Підсумки workshop «RAU Logistic Day»
Асоціація рітейлерів України та міжнародна логістична компанія K.Hartwall провели спільний workshop, присвячений темі збільшення ефективності ланцюга поставок і економії коштів на логістиці.
Read in English
Цей матеріал також доступний російською мовою
Захід пройшов 16 жовтня в Ramada Encore Kyiv (Столичне шосе, 103). Після workshop був організований тур на пивоварню Carlsberg для обміну досвідом та дегустації. Учасниками стали представники таких компаній як АТБ, Агромат, НВК, Fozzy Group, Фуршет, Ашан, WineTime, Епіцентр К, Retail Group, Metro Cash & Carry Ukraine, Фокстрот, Таврия В, Велика Кишеня, Велмарт, Класс, UBC Group, Varus, Фора тощо.
У першому блоці ділової програми workshop виступив Stefan Lindh, глава відділу комерції K.Hartwall. Він презентував інноваційні продукти та розробки компанії, розповів про останні тенденції в світі логістики й вантажоперевезень, деталізував можливі напрямки партнерства K.Hartwall і рітейлерів, а також відповів на запитання присутніх.
Програму заходу продовжив Oleg Drin, представник в Україні K.Hartwall Invest. У своєму виступі він зосередився на вже реалізованих компанією проектах в Україні, оцінці міжнародним оператором українського логістичного ринку, потенційним можливостям співробітництва, різних напрямках кооперації та розвитку бізнесу K.Hartwall в Україні.
Igor Ciric, регіональний менеджер K.Hartwall, відкрив третій блок workshop. Він також багато уваги приділив презентації різних продуктів бренду, а також поділився власним досвідом: як за допомогою продуктів K.Hartwall можна підвищити ефективність роботи логістичних підрозділів компаній сфер виробництва та роздрібної торгівлі.
Після невеликої перерви, протягом якої гості могли ближче познайомитися з продукцією фінського бренду, слово взяв директор з логістики Varus Юрій Поєнко. Він розповів слухачам, чому одна з провідних українських мереж продуктових супермаркетів вибрала партнерство з K.Hartwall, які рішення вони обрали, як їх використовують і яких результатів вдалося домогтися.
Цю ж тему в своєму виступі продовжив директор з логістики Fozzy Group Тимофій Кравченко. Друга за кількістю магазинів та сумарному доходу рітейл–група України також співпрацює з K.Hartwall, застосовуючи у своїй роботі ряд рішень, запропонованих міжнародної логістичної компанією. Чому вибір припав саме на холдинг з штаб–квартирою у Фінляндії, і як Fozzy оцінює результати співпраці.
Офіційна частина заходу завершилася ще однієї невеликої презентацією продуктів і рішень K.Hartwall, яку провів Ігор Чирич.
По завершенню виступів присутні могли поспілкуватися в неформальній обстановці, обговорити почуте, обмінятися думками й обговорити перспективи співпраці, знайти нових партнерів або відновити старі бізнес–зв’язки.
Після обіду спікери та гості workshop вирушили в тур на київську пивоварню Carlsberg, де змогли продегустувати різні сорти пива місцевого виробництва.
Асоціація рітейлерів України дякує партнерам, учасникам та гостям заходу, і запрошує на VII щорічний Retail & Development Business Summit – підсумкову подію року в сферах рітейла і торгової нерухомості. Подробиці – за посиланням.
Читайте також –
З країни тисячі озер: як фінські інновації скорочують логістичні витрати українських рітейлерів