Реклама тижня: Novus, Київстар, Pepsi, Gucci, Hugo Boss
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Novus
Агенція Brand Loft Agency зняла для мережі Novus нову рекламну кампанію до великого періоду знижок. У ролику показано, що період знижок в магазинах Novus – це не тільки низька ціна, але й бажання подбати, дати можливість покупцям приділити більше уваги своїй сім’ї, зробити більше смачних покупок і таким чином подарувати собі та рідним більше свята.
За допомогою гіперболізації продуктів у візуальному ряді ролику передаються позитивні емоції — гарний настрій від покупок у супермаркеті та більше свята у родинному колі.
Київстар та Sense SuperApp
Мобільний оператор Київстар та цифровий банк нового покоління Sense SuperApp представили кумендні відеоісторії в рамках нової промокампаніїї. Головним челенджем для креативників з Shots було вдало поєднати в одній рекламі естетики обох брендів. В результаті творці поєднали смішливість Sense та інтелегентність і кінематографічність роликів Київстар у новому відео, де розповідають які вигоди отримають абоненти мобільного оператора, якщо стануть клієнтами цифрового банку Sense.
Pepsi
Бренд Pepsi випустив новий рекламний ролик “The Call” до Super Bowl Halftime Show, у якому знялися такі зірки як Емінем, Снуп Дог, Доктор Дре, Кендрік Ламар та Мері Джей Бландж. За сюжетом усі реп-співаки збираються разом, щоб виступити на головній спортивній та телевізійній події США.
Реклама у форматі кліпу натхненна культовими музичними кліпами реп-виконавців та демонструє вплив, який вони здійснили на поп-культуру за останні два десятиліття. Зокрема, у ролику звучать пісні “Rap God” Емінема, “The Next Episode” Снуп Дога, “Family Affair” Мері Джей Блайдж, “Humble” Кендріка Ламара та “Still D.R.E.” Доктора Дре, а також культовий сингл Тупака Шакура “California Love”.
Режисером трейлера виступив Фелікс Гері Грей, а сценарій написав продюсер та автор пісень Адам Блекстоун.
https://www.youtube.com/watch?v=h3NhX6-5mO0&t=1s
Gucci x North Face
Gucci запустила рекламу за участю популярного тіктокера Френсіса Буржуа. Блогер, справжнє ім’я якого Люк Ніколсон, минулого року почав публікувати на своєму каналі TikTok ролики про поїзди. З часом його акаунт набрав 2,1 мільйона шанувальників, а сам Френсіс звернув на себе увагу не лише людей з усього світу, а й таких зірок як співак Джо Джонас, футболіст Тьєррі Анрі та поп-зірка Ванесса Хадженс.
Радісна енергія юного тіктокера привабила й бренд Gucci, який вирішив зняти рекламний ролик з Френсісом у головній ролі.
У короткометражному фільмі глядачі бачать світ, подібний до мрії, де група молодих міських жителів відправляється в гори, вдягнувши куртки-пуфи в стилі 90-х, а Френсіс виступає в ролі кондуктора поїзда.
На початку відео показано реальні моменти, коли поспішаєш на потяг, а потім радієш від комфортної подорожі в гори.
Hugo Boss
Модний будинок Hugo Boss запускає одночасно дві глобальні кампанії за участю зірок на підтримку ребрендингу дочірніх брендів BOSS та HUGO. Ребрендинг став результатом планів компанії увійти до 100 найкращих компаній у своїй категорії до 2025 року.
Основний бренд лейбла BOSS залучив різнопланових знаменитостей, таких як Future, Хейлі Бібер та Кендал Дженнер, для візуального представлення оновлення у проморолику під назвою #BeYourOwnBOSS. У відео зірки в одязі бренду демонструють наскільки круто бути самому собі босом та самостійно керувати своєю долею.
Молодша і більш орієнтована на спорт лінія лейблу HUGO для презентації свого ребрендингу запросила репера Saint Jhn, супермодель Адут Акеч, зірку реаліті-шоу Dance Moms Медді Зіглер та сенсацію K-POP Метью Кім (також відомий як Big Matthew). Рекламна кампанія #HowDoYouHUGO Весна/Літо 2022 року присвячена танцям і музиці, які підкреслють стильність та комфорт брендовго одягу.
Читайте також –
Реклама тижня: Оld Spice, Apple, Burger King, Samsung, New Balance