Новини логістики та e-commerce: Rozetka, Lamoda, Intertop і придбання Fozzy Group

Новини логістики та e-commerce: Rozetka, Lamoda, Intertop і придбання Fozzy Group

20.07.2018 11:07
  3153
Дарья Златьева

Омніканальний Intertop зі своєю службою доставки, новий формат точок видачі Rozetka, новий онлайн-сервіс від Lamoda, точки Meest Express в Польщі, Fozzy Group купила кур’єрську службу Post.ua та інші новини сфери e-commerce і логістики.

Rozetka відкриває точки видачі в експериментальному форматі

Нові точки видачі інтернет-замовлень будуть відокремлені від торгового залу і розташовуватися на невеликій площі. Перший об’єкт компанія відкрила 9 липня в Києві в ТОЦ Шоколад, на Костянтинівській, 71. Торгова точка розташовується на 400 кв. м – 200 з них займає склад.

Як виглядає відділення дивіться в нашому фоторепортажі.

Точку видачі на Подолі, на Ярославській, яка працювала більше 10 років, закрили 28 червня. Вона займала площу 4000 кв. м на двох поверхах, але до другого поверху мало хто доходив. Всі товари з точки на Подолі були переміщені в торговий зал на Петрівці.

У компанії поки не діляться конкретними планами щодо відкриття нових об’єктів, але відзначають, що через місяць порадують новинами про відкриття наступної точки видачі. Такі магазини, як на Петрівці, будуть відкриті як в Києві, так і в регіонах. Зараз компанія активно шукає локації для них. У всіх магазинах будуть розміщуватися точки видачі інтернет-замовлень.

Lamoda запустила сервіс пошуку товару по фото

З липня 2018 року інтернет-магазин Lamoda почав використовувати технологію, яка змінює традиційні уявлення про шопінг. У мобільному додатку інтернет-магазину з’явилася нова технологія – пошук речей по фото. Тепер, якщо ви хочете повторити образ, побачений в модному журналі або на вулиці, вам буде достатньо завантажити фото вподобаного наряду з інтернету або просто сфотографувати його. Додаток Lamoda підбере схожі моделі з асортименту інтернет-магазину за кілька секунд.

Завдяки штучному інтелекту додаток визначить, які товари зображені на фото – користувачеві навіть не доведеться їх відмічати. Розумна технологія підлаштується під освітлення і положення людини на знімку, проте розробники відзначають: чим вищою буде якість фотографії, тим точнішими будуть результати пошуку.

Пошук по фото в додатку Lamoda вже доступний на iPhone, а також смартфонах і планшетах на базі Android.

Укрпошта відзвітувала про оновлення автопарку і роботу в digital

У 2017-2018 роках Укрпошта уклала контракти на придбання 547 автомобілів різної вантажопідйомності. Середній вік поштової машини при цьому скоротився з 14 до 9 років. Перш за все, оновлений парк на магістральних перевезеннях, від яких залежить надійність і швидкість поштової доставки по всій країні. Магістральний парк, в якому переважали МАЗи з терміном експлуатації 15-20 років і пробігом більше ніж 2 мільйони кілометрів, оновився сучасними 20-тонниками Iveco Stralis та автопоїздами Scania.

На регіональні маршрути в обласних центрах вийшли 10-тонники Mercedes Benz Atego 1318. Частина цих автомобілів обладнана гідробортами для того, щоб працювати з габаритним вантажем і палетами.
Для кур’єрської доставки, виконання міських маршрутів і запуску проекту «Листоноші на авто» в сільській місцевості закуплені нові Citroen Jumper, Citroen Berlingo і Renault Dokker.

«Таке кардинальне оновлення автопарку дозволило Укрпошті запустити близько 10 нових магістральних маршрутів і значно прискорити доставку. До того ж, маємо суттєвий вплив на економічну ефективність, адже вивели з експлуатації застарілі транспортні засоби з дуже високими нормами споживання і значними витратами на постійні ремонти. Завдяки осучасненню автопарка витрати в розрахунку на кілометр скорочуємо на 10-15%», – зазначає перший заступник генерального директора Укрпошти Олександр Перцовський.

