
Торгова марка «Кулиничі»: 180 SKU – 180 точок за лічені кліки у застосунку EDIN Market


Напередодні Дня захисту дітей мережа Антошка розпочала благодійний проект для підтримки дітей, які втратили батьків під час війни.
“Вухастик” долучився до благодійної ініціативи «Щасливити дитинство», мета якої — зібрати кошти на організацію літнього відпочинку та психологічної реабілітації для дітей, що втратили одного чи обох батьків унаслідок російського вторгнення. Протягом місяця відсоток від продажу продукції ТМ “Вухастик” буде переданий благодійному фонду “Діти Героїв”, який на постійній основі опікується дітьми, постраждалими від війни.
Ініціатором проєкту виступила мережа Антошка, для якої турбота про дитинство є незмінною місією протягом багатьох років. Проте, як підкреслюють організатори, сьогодні для багатьох українських родин, що втратили найрідніших, «щасливити дитинство» — це виклик, який потребує нашої об’єднаної підтримки.
У період із 20 травня по 24 червня 2025 року 15% від продажу акційних товарів ТМ «Вухастик» у дитячих магазинах Антошка буде перераховано на користь благодійного фонду «Діти Героїв». Ці товари спеціально промарковано — у торгових залах наявні тематичні цінники, воблери й постери, що інформують покупців про благодійний характер акції.
«“Вухастик” — це бренд, що з перших днів турбується про добробут малюків. Ми створюємо продукти, які щодня допомагають родинам підтримувати чистоту й затишок у своїх домівках. Але сьогодні ми хочемо подбати ще про щось важливіше — про дитинство, яке заслуговує бути щасливим попри всі обставини. Ми вдячні Антошка та фонду “Діти Героїв” за можливість долучитися до цієї ініціативи. Упевнені, що разом ми зможемо подарувати дітям хоча б частинку тепла, радості та віри у завтрашній день», — зазначають у команді «Вухастик».
Амбасадоркою проєкту стала українська співачка, продюсерка та багатодітна мама Світлана Тарабарова, яка неодноразово підтримувала ініціативи, спрямовані на допомогу дітям. Вона долучилася до інформаційного супроводу кампанії та стала голосом підтримки для сімей, які пережили втрату.
У рамках ініціативи також заплановано низку спеціальних подій у магазинах Антошка, присвячених дітям і родинному дозвіллю.
Довідка. Антошка — роздрібний напрямок бізнесу сімейної компанії RedHead Family Corporation. Національна мережа дитячих магазинів Антошка була заснована у 1997 році. Наразі включає 40 магазинів в 17 містах України та інтернет-магазин antoshka.ua. Антошка – це унікальний формат, де під одним дахом зосереджені всі “дитячі категорії” товарів: іграшки, одяг та взуття, гігієна та харчування, меблі, товари для прогулянок та подорожей та супутні аксесуари. Також Антошка розвиває найбільшу мережу дитячих перукарень.
ТМ “Вухастик” – українська серія засобів для догляду та прання, спеціально розроблена для догляду за малюками з перших днів життя, яка поєднує ефективність, безпечність і турботу про близьких.
Afina Group – провідний оператор ринку України у напрямках дистрибуції, логістики та створенні власних брендів в категоріях товарів побутової хімії, гігієни та догляду. Найвідоміші бренди Afina Group: ТМ “Вухастик”, ТМ “iFresh”, ТМ “Sarmix”, TM “Family Home”. Компанія обслуговує ключові національні та локальні торговельні мережі завдяки власній розгалуженій мережі філій та розподільчих логістичних центрів. Територія покриття – вся Україна.