюмів, сорочок до аксесуарів, дає можливість створити комплексний лук за доступними цінами в одному магазині.
Польська fashion-група LPP відкрила в найбільшому столичному ТРЦ Blockbuster Mall відразу чотири торгові точки своїх флагманських брендів: Reserved, Cropp, House і Mohito. Їх загальна площа – понад 5000 кв. м. Як повідомила на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook будівельна компанія Synergy Construction, яка виступала партнером по оформленню магазинів LPP Group, 25 лютого відомий міжнародний fashion-оператор почав свою роботу в Blockbuster Mall. Зокрема, магазин Reserved займає площу в 3027 кв. м, магазин Cropp – площею 787 кв. м, магазин House, загальною площею 834 кв. м і магазин Mohito загальною площею 617 кв. м. Детальніше див. фотозвіт.
Як повідомляє міжнародна компанія Colliers Ukraine, яка виступає ексклюзивним брокером торгового центру, розташованого за адресою вул. Георгія Кирпи, 2 Б, завершила оформлення угоди по відкриттю магазина польського бренду CCC в форматі outlet. Компанія CCC – найбільший fashion-рітейлер взуття в Центральній Європі, представлений майже у всіх країнах регіону, відкриє магазин площею 200 кв. м в торговому центрі по вул. Георгія Кирпи, 2 Б в м Київ.
Об’єкт (GВA ~ 2000 кв. м) знаходиться в безпосередній близькості від Південного вокзалу (50 м), в одному з найжвавіших районів міста. Цей не класичний торговий центр відноситься до формату street retail з передбаченими окремими входами для кожного орендаря, серед яких ресторани Mafia і Diner’s, магазини Giulia і Beer Market.
Читайте також –
Новини fashion-рітейлу за місяць: Inditex, New Yorker, LC Waikiki, Mango та інші