Крім цього, у логістичного оператора представили основні напрацювання в напрямку digital. Подробиці в інфографіці:

Guess і Alibaba тестують смарт-дзеркало зі штучним інтелектом

Американський рітейлер Guess спільно з китайським онлайн-гігантом Alibaba розробив систему на базі штучного інтелекту (ІІ) під назвою FashionAI. Як пише портал shopolog, нова технологія буде впроваджена в дзеркало, за допомогою якого покупець зможе створити власний модний образ. Смарт-дзеркало може розпізнавати колір, стиль і головні особливості одягу, яку вибрав покупець. Пристрій також запропонує додаткові предмети одягу або аксесуарів, щоб доповнити образ людини. Таким чином, покупцеві досить вибрати тільки один елемент, наприклад, светр або штани, а дзеркало визначить інший предмет, який найкраще підійде до першого.

Крім цього, в кожен елемент одягу вбудований Bluetooth, система радіочастотної ідентифікації RFID і датчики руху для автоматичного відображення в смарт-дзеркалі. Якщо покупець захоче приміряти щось із запропонованих дзеркалом варіантів, йому треба просто натиснути на зображення цієї речі, а співробітник магазину принесе її.

Prom.ua запустив дошку оголошень для приватних осіб

З липня кожен, хто захоче продати товари або речі, які не стали в нагоді, може безкоштовно створити оголошення на найбільшому маркетплейсі України. Тепер каталог Prom.ua ділиться на товари від інтернет-магазинів і оголошення від приватних осіб. Покупці, які шукають б/в товари, зможуть порівняти різні пропозиції, а також побачити нові товари за привабливими цінами.

“За даними нашого дослідження, 65% користувачів Prom.ua купують товари “з рук”офлайн і онлайн. Потенційно ще 20% – готові це робити в майбутньому. Тому ми розширюємо можливості маркетплейса для таких користувачів”, – коментує Іван Портной, CEO Prom.ua.

Б/в товари – не нова ніша на маркетплейсі. Найпопулярніші пропозиції для продажу – авто- і мото- товари, а також техніка і електроніка. У 2017 році інтернет-магазини пропонували старі двигуни для техніки (85 тис. пропозицій), шини (18 тис.), мобільні телефони і смартфони (15 тис.), Частини корпусу ноутбука (14,8 тис.) і т.і.

“Щоб забезпечити безпеку угод між користувачами, ми передбачили відгуки і рейтинги, які допоможуть при виборі продавця або покупця. Також буде працювати перевірка користувачів за номером телефону”, – розповідає Іван Портной.

Intertop Ukraine відкриває магазини формату omnifashion

На eDeliveryDay Юрій Павленкодиректор з логістики Intertop Ukraine, розповів про результати роботи магазинів, орієнтованих на omnifashion, і подальші плани по їх відкриттю.

У 2017 році в порівнянні з 2016-м зростання продажів online-магазину Intertop склало 64%, а частка OBS (online based sales) в загальному обсязі роздрібних продажів – 8% на кінець року. Як зазначив Юрій Павленко, зараз вона досягає вже 10%, а до кінця року компанія планує вийти на 15%.

У серпні минулого року компанія відкрила перший з двох тестових магазинів, в Луцьку, а потім і в Броварах. Обидва магазини розташовані в торгових центрах: в ТЦ ПортCity і в ТЦ Термінал.

Новий формат магазину Intertop в компанії називають “омніканально орієнтованим”. Вони по площі в два рази менше стандартного магазину – займають до 150 кв. м – мають невеликий складський запас, обладнані інфокіосками. Асортимент омніканально орієнтованих магазинів схожий зі стандартними, але відрізняється обмеженою пропозицією різних розмірів. «Точно відкриємо в цьому році два таких магазини», – зазначив Павленко.

У коментарі RAU він розповів, що частка мультиканальності в магазинах нового формату більше 15%, в той час як в стандартних вона не перевищує 10%: «Виторг з квадратного метра на 15% вище, ніж в середньому по мережі Intertop. Найбільш популярним OBS сценарієм в цих магазинах є Pick up, а другим – Shop to Shop».

