Новини логістики та e-commerce: Rozetka, Lamoda, Intertop і придбання Fozzy Group

Новини логістики та e-commerce: Rozetka, Lamoda, Intertop і придбання Fozzy Group

20.07.2018 11:20
  940
Дарья Златьева

Омніканальний Intertop зі своєю службою доставки, новий формат точок видачі Rozetka, новий онлайн-сервіс від Lamoda, точки Meest Express в Польщі, Fozzy Group купила кур’єрську службу Post.ua та інші новини сфери e-commerce і логістики.

Rozetka відкриває точки видачі в експериментальному форматі

Нові точки видачі інтернет-замовлень будуть відокремлені від торгового залу і розташовуватися на невеликій площі. Перший об’єкт компанія відкрила 9 липня в Києві в ТОЦ Шоколад, на Костянтинівській, 71. Торгова точка розташовується на 400 кв. м – 200 з них займає склад.

Як виглядає відділення дивіться в нашому фоторепортажі.

Точку видачі на Подолі, на Ярославській, яка працювала більше 10 років, закрили 28 червня. Вона займала площу 4000 кв. м на двох поверхах, але до другого поверху мало хто доходив. Всі товари з точки на Подолі були переміщені в торговий зал на Петрівці.

У компанії поки не діляться конкретними планами щодо відкриття нових об’єктів, але відзначають, що через місяць порадують новинами про відкриття наступної точки видачі. Такі магазини, як на Петрівці, будуть відкриті як в Києві, так і в регіонах. Зараз компанія активно шукає локації для них. У всіх магазинах будуть розміщуватися точки видачі інтернет-замовлень.

Lamoda запустила сервіс пошуку товару по фото

З липня 2018 року інтернет-магазин Lamoda почав використовувати технологію, яка змінює традиційні уявлення про шопінг. У мобільному додатку інтернет-магазину з’явилася нова технологія – пошук речей по фото. Тепер, якщо ви хочете повторити образ, побачений в модному журналі або на вулиці, вам буде достатньо завантажити фото вподобаного наряду з інтернету або просто сфотографувати його. Додаток Lamoda підбере схожі моделі з асортименту інтернет-магазину за кілька секунд.

Завдяки штучному інтелекту додаток визначить, які товари зображені на фото – користувачеві навіть не доведеться їх відмічати. Розумна технологія підлаштується під освітлення і положення людини на знімку, проте розробники відзначають: чим вищою буде якість фотографії, тим точнішими будуть результати пошуку.

Пошук по фото в додатку Lamoda вже доступний на iPhone, а також смартфонах і планшетах на базі Android.

Укрпошта відзвітувала про оновлення автопарку і роботу в digital

У 2017-2018 роках Укрпошта уклала контракти на придбання 547 автомобілів різної вантажопідйомності. Середній вік поштової машини при цьому скоротився з 14 до 9 років. Перш за все, оновлений парк на магістральних перевезеннях, від яких залежить надійність і швидкість поштової доставки по всій країні. Магістральний парк, в якому переважали МАЗи з терміном експлуатації 15-20 років і пробігом більше ніж 2 мільйони кілометрів, оновився сучасними 20-тонниками Iveco Stralis та автопоїздами Scania.

На регіональні маршрути в обласних центрах вийшли 10-тонники Mercedes Benz Atego 1318. Частина цих автомобілів обладнана гідробортами для того, щоб працювати з габаритним вантажем і палетами.
Для кур’єрської доставки, виконання міських маршрутів і запуску проекту «Листоноші на авто» в сільській місцевості закуплені нові Citroen Jumper, Citroen Berlingo і Renault Dokker.

«Таке кардинальне оновлення автопарку дозволило Укрпошті запустити близько 10 нових магістральних маршрутів і значно прискорити доставку. До того ж, маємо суттєвий вплив на економічну ефективність, адже вивели з експлуатації застарілі транспортні засоби з дуже високими нормами споживання і значними витратами на постійні ремонти. Завдяки осучасненню автопарка витрати в розрахунку на кілометр скорочуємо на 10-15%», – зазначає перший заступник генерального директора Укрпошти Олександр Перцовський.

