
Король пиріжків: як сімейний бізнес Fornetti перетворився на міжнародну франшизу


Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Агенція Brand Loft Agency зняла для мережі Novus нову рекламну кампанію до великого періоду знижок. У ролику показано, що період знижок в магазинах Novus – це не тільки низька ціна, але й бажання подбати, дати можливість покупцям приділити більше уваги своїй сім’ї, зробити більше смачних покупок і таким чином подарувати собі та рідним більше свята.
За допомогою гіперболізації продуктів у візуальному ряді ролику передаються позитивні емоції — гарний настрій від покупок у супермаркеті та більше свята у родинному колі.
Мобільний оператор Київстар та цифровий банк нового покоління Sense SuperApp представили кумендні відеоісторії в рамках нової промокампаніїї. Головним челенджем для креативників з Shots було вдало поєднати в одній рекламі естетики обох брендів. В результаті творці поєднали смішливість Sense та інтелегентність і кінематографічність роликів Київстар у новому відео, де розповідають які вигоди отримають абоненти мобільного оператора, якщо стануть клієнтами цифрового банку Sense.
Бренд Pepsi випустив новий рекламний ролик “The Call” до Super Bowl Halftime Show, у якому знялися такі зірки як Емінем, Снуп Дог, Доктор Дре, Кендрік Ламар та Мері Джей Бландж. За сюжетом усі реп-співаки збираються разом, щоб виступити на головній спортивній та телевізійній події США.
Реклама у форматі кліпу натхненна культовими музичними кліпами реп-виконавців та демонструє вплив, який вони здійснили на поп-культуру за останні два десятиліття. Зокрема, у ролику звучать пісні “Rap God” Емінема, “The Next Episode” Снуп Дога, “Family Affair” Мері Джей Блайдж, “Humble” Кендріка Ламара та “Still D.R.E.” Доктора Дре, а також культовий сингл Тупака Шакура “California Love”.
Режисером трейлера виступив Фелікс Гері Грей, а сценарій написав продюсер та автор пісень Адам Блекстоун.
https://www.youtube.com/watch?v=h3NhX6-5mO0&t=1s
Gucci запустила рекламу за участю популярного тіктокера Френсіса Буржуа. Блогер, справжнє ім’я якого Люк Ніколсон, минулого року почав публікувати на своєму каналі TikTok ролики про поїзди. З часом його акаунт набрав 2,1 мільйона шанувальників, а сам Френсіс звернув на себе увагу не лише людей з усього світу, а й таких зірок як співак Джо Джонас, футболіст Тьєррі Анрі та поп-зірка Ванесса Хадженс.
Радісна енергія юного тіктокера привабила й бренд Gucci, який вирішив зняти рекламний ролик з Френсісом у головній ролі.
У короткометражному фільмі глядачі бачать світ, подібний до мрії, де група молодих міських жителів відправляється в гори, вдягнувши куртки-пуфи в стилі 90-х, а Френсіс виступає в ролі кондуктора поїзда.
На початку відео показано реальні моменти, коли поспішаєш на потяг, а потім радієш від комфортної подорожі в гори.
Модний будинок Hugo Boss запускає одночасно дві глобальні кампанії за участю зірок на підтримку ребрендингу дочірніх брендів BOSS та HUGO. Ребрендинг став результатом планів компанії увійти до 100 найкращих компаній у своїй категорії до 2025 року.
Основний бренд лейбла BOSS залучив різнопланових знаменитостей, таких як Future, Хейлі Бібер та Кендал Дженнер, для візуального представлення оновлення у проморолику під назвою #BeYourOwnBOSS. У відео зірки в одязі бренду демонструють наскільки круто бути самому собі босом та самостійно керувати своєю долею.
Молодша і більш орієнтована на спорт лінія лейблу HUGO для презентації свого ребрендингу запросила репера Saint Jhn, супермодель Адут Акеч, зірку реаліті-шоу Dance Moms Медді Зіглер та сенсацію K-POP Метью Кім (також відомий як Big Matthew). Рекламна кампанія #HowDoYouHUGO Весна/Літо 2022 року присвячена танцям і музиці, які підкреслють стильність та комфорт брендовго одягу.
Читайте також –
Реклама тижня: Оld Spice, Apple, Burger King, Samsung, New Balance