
Топ-10 найбільших операторів мереж ТРЦ в Україні в 2025 році


1 червня омніканальний ритейлер Фокстрот запустив першу точку видачі й оформлення інтернет-замовлень у Києві на пр. Голосіївський, 68.
За тиждень такі представництва бренду відкрито ще у дев’яти містах: Рівному, Лубнах, Конотопі, Кривому Розі, Луцьку, Прилуках, Коростені, Южному і Запоріжжі.
Протягом червня компанія планує збільшити їх кількість до 16.
Формат роботи пунктів видачі передбачає зміну моделі продажів для низки існуючих магазинів мережі: без наповнення товаром, але на тому ж місці та зі збереженням основних сервісів. Покупці можуть скористатися звичною послугою самовивозу онлайн-покупок, відомою як «пікап» або «Фоксаж».
А також – отримати кваліфіковану консультацію з вибору необхідної техніки з подальшим оформленням замовлення та зручного способу доставки: Новою поштою у відділення/адресну доставку або на точку видачі через 2-3 дні.
«Запускаючи такий різновид формату, ми прагнемо залишити можливість покупки для клієнтів з тих міст, де наші магазини тимчасово не працюють на повну потужність. Там же, де частина магазинів продовжує працювати (приміром, у столиці) – надати змогу покупцям забирати онлайн-замовлення у звичному для них місці», – зазначив Данил Векленко, керівник управління продажів мережі.
Пункти видачі Фокстрот вже працюють за такими адресами:
У компанії додали, що точки видачі Foxtrot.ua працюють у тестовому режимі на період воєнного часу. Протягом місяця їх кількість зросте до 16 у 15 містах країни. Подальша доцільність реалізації такого формату залежатиме, передусім, від ситуації на ринку та в країні в цілому.
Читайте також –