Новини дитячих магазинів: Smile Park, Lego, Bembi, Shket&Faina Moda та інші
Smile Park в ТРЦ Planeta Mall, Shket&Faina Moda в ТРЦ Retroville, Bembi в ТРЦ Дафі, річна виручка Lego та інші новини рітейлерів дитячих іграшок.
Цей текст доступний також російською мовою
Bembi в ТРЦ Дафі
25 травня в харківському ТРЦ Дафі відкрився фірмовий магазин українського виробника та рітейлера дитячих товарів Bembi. Як повідомляє компанія, магазин відкрився в результаті переїзди з іншого харківського торгово-розважального центру – Караван.
Shket&Faina Moda у новому київському ТРЦ Retroville
30 травня в новому столичному ТРЦ Retroville відкрився магазин сімейного шопінгу Shket&Faina Moda. Як повідомляє рітейлер на своїх офіційних ресурсах, магазин відкрився в новому форматі mini. В асортименті всеукраїнської мережі – одяг для дітей і дорослих, іграшки, дитячі спортивні товари, а також товари для навчання, будинки та інше. В одному магазині можна придбати мас-маркет-товари для дитини, а разом з ними – і для його батьків.
Новий магазин став другою торговою точкою Shket & Faina Moda в Києві та восьмою в мережі чернігівського бренду.
Smile Park стане арендатором ТРЦ Planeta Mall
Мережа сімейних розважальних комплексів Smile Park стане орендарем споруджуваного в Харкові ТРЦ Planeta Mall. Як повідомляє компанія UTG, об’єкт розміститься на третьому поверсі другої черги комплексу на площі близько 3000 кв. м.
Мережа Smile Park складається з чотирьох парків і представлена в Полтаві, Запоріжжі, Бердянську та Маріуполі. Кожен парк складається з тематичних кімнат, сімейного кафе, інтерактивних зон розваг, атракціонів, ігрових зон та іншого.
За підсумками 2020 року ринок дитячих товарів просяде на 30-50%
Такий прогноз зробив директор з операцій та розвитку мережі Антошка Іван Чівкін в колонці для RAU. “В найближчому майбутньому нас очікують складні виклики: в цьому році ми побачимо зниження споживчого попиту у всіх категоріях товарів. Думаю, що за підсумками 2020 року ринок дитячих товарів просяде на 30-50%. В таких умовах велика ймовірність, що багато торгових мереж будуть змушені закривати свої магазини. Не виключена оптимізація і в мережі Антошка”, – зазначив він.
За його словами, зараз в компанії уважно дивляться на ефективність кожної конкретної торгової точки і вже розглядають варіанти щодо оптимізації своєї мережі по об’єктах, які раніше були найменш прибутковими. “Якщо ми не зможемо домовитися з партнерами на умовах, прийнятних для нас по цим об’єктам, то будемо змушені закрити кілька магазинів”, – добав він.
Lego збільшила річні виручку і чистий прибуток
Данський виробник іграшок Lego за підсумками 2019 року збільшив чистий прибуток і виручку завдяки впевненому зростанню в Китаї. Як повідомляє All Retail з посиланням на прес-реліз компанії, чистий прибуток за підсумками року виріс на 2,8% до 8,31 млрд данських крон ($1,24 млрд). Показник покращився, незважаючи на збільшення витрат у зв’язку з відкриттям нових магазинів, інвестиціями в розвиток онлайн магазину і запуском нових продуктів.
Річна виручка зросла на 6%, до 38,54 млрд данських крон, операційний прибуток підвищився на 1%, до 10,84 млрд крон. Глобальні продажі збільшилися на 5,6%. Компанія повідомила, що в поточному році планує відкрити 150 нових магазинів, 80 з яких – в Китаї, де компанія вже має 140 магазинів в 35 містах.
Читайте також
Новини дитячих магазинів: Будинок іграшок, Антошка, MyPlay, Чудо Острів та інші