Новини дитячих магазинів: Babyshop, Kids Land, Hamleys та інше
Третій Babyshop в Україні, Kids Land в ТРЦ Європарк, новий власник Hamleys та інше.
Цей текст доступний також російською мовою
Третій Babyshop в Україні
Перші магазини мережі в Україні відкрилися в київському ТЦ Олімпійський і хмельницькому ТРЦ Оазис в 2018 році. Ще один торговий об’єкт почав роботу 22 лютого цього року в одеському ТРЦ City Center на просп. Небесної сотні, 2. Площа магазину – 459, 4 кв. м. Брокером в підписанні договору оренди виступила відома українська консалтингова компанія Retail & Development Advisor.
Основним брендом в магазинах Babyshop є Chicco, який представлений в Україні вже більше 20 років. Також тут представлені Molo, name it, Angel’s Face, Bogs, Magnetic me та інші.
Kids Land в ТРЦ Європарк
3 травня в ТРЦ Європарк відкрився сімейний розважальний центр Kids Land. Як повідомляє компанія UTG, новий оператор розмістився на площі 1500 кв. м. Сімейний розважальний центр поділяється на такі зони: батутний комплекс, лабіринти, скеледром, водні атракціони та інші.
Hamleys змінив власників в 4-й раз за 15 років
Британська мережа магазинів дитячих іграшок Hamleys вчетверте за останні п’ятнадцять років змінила власників. Новим власником компанії став індійський мільярдер Мукеш Амбані, стан якого оцінюється більш ніж в $44 млрд, пише портал Моли з посиланням на The Financial Times.
Сума операції з придбання Hamelys склала всього лише 68 млн фунтів стерлінгів, що еквівалентно 88 млн доларів. За даними на другий квартал 2019 року Hamleys управляє 167 магазинами з розташуванням в 18 країнах світу. Близько 20% універмагів британської мережі відкриті по франчайзингу.
RAU склала топ рітейлерів дитячих товарів України по магазинах і географічному охопленню
Асоціація рітейлерів України представила дослідження, присвячене вітчизняному ринку товарів для дітей. RAU проаналізували дев’ять найбільших мереж, які пропонують все, що потрібно підростаючому поколінню від народження до повноліття: іграшки, одяг і взуття, шкільне приладдя, книги і різні аксесуари.
Основна мета дослідження – з’ясувати, скільки торгових точок у лідерів ринку, в яких регіонах вони представлені, де воліють відкривати магазини. Всі результати можна подивитися за адресою.
Читайте також
Новини дитячих магазинів: Антошка, Будинок іграшок, MYplay, LEGO та інші