Крім цього, у логістичного оператора представили основні напрацювання в напрямку digital. Подробиці в інфографіці:

Guess і Alibaba тестують смарт-дзеркало зі штучним інтелектом

Американський рітейлер Guess спільно з китайським онлайн-гігантом Alibaba розробив систему на базі штучного інтелекту (ІІ) під назвою FashionAI. Як пише портал shopolog, нова технологія буде впроваджена в дзеркало, за допомогою якого покупець зможе створити власний модний образ. Смарт-дзеркало може розпізнавати колір, стиль і головні особливості одягу, яку вибрав покупець. Пристрій також запропонує додаткові предмети одягу або аксесуарів, щоб доповнити образ людини. Таким чином, покупцеві досить вибрати тільки один елемент, наприклад, светр або штани, а дзеркало визначить інший предмет, який найкраще підійде до першого.

Крім цього, в кожен елемент одягу вбудований Bluetooth, система радіочастотної ідентифікації RFID і датчики руху для автоматичного відображення в смарт-дзеркалі. Якщо покупець захоче приміряти щось із запропонованих дзеркалом варіантів, йому треба просто натиснути на зображення цієї речі, а співробітник магазину принесе її.

Prom.ua запустив дошку оголошень для приватних осіб

З липня кожен, хто захоче продати товари або речі, які не стали в нагоді, може безкоштовно створити оголошення на найбільшому маркетплейсі України. Тепер каталог Prom.ua ділиться на товари від інтернет-магазинів і оголошення від приватних осіб. Покупці, які шукають б/в товари, зможуть порівняти різні пропозиції, а також побачити нові товари за привабливими цінами.

“За даними нашого дослідження, 65% користувачів Prom.ua купують товари “з рук”офлайн і онлайн. Потенційно ще 20% – готові це робити в майбутньому. Тому ми розширюємо можливості маркетплейса для таких користувачів”, – коментує Іван Портной, CEO Prom.ua.

Б/в товари – не нова ніша на маркетплейсі. Найпопулярніші пропозиції для продажу – авто- і мото- товари, а також техніка і електроніка. У 2017 році інтернет-магазини пропонували старі двигуни для техніки (85 тис. пропозицій), шини (18 тис.), мобільні телефони і смартфони (15 тис.), Частини корпусу ноутбука (14,8 тис.) і т.і.

“Щоб забезпечити безпеку угод між користувачами, ми передбачили відгуки і рейтинги, які допоможуть при виборі продавця або покупця. Також буде працювати перевірка користувачів за номером телефону”, – розповідає Іван Портной.

Intertop Ukraine відкриває магазини формату omnifashion

На eDeliveryDay Юрій Павленкодиректор з логістики Intertop Ukraine, розповів про результати роботи магазинів, орієнтованих на omnifashion, і подальші плани по їх відкриттю.

У 2017 році в порівнянні з 2016-м зростання продажів online-магазину Intertop склало 64%, а частка OBS (online based sales) в загальному обсязі роздрібних продажів – 8% на кінець року. Як зазначив Юрій Павленко, зараз вона досягає вже 10%, а до кінця року компанія планує вийти на 15%.

У серпні минулого року компанія відкрила перший з двох тестових магазинів, в Луцьку, а потім і в Броварах. Обидва магазини розташовані в торгових центрах: в ТЦ ПортCity і в ТЦ Термінал.

Новий формат магазину Intertop в компанії називають “омніканально орієнтованим”. Вони по площі в два рази менше стандартного магазину – займають до 150 кв. м – мають невеликий складський запас, обладнані інфокіосками. Асортимент омніканально орієнтованих магазинів схожий зі стандартними, але відрізняється обмеженою пропозицією різних розмірів. «Точно відкриємо в цьому році два таких магазини», – зазначив Павленко.

У коментарі RAU він розповів, що частка мультиканальності в магазинах нового формату більше 15%, в той час як в стандартних вона не перевищує 10%: «Виторг з квадратного метра на 15% вище, ніж в середньому по мережі Intertop. Найбільш популярним OBS сценарієм в цих магазинах є Pick up, а другим – Shop to Shop».

