Дизайн пакування ВТМ від EVA відзначено найвищими нагородами міжнародного конкурсу Vertex Award
ТМ LuckyPin і ТМ Rambootan лінії магазинів EVA отримали золоті нагороди, обійшовши 600 проектів з 41 країни світу
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомили RAU в компанії, ВТМ найбільшого українського рітейлера в сегменті drogerie перемогли на міжнародному конкурсі дизайну упаковки власних торгових марок Vertex Award 2021.
Так в категорії Baby («Малюк») найвищу нагороду отримало пакування бренду LuckyPin. Під цією торговою маркою з осені 2019 року випускаються підгузки для малюків з інноваційного супертонкого матеріалу, який не збивається між ніжок, дозволяє дихати шкірі і надійно захищає від протікання протягом тривалого часу. Зворотний бік пакування містить яскраві ілюстрації в стилі віммельбух (розвиваючі книжки-комікси для дітей), які допомагають вивчати з малюком різних тварин. Кожен розмір підгузків присвячений окремій тематиці: «Граюсь удома», «Відпочиваю на фермі», «Вивчаю місто», «Подорожую до зоопарку».
Ще одну золоту нагороду, цього разу в категорії New Brand («Новий бренд»), отримало пакування торгової марки Rambootan, яка з’явилась у 2020 році та представляє продукти для моделювання зачісок. У лінійці присутні як традиційні засоби (лак, мус, паста), так й інноваційні (наприклад, джем для укладки). Продукти вирізняються індивідуальними основними кольорами, тому всі разом створюють на полиці активну яскраву композицію, яка привертає увагу споживачів.
Як відзначають в компанії, перемога в конкурсі Vertex Award – це визнання професіоналізму команди департаменту ВТМ на світовому рівні. Оскільки обидві марки-переможниці повністю розроблені всередині компанії без залучення агентств.
«Упаковку LuckyPin ми вперше опрацьовували, використовуючи підхід сервіс-дизайну: створили реальний прототип, а потім бренд-менеджер провів опитування серед потенційних покупців. Майже всім опитаним ідея з тваринами і розвивальним віммельбухом дуже сподобалася, тому вона і була прийнята в розробку», – розповіла Вероніка Шляхова, начальник відділу інновацій та дизайну департаменту власних торгових марок лінії магазинів EVA.
Цього року переможців конкурсу Vertex Award визначало авторитетне міжнародне журі з 9 країн світу, представлене 18 галузевими експертами, які працюють в креативній індустрії та рітейлі.
«Ми другий раз беремо участь в цьому престижному конкурсі. У минулому році отримали бронзову нагороду, а вже в цьому році відразу дві наші розробки поцілили в «золото»!», – коментує Галина Ободець, директор департаменту власних торгових марок лінії магазинів EVA.
Vertex Awards – єдиний всесвітній конкурс, присвячений виключно дизайну упаковки власних торгових марок. Нагороди присуджуються за такими критеріями, як креативність, оригінальність, інформативність, конкурентоспроможність і інноваційність.
Довідка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, яка пропонує широкий асортимент декоративної косметики, продукти для догляду за обличчям і тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також засоби по догляду за малюками.
За 18 років компанія виросла до більш ніж 1000 магазинів по всій Україні, представивши понад 30 000 асортиментних позицій. У 2020 році вперше в своїй історії мережа магазинів EVA перетнула психологічну межу в 100 мільйонів одиниць товарів ВТМ, які реалізувала протягом року, і має в своєму портфелі 51 ВТМ. Зараз штат співробітників лінії магазинів EVA налічує близько 13 000 осіб.
Читайте також –
Перший у Києві: У ТРЦ Retroville відкрився магазин EVA в новому форматі beauty lab