Чотири роки поруч: мережа магазинів біля дому КОЛО святкує свій День народження

Чотири роки поруч: мережа магазинів біля дому КОЛО святкує свій День народження

01.02.2021 07:45
  913
Дарія Осіїк

7 лютого мережа продуктових магазинів КОЛО святкує чотири роки від заснування. Спеціально до свого Дня народження рітейлер порадує своїх покупців знижками на всі товари асортименту, а також проведе розіграш цінних призів.

Читати російською

З 5 по 7 лютого клієнти можуть завітати до будь-якого магазину КОЛО та купити улюблені товари за дуже приємними цінами. Також кожен покупець може стати учасником розіграшу цінних подарунків від мережі КОЛО. Для цього в період з 5 по 7 лютого необхідно зробити покупку від 100 грн одним чеком, сфотографувати чек та відправити його зі своїми контактними даними (ім’я, прізвище, телефон) у повідомлення на сторінку мережі КОЛО у Фейсбук (https://www.facebook.com/marketkolo). Переможці будуть обиратися рандомно. Серед призів: електрочайники, телевізори та кухонний комбайн.

Нагадаємо, що мережа КОЛО працює у форматі невеликих магазинів біля дому з торговельною площею від 40 до 100 кв. м та асортиментом до 2000 SKU. Компанія ТОВ «АРІТЕЙЛ», яка здійснює розвиток роздрібного бізнесу під брендом КОЛО, була заснована 7 лютого 2017 року. Перший магазин КОЛО з’явився вже у травні того ж року в Києві за адресою вул. Саксаганського, 147/5 А.

Станом на січень 2021 року мережа налічує вже 234 магазини в Києві, Київській області та Одесі. Але це ще не всі досягнення мережі продуктових магазинів КОЛО за чотири роки існування на ринку українського рітейлу.

Декілька магазинів працюють у форматі КОЛО-кафе, де окрім звичного асортименту продуктів можна також придбати готові страви (салати, гарніри, м’ясні страви), а також замовити фірмову піцу to go. Крім того, однією з основних переваг магазинів КОЛО залишається натуральна кава. В кожному магазині встановлені острівки кави з професійними кавовими автоматами фірми WMF.

За чотири роки свого існування мережа КОЛО увійшла в топ-10 продуктових рітейлерів України за кількістю відкритих торгових точок і в топ-5 найбільших мереж магазинів біля дому України.

Навіть не зважаючи на епідемію Сovid-19 та карантинні обмеження, 2020 рік став досить плідним для КОЛО. За рік мережа поповнилась 117 новими магазинами. Також рітейлер розширив свою географію та відкрив кілька магазинів в Одесі. Розташування магазинів та найближчі заплановані відкриття можна подивитись на офіційному сайті мережі КОЛО https://kolomarket.com.ua/. Також тут є інформація про всі діючі акції.

У вересні 2020 року бренд КОЛО отримав відзнаку RAU Awards і став переможцем у номінації «Магазин біля дому/міні-маркет року в FMCG».

На 2021 рік у мережі КОЛО не менш амбіційні цілі. Перш за все, рітейлер продовжує відкривати магазини в Києві, Київській області та Одесі й охоче розглядає пропозиції щодо покупки чи оренди комерційної нерухомості. Залишити заявку можна на сайті мережі КОЛО за посиланням https://kolomarket.com.ua/partneram/orendodavcjam/. Також рітейлер планує вихід на інші регіони, оновлення своїх магазинів та розробку власної франшизи.

Читайте також – 

Сергій Войцеховський, КОЛО: Готуємо ще більш інтенсивну експансію і запуск нового формату КОЛО 2.0


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку