
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Сертифікат НACCP підтвердив високі стандарти NOVUS при виробництві харчової продукції.
НACCP – це система, яка забезпечує контроль на всіх етапах виробництва харчових продуктів, будь-якій точці процесу виробництва, зберігання і реалізації продукції, де можуть виникнути небезпечні ситуації.
Вона була розроблена Всесвітньою організацією охорони здоров’я та Продовольчою і сільськогосподарською організацією ООН. Зараз стандарти НАССР визнаються і застосовуються практично у всіх сучасних країнах підприємствами-виробниками харчової продукції.
Як уточнили в прес-службі мережі, впровадження НАССР для NOVUS дає можливість забезпечити системний підхід до забезпечення безпеки харчової продукції, особливо для продукції власного виробництва. А при виникненні несприятливих ситуацій провести коригувальні дії та зробити все можливе для попередження повторення подібних випадків у майбутньому.
«Впровадження основних принципів цієї системи є обов’язковим для всіх харчових підприємств України. І керівництво нашої компанії прийняло рішення не просто розробити і впровадити, а ще й перевірити правильність розробки системи з боку зовнішньої аудиторської компанії», – прокоментували отримання сертифіката в компанії.
Відзначимо, що система НАССР дозволяє ефективно запобігати ризикам і отримувати на виході якісну і безпечну продукцію, що відповідає всім міжнародним вимогам. Як правило, безпека продукту оцінюється не на етапі приготування, а на етапі підбору постачальників, закупівлі сировини, зберігання аж до виготовлення готової продукції. Таким чином, споживач може бути впевнений у безпеці товарів власного виробництва, представлених в магазинах NOVUS.
Нагадаємо, NОVUS працює на українському ринку з 2008 року. З тих пір мережа магазинів компанії виросла до 40 супермаркетів загальною площею понад 170 000 кв. м. Компанія розвиває торгові об’єкти різних форматів площею від 800 до 7 000 кв. м, в тому числі – франчайзингові. За підсумками 2016 року мережа увійшла в ТОП-10 провідних рітейлерів України за обсягом товарообігу. Виручка рітейлера в 2016 році склала 7,1 млрд грн, що більш ніж на чверть перевищило аналогічний показник за 2015 рік.
Читайте також –