Одним з головних кроків рітейлера в цьому році є запуск власної служби кур’єрської доставки. Сервіс компанія реалізує спільно зі своїм логістичним партнером Denka Logistics – зараз вони доставляють Pick up зі складу. Доставка тестується на шести магазинах, куди Denka возить товари. «Поки завантаження невелике так як сервіс знаходиться на етапі тесту», – говорить генеральний директор Denka Logistics Кіра Назарькова. За її словами, в планах до кінця року – обслуговувати всі київські магазини Intertop за сценарієм Pick up – коли покупець замовив онлайн і хоче забрати офлайн. А потім так само плавно перейти до інших сценаріїв і доставки кур’єром.

Meest Express відкриє майже 10 000 пунктів прийому-видачі в Польщі

Нещодавно на українському ринку з’явилася інформація, що Meest Express буде оперувати 1400 почтоматами в відділеннях ПриватБанку по Україні, а тепер компанія оголосила про експансію в Польщі. Meest Express відкриє 9650 пунктів прийому-видачі посилок в Польщі за допомогою партнерів – торгової мережі RUCH і поштового оператора Poczta Polska, а також невеликих приватних роздрібних точок.

Пункти прийому-видачі посилок будуть обслуговувати новий портал з доставки посилок з Польщі в Україну – paczkadoukrainy.pl, який Meest запустив в травні. Відтепер українці, які перебувають в Польщі, зможуть відправити посилку в Україну, не виходячи з дому, або скориставшись пунктами прийому посилок Meest. Посилки в Україні доставляє власна служба кур’єрської доставки Meest Express.

Fozzy Group купила кур’єрську службу Post.ua

Одна з найбільших рітейл-груп Fozzy купила службу адресної доставки Post.ua, повідомляє Retailers. Оскільки рітейлер став інвестором нового поштового оператора Justin, покупка діючої компанії дозволить швидко вийти на ринок і легко масштабуватися за всіма продуктами групи.

Інформацію про угоду повідомив СЕО компанії Justin Юрій Авдиш в інтерв’ю виданню Ліга.Бізнес. “Це адресна доставка по Києву з дуже хорошим клієнтським портфелем, дуже хорошими рекомендаціями від клієнтів, з хорошими технологіями. На цьому фундаменті ми збираємося побудувати національного оператора, в синергії з основним бізнесом Justin”, – розповів Юрій Авдиш.

Компанія Post.ua була заснована в 2013 році і почала активно розвиватися з кінця 2017 року. Вона була підконтрольна підприємцю Віталію Яницькому. Він підтвердив факт угоди, але відмовився розголошувати її умови. На його думку, Fozzy придбала готовий продукт в сегменті доставки до дверей.

За словами Юрія Авдиша, в цьому році Post.ua планує масштабуватися на національному рівні. “У нас є вся інфраструктура, вся логістика, всі ресурси, для того, щоб “Post.ua” заявив про себе на національному рівні в цьому році”, – розповів Авдиш. Керує компанією Post.ua Микола Вдовиченко.

Інтернет-магазин book24.ua формує 10% обороту Форс Україна

Інтернет-магазин book24.ua два роки тому запустила компанія Форс Україна – найбільший дистриб’ютор книг в Україні з асортиментом більше 30 000 найменувань. Директор компанії Олександр Кірпічьов розповів що весь канал інтернет-магазинів займає 30-35% в загальному товарообігу компанії, але тут багато нюансів: крім спеціалізованих книжкових каналів, компанія активно розвиває продажі книг в продуктових супермаркетах, працює з продавцями по каталогам і в інших неспеціалізованих каналах. Залежно від їх активності, може коливатися частка онлайну.

В онлайн-канал входять продажі як власного інтернет-магазину, так і продажі інших онлайн-магазинів партнерів. Власний магазин забезпечує близько 10% всіх продажів компанії. В асортименті представлені більше 18 000 книг, половина з яких зберігається на складах постачальників.

Читайте також – 

Новини логістики та e-commerce за червень: Нова пошта, Укрпошта, Walmart, H&M і інші


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14