Новини DIY: Епіцентр, JYSK, Лео Кераміка, Make it home та інші
Перший магазин Make it home, нові торгові точки Лео Кераміка та JYSK, судовий спір Miniso і Usupso, плани Епіцентр, а також інші новини ринку.
Цей матеріал доступний російською мовою
Ocean Plaza розширює асортимент товарів для дому
У ТРЦ Ocean Plaza відкриється перший магазин нового бренду Make it home. Магазин площею 200 кв. м. розміститься на “нульовому” поверсі і надасть відвідувачам широкий вибір домашнього текстилю та декору. Про це повідомляє консалтингова компанія UTG.
В основі концепції бренду Make it home – домашній затишок для всіх. Більшу частину асортименту становитиме домашній текстиль високої якості турецького виробництва. Також його доповнить широкий вибір ковдр і подушок, посуду, декору для дому та домашнього одягу для всієї родини. У магазині буде представлено асортимент постільних комплектів для немовлят, дітей, підлітків і дорослих.
Бренд заснований в 2021 році. Після відкриття першого в Україні магазину в Ocean Plaza, компанія Make it home планує до кінця року відкрити ще два магазини в Києві і запуск онлайн-продажів.
Мережі MINISO і USUPSO судяться за право використання своїх брендів
Магазини двох китайських рітейлерів Miniso і Usupso виявилися настільки схожими, що боротися за українських клієнтів вирішили в суді. Як повідомляє портал Liga.net, китайські мережі, які торгують корисними дрібницями для дому, Miniso і Usupso, зустрінуться в суді. Мережа Miniso, яка з’явилася в Україні першою, звинувачує Usupso в порушенні прав інтелектуальної власності, посилаючись на візуальну схожість в оформленні вивісок і назві магазинів. Схожість може ввести споживачів в оману, вважають в компанії.
Miniso звернулася до Господарського суду Києва і вимагає заборонити Usupso використовувати спірні елементи в назвах і оформленні магазинів, а також визнати недійсними торгові марки Usupso. У мережі-конкуренті наполягають, що порушень немає.
Нагадаємо, мережа Miniso в Україні розвивається за схемою франчайзингу з 2017 року компанією Мінісо Україна. Мережа складається з 22-х магазинів в Києві, Дніпрі, Харкові, Львові та Запоріжжі.
Мережа Usupso в Україні почала працювати в січні 2018 року, і нині налічує 21 магазин в шести містах: Києві, Вінниці, Одесі, Львові, Херсоні, Чорноморську, Полтаві. Розвиває мережу Usupso в Україні компанія Атамі.
В роботі магазинів обидві компанії використовують комбіноване позначення – логотип з текстового блоку зі смайлом і японським алфавітом. Такий логотип використовується на вивісках, пакетах, в соцмережах і інтер’єрі магазинів. Лого – червоного кольору.
Мережа Лео Кераміка відкрила п’ятий магазин в Києві
На початку березня 2021 року було відкрито новий магазин Лео Кераміка. Як повідомили в компанії, нова торгова точка знаходиться за адресою: Київ, Жулянський міст (Велика Кільцева), провулок Ізяславський, 46-49 (2-й поверх). З нагоди відкриття відвідувачі магазину отримували знижку на товари в розмірі 30%. Тут представлена сучасна виставка освітлення та безліч готових інтер’єрних рішень. Це вже п’ята за рахунком торгова точка мережі в столиці.
JYSK розширила українську мережу до 73-х магазинів
Як повідомили в компанії JYSK Ukraine, 18 березня був відкритий перший магазин бренду в Новій Каховці (Херсонська область). Торгова точка знаходиться в ТЦ МЕГА ОСКАР, за адресою вул. Французька, 55, і стала 73-ю за рахунком в Україні.
Як раніше заявляв виконавчий директор JYSK Євген Іваниця, всі нові магазини відкриваються в новому форматі 3.0. Під час січневого локдауна 2021 року встигли оновити JYSK у львівському ТРЦ Victoria Gardens і харківському ТЦ Україна. Під цей формат реконструйовано більше половини магазинів мережі в Україні. До липня мережу планується розширити до 77-ми магазинів. Найближчі відкриття відбудуться в квітні – в харківському ТЦ Восторг і столичному New Way.
У ТРЦ Blockbuster Mall відкриється магазин меблів Blanche
Консалтингова компанія NAI Ukraine оголосила про відкриття незабаром в столичному ТРЦ Blockbuster Mall фірмового магазину Blanche. Це один з найбільших українських виробників м’яких меблів, історія якого бере початок в 2007 році. Бренду вдалося об’єднати кращих дизайнерів, конструкторів, технологів і фахівців вузького профілю, для створення комфортних, якісних та екологічно чистих меблів.
У кожному ТЦ Епіцентр відкриються Food Market і аптеки
У бліц-інтерв’ю НВ генеральний директор групи компаній Эпіцентр К Петро Михайлишин розповів про плани на найближчі роки, в тому числі про розвиток продовольчого напряму, переговори з TAS Group Сергія Тігіпка й аптечний бізнес.
За його словами, продовольчі магазини Food Market будуть відкриватися у всіх діючих ТЦ Епіцентр. Також плануються відкриття і за межами торгових центрів, але це навряд чи станеться в 2022 році. “Спочатку ми повинні зробити досконалий продукт. Поки що ми перебуваємо в процесі його розвитку. Нашим покупцям він подобається, але ми дуже вимогливі до себе”, – заявив Петро Михайлишин.
За його словами, найефективніше працює те, що в мережі Епіцентр придумали самостійно і в процесі еволюції довели до досконалості. Так, після покупки мережі Нова Лінія, її досі не можуть підтягнути під стандарти Епіцентр.
Тому в Епіцентр відмовилися від покупки аптечного бізнесу TAS Group і хочуть відкрити власні аптеки в усіх торгових центрах мережі.
Читайте також –
Новини DIY: Епіцентр, IKEA, OnePrice, Лео Кераміка, Jysk та інші