Новини fashion за березень: Jasmine на Близькому Сході, Argo в River Mall і повернення InWear
Український бренд Jasmine відкрив перший магазин в Саудівській Аравії, InWear повернувся в Україну, відкривши магазин в київському ТРЦ Gulliver, мережа Argo орендувала близько 800 кв. м в ТРЦ River Mall для шести монобрендів та інші новини fashion-рітейлу.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Argo
Торгова мережа Argo орендувала близько 800 кв. м під шість модних монобрендових магазинів – Scotch&Soda, Liu Jo, Lee Cooper, Penti, OVS Kids і Parfois – в споруджуваному в Дарницькому районі столиці торгово-розважальному центрі River Mall. Про це RAU повідомила консалтингова компанія Colliers International, яка супроводжувала угоду з оренди приміщень в ТРЦ.
За інформацією Colliers, всі магазини зазначених брендів будуть представлені в Дарницькому районі Києва вперше. Площа торговельної точки Scotch&Soda складе 180 кв. м, Liu Jo – 162 кв. м, Lee Cooper -105 кв. м, Penti – 74 кв. м, OVS Kids – 180 кв. м, Parfois – 96 кв. м. Нагадаємо, компанія Argo вивела італійський преміальний бренд Liu Jo і голландський Scotch&Soda на ринок України в 2018 році. У ТРЦ River Mall магазини даних брендів стануть вже третіми в кожній з мережі.
Jasmine
Український бренд нижньої білизни Jasmine відкрив свій перший магазин в Саудівській Аравії. Франчайзинговий торговий об’єкт площею 145 кв. м розмістився в ТЦ Al Salaam Mall Jeddah в місті Джидда. Партнером бренду виступив один з найбільших регіональних рітейл-операторів – компанія Kafak International LLC. В її планах відкриття під брендом Jasmine близько 40-ка магазинів в 12-ти країнах Близького Сходу.
Крім цього, в квітні Jasmine відкрив один з найбільших магазинів в українській мережі. Він почав роботу 9 квітня в луцькому торгово-розважальному центрі Порт-Сіті. В оновленому магазині, торговою площею 210 кв. м, представлено близько 1200 найменувань жіночої білизни українського бренду.
ТРЦ Blockbuster Mall
Компанія NAI Ukraine, що виступає брокером споруджуваного в Києві ТРЦ Blockbuster Mall, повідомила про завершення формування в торговому об’єкті зон middle-fashion і fast-fashion брендів. За інформацією компанії, серед ключових орендарів зони middle-fashion будуть Armani Exchange, Tommy Hilfiger, Napapijri, Calvin Klein, HUGO, Jack Wolfskin, Pierre Cardin, Tom Tailor, Esprit, SportAlm, Lee Cooper, Bugatti, Annete Gertz, All Stars та інші. У зоні fast-fashion брендів вже підписані магазини Mango, De Facto, New Yorker, O’Stin і LC Waikiki.
Що стосується зони fashion-брендів преміального сегменту, то її формування також знаходиться на завершальній стадії. Серед підтверджених договорів оренди в Nai Ukraine відзначають угоди з такими брендами як Furla, Trussardi, Karl Lagerfeld і Baldinini. Нагадаємо, відкриття Blockbuster Mall спочатку планувалося на грудень 2018 року, однак запуск ТРЦ в роботу постійно переноситься.
KarKat Fashion
Естонська компанія KarKat Fashion, ексклюзивний представник іспанської компанії Tendam Global Fashion Retail в Україні, має намір в 2019 році відкрити три нових магазини брендів Women’secret і Springfield, два з яких розмістяться в київському торгово-розважальному центрі River Mall. Як пише Інтерфакс-Україна з посиланням на прес-службу рітейлера, в результаті мережа магазинів групи іспанських брендів в Україні зросте до 19 торгових точок.
За інформацією агентства, для відкриття магазину Springfield в River Mall компанія орендувала приміщення площею 133 кв. м, а для бренду Women’s Secret – 93 кв. м площі. Ще один магазин Women’s Secret рітейлер планує відкрити в іншому об’єкті, що будується в Києві ТРЦ – Blockbuster Mall.