Одним з головних кроків рітейлера в цьому році є запуск власної служби кур’єрської доставки. Сервіс компанія реалізує спільно зі своїм логістичним партнером Denka Logistics – зараз вони доставляють Pick up зі складу. Доставка тестується на шести магазинах, куди Denka возить товари. «Поки завантаження невелике так як сервіс знаходиться на етапі тесту», – говорить генеральний директор Denka Logistics Кіра Назарькова. За її словами, в планах до кінця року – обслуговувати всі київські магазини Intertop за сценарієм Pick up – коли покупець замовив онлайн і хоче забрати офлайн. А потім так само плавно перейти до інших сценаріїв і доставки кур’єром.

Meest Express відкриє майже 10 000 пунктів прийому-видачі в Польщі

Нещодавно на українському ринку з’явилася інформація, що Meest Express буде оперувати 1400 почтоматами в відділеннях ПриватБанку по Україні, а тепер компанія оголосила про експансію в Польщі. Meest Express відкриє 9650 пунктів прийому-видачі посилок в Польщі за допомогою партнерів – торгової мережі RUCH і поштового оператора Poczta Polska, а також невеликих приватних роздрібних точок.

Пункти прийому-видачі посилок будуть обслуговувати новий портал з доставки посилок з Польщі в Україну – paczkadoukrainy.pl, який Meest запустив в травні. Відтепер українці, які перебувають в Польщі, зможуть відправити посилку в Україну, не виходячи з дому, або скориставшись пунктами прийому посилок Meest. Посилки в Україні доставляє власна служба кур’єрської доставки Meest Express.

Fozzy Group купила кур’єрську службу Post.ua

Одна з найбільших рітейл-груп Fozzy купила службу адресної доставки Post.ua, повідомляє Retailers. Оскільки рітейлер став інвестором нового поштового оператора Justin, покупка діючої компанії дозволить швидко вийти на ринок і легко масштабуватися за всіма продуктами групи.

Інформацію про угоду повідомив СЕО компанії Justin Юрій Авдиш в інтерв’ю виданню Ліга.Бізнес. “Це адресна доставка по Києву з дуже хорошим клієнтським портфелем, дуже хорошими рекомендаціями від клієнтів, з хорошими технологіями. На цьому фундаменті ми збираємося побудувати національного оператора, в синергії з основним бізнесом Justin”, – розповів Юрій Авдиш.

Компанія Post.ua була заснована в 2013 році і почала активно розвиватися з кінця 2017 року. Вона була підконтрольна підприємцю Віталію Яницькому. Він підтвердив факт угоди, але відмовився розголошувати її умови. На його думку, Fozzy придбала готовий продукт в сегменті доставки до дверей.

За словами Юрія Авдиша, в цьому році Post.ua планує масштабуватися на національному рівні. “У нас є вся інфраструктура, вся логістика, всі ресурси, для того, щоб “Post.ua” заявив про себе на національному рівні в цьому році”, – розповів Авдиш. Керує компанією Post.ua Микола Вдовиченко.

Інтернет-магазин book24.ua формує 10% обороту Форс Україна

Інтернет-магазин book24.ua два роки тому запустила компанія Форс Україна – найбільший дистриб’ютор книг в Україні з асортиментом більше 30 000 найменувань. Директор компанії Олександр Кірпічьов розповів що весь канал інтернет-магазинів займає 30-35% в загальному товарообігу компанії, але тут багато нюансів: крім спеціалізованих книжкових каналів, компанія активно розвиває продажі книг в продуктових супермаркетах, працює з продавцями по каталогам і в інших неспеціалізованих каналах. Залежно від їх активності, може коливатися частка онлайну.

В онлайн-канал входять продажі як власного інтернет-магазину, так і продажі інших онлайн-магазинів партнерів. Власний магазин забезпечує близько 10% всіх продажів компанії. В асортименті представлені більше 18 000 книг, половина з яких зберігається на складах постачальників.

Читайте також – 

Новини логістики та e-commerce за червень: Нова пошта, Укрпошта, Walmart, H&M і інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку