Workshop: «Інноваційні інструменти в менеджменті: що робити сьогодні, щоб успішно конкурувати завтра?»

Workshop: «Інноваційні інструменти в менеджменті: що робити сьогодні, щоб успішно конкурувати завтра?»

26.09.2018 11:31
  1377
rau

12 жовтня, Київ, UBI Conference Hall, вул. Дорогожицька, 8 – Асоціація рітейлерів України і MIRA-top recruiting проводять спільний workshop, присвячений новим інструментам менеджменту.

Запрошуємо відвідати спільний workshop Асоціації рітейлерів України і MIRA-top recruiting «Що робити сьогодні, щоб успішно конкурувати завтра? Інноваційні інструменти в менеджменті». Попередня реєстрація обов’язкова.

Зарееєструватися на workshop

Програма заходу

9:30 – 10:00. РЕЄСТРАЦІЯ. Ранкова кава

10:00 – 12:00. БЛОК №1

10:00 – 11:00 – МХП СТАРТ. Як влаштувати революцію в бренді роботодавця.

Спікери:

Катерина Корченко, директор із зовнішніх та внутрішніх комунікацій, Миронівський Хлібопродукт.

З 2008 обіймала посади PR-менеджера і прес-секретаря в різних комерційних і некомерційних організаціях. У вересні 2017 року стала керівником напряму HR-бренд і менеджером з комунікацій агроіндустріального холдингу МХП. Експерт у сфері підготовки та реалізації стратегій і проектів в сфері зв’язків з громадськістю, має експертизу в області HR, внутрішніх комунікацій. В даний час очолює відділ внутрішніх і зовнішніх комунікацій агрохолдингу МХП.

Олена Салівон, операційний директор, Grape.

Більше 10 років на рекламному ринку управляє проектами різної складності: від запуску промо-проектів до розробки річних стратегій. Встигла попрацювати з такими клієнтами, як МХП, Intel, Київстар, Carlsberg, Prom, Ferrero, L’Oreal, Unilever, Фокстрот та багато інших.

Команда Grape – п’ятдесят фахівців, сотні реалізованих проектів, з досягнень – статус самого креативного digital-агентства в Україні, міжнародні нагороди FWA, Effie, Awwwards і ін.

Тези виступу:

Сьогодні компанії воюють одна з одною вже не стільки за частки ринків, скільки за талановиті кадри. Люди – найцінніший актив бізнесу будь-яких розмірів. Саме тому недостатньо та малоефективно мати тільки HR-відділ в своїй структурі. Майбутнє за брендингом роботодавця. Фактично, воно вже настало. Творці та керівники програми кар’єрного розвитку «МХП СТАРТ» розкажуть історію розробки програми, про стратегічний підхід до HR-брендингу, про роботу з молодими фахівцями і як використовувати цей підхід в якості ефективного інструменту, а не просто слідувати світовому тренду. Детально розберуть весь процес і його перші результати – від досліджень в компанії, інтерв’ю учасників, до стратегії комунікацій бренду роботодавця, рекламної кампанії і digital-екосистеми по роботі з молодими фахівцями.

11:00 – 11:40 – Грати, щоб виграти або грати, щоб не програти? Чому вищий менеджмент задовольняється посередніми результатами.

Спікер:

Сергій Цибульський, керуючий партнер Kaizen Partners, ex-CEO Eldorado.

15 років на executive ролях, включаючи комерційного директора/директора зі стратегічного розвитку Comfy (2008-12) і СЕО Ельдорадо Україна (2013-16). Основні компетенції: стратегічне планування, організаційний дизайн, кайдзен/лін і операційне досконалення, управління трансформацією, лідерство проривних команд. Освіта: The Chartered Institute of Marketing (стратегічний маркетинг), Erickson International (коучинг), Kaizen Institute (кайдзен/лін), Ukrainian Corporate Governance Academy (управління на рівні ради директорів), Harvard Business School (AMP192).

Тези виступу:

  • Лідерство на основі співпраці
  • Причини посереднього мислення
  • Характеристики «гри на перемогу» і розвиток «переможного мислення»
  • Проривне мислення: вихід за рамки
  • Проривні мети і поточні бізнес-цілі: логіка і взаємозв’язок
  • Характеристики та джерела проривних результатів
  • Ролі та відповідальність лідерської команди

11.40 – 12.00 Питання – відповіді і індивідуальне спілкування зі спікерами

12:00 – 12:20 КАВА-БРЕЙК

Зареєструватися на workshop

12:20 — 14:00 БЛОК №2

12:20 — 12:40 — Бачити більше. Або підготовка до розвитку оптичного ринку з професією “Оптометрист” на рівні країни.

Спікер:

Мирослава Дмитрієва, HR-директор Люксоптика.

Більше 12 років досвіду в HR сфері роздрібної торгівлі. З яких 6 – на посаді HR-директора одного з бізнесів Fozzy Group – мережі магазинів Ringoo і операторів зв’язку, участь в створенні логістичного оператора Justin, з лютого 2018 по даний час – директор по персоналу холдингу «Оптичний Дім», торгова мережа Люксоптика. Увійшла в Топ-10 рейтингу порталу delo.ua «Топ 35 до 35-ти» серед HR-директорів України у 2017 році і в Топ-20 у 2018 році. Регулярний учасник HR-конференцій в якості спікера, автор публікацій в спеціалізованих ЗМІ. Вища освіта в сфері практичної психології, закінчила Південноукраїнський державний педагогічний ім. К.Д. Ушинського. Професійна сертифікація HR по системі PPA-Thomas.

Тези виступу:

Розробка міжгалузевого проекту «Медична спеціалізація – Оптометрія». Просування професії «Оптометрист», отримання можливості отримувати таку профільну спеціальність на базі медсестринства, організація методичних і навчальних кабінетів в медичних коледжах, які забезпечить системний підхід для покриття потреб ринку праці серед таких фахівців.

12.40 – 13.30 – Рекрутинг помер. Хай живе девелопмент!

Спікери:

Дмитро Онащенко, партнер MIRA-top recruiting

МВА. Експерт у формуванні стратегічної та організаційної архітектури. Професійний бізнес коуч і фасілітатор. Ментор. Основні сфери експертизи:

  • формування та впровадження цілісного контексту управління бізнесом (візії, цінностей і місії компанії);
  • побудова системи Lean, через перехід компаній в логіку процесного управління;
  • управління змінами та трансформаціями бізнесу.

Альона Чернишова, IT Business Development Partner MIRA-top recruiting

Експерт в області HR.

Більше 17 років у сфері HR, з них на керівних позиціях – більше десяти в таких компаніях як «Платинум Банк», «Фокстрот-техніка для дому», мережа ресторанів японської кухні Сушия.

Магістр програми Human Resources and Organization Development LvBS.

Тези виступу:

  • Майбутнє Executive search
  • Рекрутер-девелопер – нова потреба ринку
  • Вирішуємо бізнес-проблему клієнта або закриваємо вакансію згідно профілю
  • Компетенції, якими повинен володіти рекрутер-девелопер
  • Рекрутер – професія на стику консалтингу, рекрутингу, психології, коучингу, тренерства, що ще?

13:30 – 14:00 – Питання – відповіді і індивідуальне спілкування зі спікерами. Зворотній зв’язок.

Зареєструватисяся на workshop


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку