Новий NOVUS: В асортименті супермаркету в Sky Mall буде 50 000 товарів
П’ять головних запитань директору департамента категорійного менеджменту NOVUS Дарині Іванченко про асортимент майбутнього магазину мережі в київському ТРЦ Sky Mall.
Цей матеріал доступний російською мовою
Зовсім скоро один з лідерів українського ринку продуктового рітейлу – мережа NOVUS – поповниться новим магазином в торгово-розважальному центрі Sky Mall. Цей торговий об’єкт повинен стати найбільшим для компанії в Києві. Раніше повідомлялося, що мережа орендувала в ТРЦ 12 000 кв. м для відкриття цього магазину, з яких 6300 кв. м буде використано для обладнання торгового залу. Тепер же директор департаменту категорійного менеджменту мережі NOVUS Дарина Іванченко докладно розповіла про асортимент майбутнього супермаркету в одному з найбільш відвідуваних ТРЦ столиці.
– Чим буде відрізнятися асортимент супермаркету NOVUS в Sky Mall від інших магазинів мережі?
– Асортимент супермаркетa буде ширше і глибше, ніж в інших магазинах. В цілому ми запропонуємо своїм клієнтам близько 50 000 товарів. У тому числі – 5000 товарних позицій власного імпорту та близько 1000 товарів власних торгових марок. В асортименті ВТМ будуть вже звичні для клієнтів наших магазинів торгові марки NOVUS, «Майстри Смаку», NOVUS Home і Promo Marka. Таким чином, асортимент супермаркету буде задовольняти всі потреби покупця в різних категоріях і у всіх цінових сегментах.
– Які нові категорії товарів з’являться в супермаркеті NOVUS в ТРЦ Sky Mall?
– Новинок буде дуже багато. Вони будуть представлені в таких категоріях як кондитерські вироби, цукерки, шоколад, бакалія, вино, напої, пиво, алкогольні напої, молочна продукція, морозиво, нові лінійки заморожених морепродуктів і охолоджені морепродукти.
Також будуть новинки м’ясних виробів, в тому числі асортимент яловичини, яка дозріває в спеціальному холодильнику безпосередньо в торговому залі.
Крім того, запропонуємо покупцям розширений асортимент екзотичних фруктів, збільшимо представленість і наявність продукції в категорії «Лінія здоров’я».
– Чи буде розширено асортимент магазину в непродовольчій групі?
– Так, на полицях супермаркету покупець зможе познайомитися з новими колекціями посуду, келихів і текстилю. Тут можна буде придбати нову косметику і продукцію побутової хімії, гігієни. Для мандрівників ми запропонуємо в одному місці викладки необхідні предмети гігієни, які відповідають нормам провезення багажу. В цілому, запропонуємо більше 700 нових цікавих і унікальних товарів.
– Якими товарами буде розширено асортимент продукції власного імпорту? На чому акцентували увагу при формуванні розширеного асортименту продукції?
– Асортимент товарів власного імпорту в супермаркеті буде складатися з 5000 артикулів, а географія імпортованих товарів дуже широка – всього близько 55 країн.
Плануємо реалізувати оновлений винний відділ, в якому покупець зможе вибрати з більш ніж 1300 артикулів. Серед них буде 1100 позицій вина з 20 країн світу.
При підготовці асортименту для супермаркета в ТРЦ Sky Mall було проведено аналіз ринку супермаркетів Києва, враховані всі останні тенденції та відображено сезонні пропозиції. Крім того, вивчали попит покупця згідно «Дерева прийняття рішення в категоріях» в розрізі різних критеріїв.
– Чи будуть в магазині новинки власного виробництва NOVUS?
– Безумовно. Ми вже привчили свого покупця до свіжого запашного хліба з подових печей і широкого асортимента м’ясних і рибних виробів, які коптять безпосередньо в цехах супермаркетів. У новому магазині зробимо оновлене кафе і пивбар. Також здивуємо своїх клієнтом свіжоспеченою піцою з печі, новим асортиментом в салат-барі та свіжими фрешами. А в кулінарії буде представлено широкий асортимент страв з продуктів, актуальних сезону, приготованих за рецептами країн Азії, Європи та Латинської Америки.
Читайте також –
АМКУ дозволив створення СП між мережами Novus, Файно маркет і Делікат