
Novus відкрив новий супермаркет у Києві на провулку Балтійському (+фото)


Нові відкриття в ТРЦ Оазис, Порт City Луцьк та Respublika Park, ТРЦ Forum Lviv працює над підсиленням сегменту брендів для спорту та тримає стабільне лідерство зі значним відривом у соціальних мережах за кількістю підписників, у Трускавці добудовується торговельно-готельний комплекс Парк, незабаром має відкритися новий Obriy Peretyn в передмісті Львова та інші новини ТРЦ.
Приватне підприємство ТРЦ Київ, яке обʼєднує два торгово-розважальні центри у Полтаві та в центрі міста Суми приєдналося до Асоціації ритейлерів України.
Нагадаємо, торік полтавський ТРЦ Київ ТРЦ збільшив площу з 42 500 кв. м до 63 000 кв. м та оновив tenant-mix орендарів, значно розширивши можливості вибору для відвідувачів. Наразі ТРЦ Київ – найбільший і найвідвідуваніший торгово-розважальний центр Полтави, що налічує понад 170 магазинів, від масштабних мережевих операторів до стильних монобрендових бутиків. Серед ключових орендарів — Сільпо, Jysk, Фокстрот, Comfy, Цитрус, ССС, LC Waikiki, Sinsay, Укрзолото, Stimma, Famo, Solmar, Prego, Goldi, Чудо Острів, Athletics, Акварель, Eva, Prostor, MBM, Алло, Moyo, Flagman та багато інших.
ТРЦ Київ у Сумах – це сучасний торгово-розважальний центр, розташований у самому серці міста, який пропонує повний спектр можливостей для комфортного шопінгу, гастрономічних відкриттів та сімейного відпочинку. До числа ключових орендарів входять: Сільпо, KFC, Sinsay, LC Waikiki, Brands Outlet, Чудо Острів, Akvarel, Rozetka, Comfy, Moyo, Mida, Caprise, Укрзолото, Watsons, Eva, Prostor, Scotfree, Konstanta, а також розважальні комплекси Factoria та Crazyland.
У квітні в ТРЦ Forum Lviv відкрився новий флагманський магазин Adidas, виконаний у найсучаснішій концепції дизайну Home of Sport. Простір розташований на другому поверсі торгової галереї, має загальну площу більше 350 кв. м.
У ТРЦ запрацював і магазин Nike, – перший на заході України. Простір розташувався на другому поверсі та має площу 512 кв. м.
Тож тепер торговий центр Forum Lviv пропонує потужний сегмент брендів спорту та lifestyle, що складається з провідних національних та міжнародних ритейлерів, серед яких Adidas, Under Armour, New Balance, Puma, Arena, Megasport, Skechers, The North Face, Superstep, мультибрендовий магазин Guide та ін.
RAU проаналізувала сторінки ТРЦ в соціальних мережах та визначила лідерів рейтингу.
Тож у Facebook стабільно лідерство зі значним відривом тримає львівський ТРЦ Forum Lviv, маючи 262 тисячі підписників.
Друге місце посідає ТРЦ Ocean Plaza зі 148 тисячами підписників. ТРЦ Gulliver зі 133 тисячами підписників знову посідає третю сходинку та демонструє високий рівень популярності серед користувачів Facebook.
Цього разу ТРЦ Злата Плаза збільшила кількість підписників на шість тисяч, обігнавши на одну позицію ТРЦ Victoria Gardens Lviv.
Піднявся у рейтингу й ТРК Проспект, маючи наразі 71 тисячу фанів у Facebook, який посідає зараз сьоме місце.
В Instagram Forum Lviv, ТРЦ Fabrika та ЦУМ Київ традиційно займають перші три позиції у топ-20 найпопулярніших сторінок ТРЦ в Іnstagram, маючи відповідно 102, 85,3 та 83,9 тисяч підписників.
