
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Третій Babyshop в Україні, Kids Land в ТРЦ Європарк, новий власник Hamleys та інше.
Цей текст доступний також російською мовою
Перші магазини мережі в Україні відкрилися в київському ТЦ Олімпійський і хмельницькому ТРЦ Оазис в 2018 році. Ще один торговий об’єкт почав роботу 22 лютого цього року в одеському ТРЦ City Center на просп. Небесної сотні, 2. Площа магазину – 459, 4 кв. м. Брокером в підписанні договору оренди виступила відома українська консалтингова компанія Retail & Development Advisor.
Основним брендом в магазинах Babyshop є Chicco, який представлений в Україні вже більше 20 років. Також тут представлені Molo, name it, Angel’s Face, Bogs, Magnetic me та інші.
3 травня в ТРЦ Європарк відкрився сімейний розважальний центр Kids Land. Як повідомляє компанія UTG, новий оператор розмістився на площі 1500 кв. м. Сімейний розважальний центр поділяється на такі зони: батутний комплекс, лабіринти, скеледром, водні атракціони та інші.
Британська мережа магазинів дитячих іграшок Hamleys вчетверте за останні п’ятнадцять років змінила власників. Новим власником компанії став індійський мільярдер Мукеш Амбані, стан якого оцінюється більш ніж в $44 млрд, пише портал Моли з посиланням на The Financial Times.
Сума операції з придбання Hamelys склала всього лише 68 млн фунтів стерлінгів, що еквівалентно 88 млн доларів. За даними на другий квартал 2019 року Hamleys управляє 167 магазинами з розташуванням в 18 країнах світу. Близько 20% універмагів британської мережі відкриті по франчайзингу.
Асоціація рітейлерів України представила дослідження, присвячене вітчизняному ринку товарів для дітей. RAU проаналізували дев’ять найбільших мереж, які пропонують все, що потрібно підростаючому поколінню від народження до повноліття: іграшки, одяг і взуття, шкільне приладдя, книги і різні аксесуари.
Основна мета дослідження – з’ясувати, скільки торгових точок у лідерів ринку, в яких регіонах вони представлені, де воліють відкривати магазини. Всі результати можна подивитися за адресою.
Читайте також
Новини дитячих магазинів: Антошка, Будинок іграшок, MYplay, LEGO та інші