Мережа WOG відновила роботу АЗК у Бучі

Мережа WOG відновила роботу АЗК у Бучі

20.04.2022 01:30
  1162
Дарія Осіїк

У Бучі запрацював автозаправний комплекс WOG, який зазнав пошкоджень внаслідок бойових дій на Київщині.

Швидкому відновленню автозаправного комплексу сприяла підтримка місцевої громади. На АЗК можна не лише заправити авто, але й скуштувати традиційні для мережі WOG смаколики, випити горнятко найкавовішої кави.

Під час воєнних дій у Бучі АЗК WOG був обстріляний та повністю розграбований загарбниками. Після звільнення міста компанія почала активно працювати над його відновленням. Сьогодні автозаправний комплекс знову обслуговує клієнтів.

Наразі доступні до продажу брендове дизельне пальне та бензин марок ДП Мустанг та А95 Мустанг, які можна придбати за готівку, на гаманець PRIDE чи розрахуватися за покупку банківською карткою.

«Після звільнення Бучі ми одразу ж почали роботи над відновленням нашого АЗК, щоб якомога швидше відкрити його для клієнтів. Оскільки розуміли, що функціонування інфраструктурних об’єктів – це важливий крок, який прискорить відновлення міста та допоможе містянам і підприємцям у відновленні помешкань і власних бізнесів.

Тепер клієнти знову можуть заправляти свої авто, а також за старою доброю звичкою поласувати хот-догом із запашною кавою, придбати супутні товари у WOG MARKET. Все це – перші кроки на шляху до поступового повернення людей до нормальної реальності. Ми ж у компанії WOG раді, що можемо допомогти їм у цьому», – підкреслив директор з маркетингу мережі АЗК WOG Геннадій Карлінський.

Поступово мережа АЗК WOG відновлюватиме роботу й інших своїх автозаправних комплексів, що постраждали внаслідок бойових дій у Київській та Чернігівській областях, а згодом і в інших регіонах.

Читайте також – 

Воєнні хроніки Comfy: які зміни в роботі мережі відбулися минулого тижня


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Яр Бірзул, CEO Checkbox: в липні 2025 року лише 27,8% кас обслуговували «залізні» касові апарати, хоча рік тому таких було 34,4%

Яр Бірзул, CEO Checkbox: в липні 2025 року лише 27,8% кас обслуговували «залізні» касові апарати, хоча рік тому таких було 34,4%

Директор компанії Checkbox про переваги сучасних рішень програмних РРО, особливості переходу та можливості системи.
time icon  
  213
Подвоєння можливостей: що чекає орендарів та відвідувачів після запуску другої черги ТРЦ Подоляни (+презентація)

Подвоєння можливостей: що чекає орендарів та відвідувачів після запуску другої черги ТРЦ Подоляни (+презентація)

Директор з розвитку тернопільського ТРЦ Подоляни Тетяна Чубак розповіла про розвиток, переформатування й оновлення...
time icon  
  305
Усі новини ринку