Цього разу помінялись місцями ТРЦ Hollywood (Чернігів) та ТРЦ Gulliver (Київ). Останній обігнав свого конкурента і посів сьому місце, маючи 52,3 тисячі підписників. Тоді як ТРЦ Hollywood цього разу має 51,5 тисяч підписників.
Так само помінялись сходинками у рейтингу і Blockbuster Mall та Victoria Gardens. Перший обійшов львівський ТРЦ, збільшивши кількість підписників до 32,2 тисяч. Тоді як ТРЦ Victoria Gardens наразі має 31,9 тясяч.
Наприкінці лютого – початку березня було підписано декілька нових контрактів, які спрямовані на покращення tenant-mix в ТРЦ Оазис, що в Хмельницькому.
Розпочався 2025 рік з відкриття оновленого магазину Люксоптика.
У квітні розпочав роботу новий сучасний фітнес-клуб X-Sport площею понад 1000 кв. м. Ремонт та підготовка тривали впродовж п’яти місяців і зал практично перебудували «з нуля».
На паркінгу ТРЦ запрацювала ще одна додаткова зарядна станція для електромобілів Go To-U від компанії Ecosat. Її потужність – 60 кВт, обладнана конекторами: CCS 2 (40-160 кВт), GB/T DC (40-160 кВт) та CHAdeMO (50 кВт).
Tenant-mix ТРЦ Оазис поповнив і відділ чоловічого одягу Scandal площею 100 кв. м. Він став першим у місті Хмельницькому та 11-м у мережі. Магазини Scandal уже працюють у містах Рівне, Луцьк, Житомир та Вінниця.
Брендовий магазин Bosch/Siemens площею 118 кв. м доповнить своєрідний хаб цифрової техніки, що діє на цокольному поверсі ТРЦ і не має аналогів у місті (відкриття заплановано на 7 травня).
У травні також відбудеться відкриття магазину взуття Sezon площею 85 кв. м у новому форматі. Відділ знаходитиметься на другому поверсі та якісно розширить відповідний асортимент ТРЦ у своїй ціновій ніші.
У літні місяці Оазис також порадує відвідувачів новим відкриттям: очікуйте появу MBM my home. Дотепер даний сегмент товарів у ТРЦ не був представлений взагалі.
Незабаром діючий в ТРЦ магазин Столична ювелірна фабрика планує здійснити повний ребрендинг.
І найголовніше, що підготували: усі очікують на оновлення супермаркету Сільпо, який вже понад 15 років є незмінним якірним орендарем ТРЦ.
Respublika Park продовжує активний розвиток, поєднуючи розширення комерційних можливостей із соціальними ініціативами. Наразі торговий центр демонструє високу заповнюваність – вакантність становить лише 14%, переважно в зоні стріт-ритейлу. Особливо динамічно розвивається категорія «послуги», зокрема, документ-сервіси, барбершопи, салони краси, принт-сервіси та автосервіси.
Окремий напрямок розвитку ТРЦ – підтримка українського бізнесу. Майже рік тому в Respublika Park відкрили спеціальний простір українських брендів, якірним оператором якого став магазин Всі. Свої площею майже 1000 кв. м. Серед представлених вітчизняних виробників — Marsego, Cher’17, One by one, Gepur, Must Have, W8Less та інші. Розвиваючи цю концепцію, торговельний центр створив власний бренд Respublika Fest, який щоквартально проводить фестивалі на підтримку крафтових виробників.
В умовах війни Respublika Park забезпечив стабільність роботи, перейшовши на імпортну електроенергію та обладнавши центр генераторами ще до початку зими. Для зручності відвідувачів впроваджено сучасні технологічні рішення: спеціальним мобільним додатком, через який можна оплачувати паркування, заряджання електрокарів, купувати квитки, шукати магазини та отримувати новини про події в ТРЦ, вже користуються понад 65 000 людей.
Паралельно з комерційним розвитком, Respublika Park приділяє значну увагу соціальним ініціативам. У травні 2025 року в ТРЦ відкриється культурно-мистецький центр Tytanovi – спеціалізований простір для реабілітації ветеранів зі складними ампутаціями. Це продовження довгострокової стратегії підтримки захисників України.
17 квітня регіональному рівненському ТРЦ Злата Плаза виповнилося 15 років.
Серед партнерів, які працюють тут з моменту відкриття, можна відзначити компанії Золотий Вік, Віват, канцелярія!, brabrabra. Згодом до них приєднались великі міжнародні та національні оператори: McDonald’s, LC Waikiki, CCC, Sinsay, Сільпо, Megasport, Prostor та інші. Проте варто зазначити, що tenant mix зазнав змін на 95% відповідно вподобань гостей та актуальних трендів.
2019 рік став піковим за показниками відвідуваності – майже 6,5 мільйонів гостей. У 2023 році ТРЦ відвідали понад 6,45 млн осіб, а в 2024 рекордне значення – 6,69 млн гостей, що є свідченням здатності утримувати інтерес аудиторії та адаптуватися до змін навіть в умовах конкуренції, змін у споживчій поведінці та військових обставин. Загалом за 15 років роботи ТРЦ відвідало 70 млн гостей.
Найвищий показник товарообігів було зафіксовано у 2024 році, що є важливим фактором кореляції зростання відповідно до рекордної відвідуваності.
Ще у 2019 році команда ТРЦ визначила корпоративну соціальну відповідальність як ключовий напрям розвитку компанії, а інклюзивність і доступність – пріоритетним напрямком роботи.
У 2024 році ТРЦ Злата Плаза перерахував до державного та місцевих бюджетів понад 17 млн грн податків і зборів та був включений до «Клубу білого бізнесу» – переліку платників податків з високим рівнем дотримання податкового законодавства.
Від початку повномасштабної війни ТРЦ постійно підтримуємо ЗСУ через проведення благодійних ярмарків, зборів коштів та партнерств із волонтерськими фондами. Компанія системно забезпечує всім необхідним Сили оборони згідно запитів. А загальна сума підтримки становить понад 7 млн грн.
Ритейл-парк Obriy Peretyn – проєкт Alterra Group, а Building Development розробляє концепцію та ексклюзивно підбирає орендарів. ТЦ розташовується неподалік Львова, на виїзді з міста в сторону Києва, по трасі Львів-Київ. Поруч розташоване знамените Галицьке перехрестя, що також сприятиме залученню додаткових відвідувачів.
За планом передбачено 7000 кв. м. комерційних площ. Це буде в одноповерхова будівля, але з частковою надбудовою другого поверху. Планується розважальна зона для дітей: з ігровими кімнатами, власною кухнею, можливістю провести час разом всією родиною. Також будується укриття площею понад 400 кв. м.
Вже підписали контракт з продуктовим якорем – супермаркетом Torba. Буде працювати fashion-оператор Sinsay, Jysk, одяг Анді, drogerie, квіти Троянда, зоомагазин БелліZoo, Нова пошта, аптека Подорожник, господарчі товари, аксесуари, кав’ярня-пекарня Pekari bakery, кафе-ресторан Nectarine тощо.
Новий ТЦ Парк – проєкт, який поєднує апартаменти, торгівельні площі та ресторанний простір. Його будують в самому центрі Трускавця за адресою бульвар Торосевича, 8. Загальна площа об’єкта 4900 кв. м та 5 поверхів, про це йдеться на сторінці Facebook. Відомо, що роботи з будівництва вже завершуються і термін його здачі – кінець 2025 року.
Інвестиційний фонд українського походження Focus Estate Fund, що базується у Люксембурзі, придбав три торговельні центри поблизу Катовіце у Польщі. Це ТРЦ Sosnowiec Plaza, Ruda Śląska Plaza та Rybnik Plaza, загальна площа яких сягає близько 46 тис. кв. м, про це пише УРТЦ. Крім цього фонд вже управляє у ТРЦ в Плоцьку, Новому Сончі, Легниці, Сандомирі та Бартошицях.