Зворотний звʼязок важливий: у мобільному застосунку Varus зʼявилась можливість залишити відгук

Зворотний звʼязок важливий: у мобільному застосунку Varus зʼявилась можливість залишити відгук

30.08.2024 11:02
  1132
rau

Мережа Varus регулярно аналізує та вивчає вподобання своїх клієнтів, завдяки чому підхід до комунікацій стає більш персоналізованим. 

Для кращого розуміння, що саме потрібно клієнтам, важливо регулярно підтримувати з ними зв’язок. Тож відтепер користувачі мобільного застосунку Varus можуть оцінити сервіс чи залишити більш розширений відгук про покупку прямо в застосунку.

Нова функція дозволяє клієнту подякувати за сервіс або залишити розгорнутий відгук після покупки. У полі відгуку можна детально розписати свої вподобання, побажання чи пропозиції. З кожним відгуком працює спеціаліст контакт-центру та передає інформацію відповідальній команді за ті чи інші напрямки, або за потреби телефонує клієнту і надає консультацію.

«Ми цінуємо та враховуємо думку кожного клієнта, давно і послідовно впроваджуємо персоналізовані підходи. Для цього вивчаємо запити клієнтів, аналізуємо вподобання, підбираємо спеціальні пропозиції та реагуємо на запити. Це дозволяє покращувати клієнтський досвід та постійно вдосконалюватись. А ще надихає, адже клієнтська подяка — для нас найкраща відзнака», — коментує директорка з маркетингу Varus Анна Луганська.

Таким чином, мережа не тільки має можливість покращувати сервіс та надавати користувачам найкращі пропозиції, але й розвиває культуру комунікації між бізнесом та клієнтом. До речі, залишати відгук набагато приємніше, коли мережа дякує вам за зворотний звʼязок, наприклад, ось такими грайливими фразами: “За всю роботу і старання, пошліть команді Varus теплі привітання” чи “Ваша щира подяка — найкраща відзнака” та іншими.

Нагадаємо, що в мобільному застосунку Varus можна знайти статистику покупок та детальну аналітику витрат за категоріями. Там ви можете дізнатись, скільки грошей витратили минулого місяця на ті чи інші товари. Крім того, усі користувачі в свій день народження отримують подвійний кешбек на всі продукти. А ще віртуальною карткою лояльності Varus Perfect можна користуватись прямо в телефоні. Тож забудьте про пластикові картки, адже все тепер є в мобільному застосунку.

Мобільний застосунок Varus — це один з основних каналів комунікації з клієнтами. Щомісяця застосунок охоплює понад 230 000 унікальних користувачів, щодня ним користуються понад 42 000 клієнтів.

Користувачі застосунку — це переважно клієнти, які здійснюють покупки у мережі не один раз. Близько 35% клієнтів здійснюють від 11 до 50 покупок у мережі на рік. А користувачів мобільного застосунку, які роблять покупки щомісячно з віртуальною картою, вже понад 170 000.

Зростає не тільки кількість, але й лояльність клієнтів, адже за останні два роки рейтинг мобільного застосунку Varus виріс з 3.7 до 4.7 на App Store, та до 4.8 в середньому на Google Play.

Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 108 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок varus.ua.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку