Забрати за 60 секунд: як розвивається поштова колаборація Meest і торгівельних мереж
У рамках інтеграції поштово-логістичних послуг Meest в ОККО, відправлення можна отримати безпосередньо на АЗК – в 350 автозаправних комплексах по всій Україні. Проект партнерських міні-відділень Meest також уже реалізований в мережах супермаркетів, наприклад, Сім23 та Наш Край, в мережі магазинів техніки ЖЖУК, в деяких аптеках та інших торгівельних мережах.
Як повідомили RAU в прес-службі Meest, проект інтегрованих міні-відділень дозволяє забрати поштове відправлення безпосередньо в торговій точці з рук в руки за 60 секунд: достатньо показати касиру штрих-код і той видає посилку.
«З моменту запуску проекту, на АЗК ОККО по всій Україні вже відкрито 350 поштових міні-відділень та встановлено 22 поштомати. Ми фіксуємо як зростання кількості клієнтів, що користуються послугами поштових пунктів в торгових точках мереж, так і зростання попиту на послугу. Для нас це можливість розвивати зручний та інноваційний сервіс для наших клієнтів та клієнтів наших партнерів», – зазначають в Meest.
У компанії уточнили, що проект дозволяє обслуговувати відправлення до 10 кг вартістю до 35 грн.
Ексклюзивним агентом Meest з впровадження поштово-логістичного проекту виступає консалтингова компанія Retail & Development Advisor (RDA).
«Ментальність, звички та потреби споживачів стрімко змінюються. Зараз 50% покупців ідентифікують себе такими, що «планують свої поїздки і покупки» в порівнянні з менш, ніж 25% до початку пандемії. У зв’язку з цим світові рітейлери змінюються, пропонуючи продукти, сервіси та послуги, щоб максимально закрити потреби своїх покупців – one-stop-shop», – говорить Наталія Колодій, керівник з інтеграції проекту у торговельні мережі в RDA.
За її словами, проект планують розвивати в мережах роздрібних магазинів. «Це ніби посилка потрапляє на полицю супермаркету, – пояснює вона. – Таким чином, для торгівельної мережі це можливість надати своїм покупцям додаткову якісну послугу та, головне, залучити нових клієнтів без додаткових капіталовкладень. Залучення нових покупців в 5-6 разів дорожче, ніж утримання існуючих, крім того, впровадження подібних поштово-логістичних проектів забезпечує збільшення товарообороту щонайменше на 5% та дозволяє перенаправити потоки покупців в свої магазини. До того ж, послуга забезпечує додатковий дохід – в середньому 6 грн за кожну посилку – та збільшення трафіку в торгову точку. Це особливо доцільно для магазинів, які потрібно «розкрутити» – тих, що щойно відкрилися або «відстаючих» від плану».
Всього в Україні вже працюють понад 2500 поштових міні-відділень Meest. Впровадженню колаборацій сприяють готові відпрацьовані бізнес-процеси, які швидко втілюються, навчання та підтримка персоналу, чіткий графік поставок та забору посилок та надійний партнер RDA.
Щоб переконатися у дієвості, протестуйте поштові пункти в кількох своїх торгових точках та ваші клієнти будуть вам вдячні!
Звертайтеся до Всеволода Майорова: v.mayberov@rda.ua, 099 900 59 72
Читайте також –