A. Tan
У Львові відкрився перший магазин дитячого одягу Аndre Tan Kids відомого українського дизайнера Андре Тана. Новий магазин розташувався на другому поверсі торгово-розважального центру Victoria Gardens. Як повідомила компанія Retail & Development Advisor, яка виступила брокером при підписанні договору оренди приміщення, торгова точка зайняла більше 60 кв. м площі.
Згідно з повідомленням, в асортименті Аndre Tan Kids широкий вибір одягу і взуття для дітей у віці від 2 до 11 років: сукні, спідниці, туніки, а також спортивні костюми, брюки, світшоти та інше.
InWear Matinique
У столичному ТРЦ Gulliver відкрився магазин InWear Matinique. Він розмістився на площі 70 кв. м і представив чоловічі та жіночі бренди одягу з Данії – InWear, Matinique, Part Two і Soaked in Luxury.
Відзначимо, що бренди InWear Matinique пішли з України в 2014 році. Однак на хвилі нової експансії міжнародних рітейлерів знову повертаються в країну. InWear представлений в 18 країнах і продається в більш ніж 1000 магазинах. Matinique представлений в 25 країнах і продається в більш ніж 600 магазинах.
Luisa Spagnoli
Продовжує розширювати асортимент світових брендів київський ЦУМ. Тenant-mix торгового об’єкта поповнився корнером італійського бренду Luisa Spagnoli. Як уточнили в прес-службі універмагу, корнер бренду зайняв площу в 36 кв. м. Він оформлений згідно з новою концепцією дизайнерських рішень бутиків Luisa Spagnoli, що дозволяє представити на невеликій площі основну частину колекції.
В асортименті торгової точки одяг і аксесуари з останньої колекції Luisa Spagnoli «весна-літо 2019», а також лімітована подіумна колекція, присвячена 90-річчю бренду. У колекції представлені ділові костюми та сукні, однотонні вбрання і речі з яскравими принтами.
Staff
У київському ТРЦ РайON розпочав роботу магазин молодіжного fashion-бренду Staff. Новий торговий об’єкт українського бренду зайняв площу в 70 кв. м, представивши покупцям чоловічий та жіночий одяг та взуття. В асортименті магазину поло, футболки, шорти, спортивні костюми, світшоти, толстовки, сорочки, а також верхній одяг і аксесуари.
З відкриттям Staff простір українських брендів ТРЦ РайON зріс до більш ніж 1700 кв. м. У пул made in Ukraine орендарів ТРЦ також входять рітейлери Goldi, OLKO, Promin, VD One, Vovk, Mida, Giulia, Urban Planet і UAmade.
Karl Lagerfeld
Бренд Karl Lagerfeld відкрив pop-up простір на першому поверсі столичного торгово-розважального центру Ocean Plaza. У торговій точці представлені жіночі аксесуари, одяг і взуття відомого німецько-французького бренду.
Нагадаємо, раніше про плани виведення в Україну бренду Karl Lagerfeld повідомляли в компанії BNS Group, що розвиває в Україні мережі Calvin Klein, Michael Kors і Topshop/Topman. Як уточнювала директор BNS Ukraine Віта Войнілович, компанія взяла на себе зобов’язання відкрити 3-4 магазини бренду Karl Lagerfeld в Україні в найближчі кілька років.
Promin
Український бренд трикотажного одягу Promin відкрив новий магазин в торгово-розважальному центрі Європарк під Києвом. Як повідомила прес-служба консалтингової компанії UTG, торговий об’єкт рітейлера розмістився на першому поверсі ТРЦ і зайняв площу в 110 кв. м.
Відзначимо, що станом на початок 2019 року мережа магазинів Promin налічувала шість торгових точок в Україні. Чотири з них працювали в Києві, ще по одній – в Борисполі та Львові.
Tardi outlet
Також в ТРЦ Європарк розпочав роботу мультибрендовий бутик одягу TARDI outlet. За інформацією UTG, площа торгової точки, розташованої на першому поверсі ТРЦ, становить 190 кв. м. В асортименті бутика представлені колекції жіночого, чоловічого та дитячого одягу, взуття та аксесуарів відомих брендів по розпродажним цінами: Zara, H&M, Adidas, Puma, Massimo Dutti, Geox, Tom Tailor, LEVIS, Lee, S’Oliver, Cos, Jack & Jones , Fresh, Selected, Only, Kookai, Naf Naf та інші.
Читайте також –
Курс на маркетплейс: MD-Fashion.com.ua змінює модель бізнесу