Рік інновацій, розвитку та соціальної відповідальності: Мережа Novus підбиває підсумки 2024 року

Рік інновацій, розвитку та соціальної відповідальності: Мережа Novus підбиває підсумки 2024 року

3 дні(в) тому
  163
Дарія Осіїк

Мережа супермаркетів Novus підбиває підсумки 2024 року, який став для компанії роком активного розвитку, інновацій та підтримки суспільства. Попри виклики, компанія впевнено продовжує зміцнювати свої позиції серед лідерів українського ритейлу, інвестуючи у комфорт клієнтів, якість продукції і соціальну відповідальність.

Енергоефективність і енергонезалежність: стандарт сучасного ритейлу

У 2024 році Novus зробив вагомий внесок у підвищення енергоефективності. Програма енергонезалежності, на яку вже спрямовано 130 млн грн, дала суттєві результати. Усі магазини мережі обладнані генераторами, що дозволяє працювати і зберігати свіжість продуктів навіть за відсутності електропостачання. Компанія також активно впроваджує сонячні електростанції: протягом двох років заплановано оснастити 30 супермаркетів. Ці ініціативи не лише скорочують витрати на енергоресурси, але й допомагають знизити викиди CO2. Особливу увагу у Novus приділяють екологічності: LED-освітлення, холодильне обладнання з низьким рівнем енергоспоживання та безфреонові системи охолодження. Завдяки цим заходам Novus не лише дотримується високих стандартів сталого розвитку, а й підтримує збереження довкілля.

Розширення мережі та новий логістичний центр

За рік мережа відкрила 18 нових супермаркетів – 2 магазини Novus та 16 Мі Маркет – компактних маркетів формату біля дому, створивши для покупців комфортні умови для покупок. Відкриття нового логістичного центру площею 50 000 кв. м із 18 температурними зонами стало однією з найвагоміших подій року. Центр дозволяє забезпечити якісне зберігання продукції та оперативну доставку в магазини. Для клієнтів це означає ще більший вибір свіжих продуктів і оперативне оновлення асортименту.

Благодійність і підтримка країни

Novus залишається надійним партнером для українців, які потребують допомоги. Проєкт “Велике Маленьке Серце”, реалізований разом із клієнтами, допоміг передати цього року 8 млн грн на медичне обладнання для лікування дітей із вадами серця. Завдяки цій ініціативі понад 1 270 маленьких пацієнтів отримали шанс на здорове життя.

Ще одним важливим напрямком стала підтримка захисників України. Завдяки ініціативам «1 грн» з товарів власної марки Novus та реалізації солі «Воля», компанія передала понад 21 млн грн на закупівлю дронів, приладів нічного бачення та іншого військового обладнання.

Окремої уваги заслуговує благодійний фонд Food for Ukraine, створений засновником Novus Раймондасом Туменасом. У 2024 році фонд надав понад 31 млн грн продуктової допомоги українцям, що знаходяться у складних обставинах. Це сім’ї з дітьми, люди похилого віку, мешканці прифронтових територій та люди з інвалідністю.

Загалом Novus у 2024-му спрямувала на благодійність понад 60 млн грн, вкотре доводячи, що бізнес може бути джерелом реальної підтримки.

Інновації для клієнтів: мобільний застосунок і асортимент

Мобільний застосунок Novus став незамінним інструментом для клієнтів. Завдяки зручному функціоналу понад півмільйона користувачів отримують персоналізовані знижки, зберігають історії покупок і чеки, а також можуть сканувати товари для перевірки вартості.

Асортимент мережі поповнився понад 600 позиціями новинок, серед яких 70% — продукція українських виробників. Підтримка локального бізнесу залишається ключовим пріоритетом Novus.

Кулінарія: любов в кожній страві

Власне виробництво Novus від «Майстрів Смаку» у 2024 році досягло рекордного показника — понад 20 млн кг готової продукції. Компанія пропонує широкий вибір страв: від традиційних українських до азійських, варіанти для здорових сніданків, запашну випічку та вишукані десерти. Смак, натуральність продукції, якість інгредієнтів і увага до деталей роблять кулінарію Novus улюбленою серед клієнтів, які шукають альтернативу домашнім обідам.

Податки та довіра клієнтів

Novus продовжує робити вагомий внесок у економіку країни. У 2024 році компанія сплатила понад 2,5 млрд грн податків, підтверджуючи свою роль відповідального бізнесу.

За рік роботи мережа зафіксувала понад 84 млн чеків. “Кожен чек — це символ довіри наших клієнтів, і саме вона мотивує нас розвиватися та впроваджувати нові рішення для комфортних покупок”, — зазначає генеральний директор мережі Марк Петкевич.

Погляд у майбутнє

Novus продовжує створювати зручний сервіс для клієнтів, впроваджувати інновації та підтримувати суспільство. Компанія впевнено крокує до своїх цілей, роблячи вагомий внесок у розвиток України.

Novus — це більше, ніж магазини. Це бізнес, який об’єднує інновації, турботу про людей і відповідальність перед суспільством.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку